ADMINISTRATOR

Administrator systemu Studio Reklamacje posiada specjalne uprawnienia do wprowadzania zmian konfiguracyjnych programu z poziomu interfejsu aplikacji.

Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie. A także definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień.

Z tego poziomu użytkownik ma dostęp do podstawowych parametrów programu reklamacje. Dostępne są jednak jeszcze inne metody związane z konfiguracją systemu, a te jednak wymagają specjalnych uprawnień administratora. Polegają na zmianie plików konfiguracyjnych bądź ustawień w tabelach bazy SQL.

Administrator systemu to narzędzie ułatwiające dostęp dla zaawansowanego użytkownika programu, ale nie dla programisty.


Dziennik

Dziennik zdarzeń to automatycznie powstający rejestr zdarzeń które program ewidencjonuje podczas jego wykorzystwyania. Każda istotne zdarzenia w programie jest rejestrowane i zapamietywane. Tak aby administrator mógł sprawdzić KTO, KIEDY i CO robił w programie. Ponadto zapisy w dizenniku są wykorzystywane podczas analizowania kiedy wykonwyano daną czynność przez danego pracownika np. przyjęcia, wydanie, naprawa itp.


Parametry

Opcja parametry pozwalają zdefiniować podstawowe parametry systemowe, czyli są to dane firmy (nazwa, dane adresowe, etlefon, NIP itp). Parametry, które powinny być zabezpieczone przed łatwym dostępem np. dane konta mailowego, połaczenie z bazą SQL definiuje się w pliku web.config


Skorowidze

Skorowidze są to proste tabele, które to definiuje administrator programu. Za pomocą których użytkownicy dopisując dane do bazy wybierają pozycje z określonej listy pozycji wynikających ze skorowidza. Definiowanie skorowidzy pozwala zapanować a także ujednolicić system rejestracji zdarzeń. Przykładowe skorowidze to: wydziały, miejsca składowania, stanowiska kosztowe MPK, status, działania korygujące.


Użytkownicy

Z poziomu modułu administratora można zakładać nowych użytkowników systemu oraz nadawać im określone prawa do wykonywania określonych zdań – kompetencje. Zdefiniowanie nowego użytkownika polega na wprowadzeniu do tabeli informacji o LOGINIE użytkownika. Jego imieniu i nazwisku, jak również przypisania tego użytkownika do określonej roli. Większość uprawnień w systemie jest określona z dokładnością do roli w jakiej dany użytkownik pracuje. Ponadto każdy użytkownik może mieć przypisane konto analityczne, adres mailowy, ale również kod oddziału w jakim pracuje.


Numeracja

Opcja numeracja dokumentów pozwala za pomocą tabeli definiować kody rodzajów dokumentów wykorzystywanych w systemie, ich daty ważności, a także formaty


oprogramowanie RMA

Numer RMA

NUMER RMA Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet powoduje automatyczne nadanie numeru RMA reklamacji – Return Merchandise Authorization. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Zarządzanie reklamacjami program Zarządzanie reklamacjami program Program do zarządzania reklemacjami… Usterki i uszkodzenia USTERKI Więcej…
system reklamacyjny

Reklamacje w branży spożywczej

Większość pracodawców i pracowników nie lubi reklamacji. Reklamacje w branży spożywczej czasami są nieuzasadnione i sprawiają dużo kłopotów. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Program Reklamacje .net PROGRAM REKLAMACJE .NET Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, Więcej…
proces reklamacyjny

Program Reklamacje .net

PROGRAM REKLAMACJE .NET Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Reklamacje w branży spożywczej Większość pracodawców i pracowników nie lubi Więcej…
sklep internetowy

Nowoczesny sklep internetowy

NOWOCZESNY SKLEP INTERNETOWY – Sklep internetowy ASP.net Sklep internetowy ASP.net SQL server Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Demo Sklepu Internetowego DEMO SKLEPU INTERNETOWEGO Wersja demonstracyjna programu Sklep Internetowy pozwala poznać szereg standardowych funkcjonalności systemu…. Firma programistyczna Więcej…