th f pfeil chaos III

Program do reklamacji

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w programie do reklamacji.

Program do reklamacji skieruje na podany we wniosku adres kuriera w celu odebrania reklamowanego towaru.

Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Numer RMA  należy umieścić na paczkę oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji. Program do reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi po sprzedażowej. 

(więcej…)
reklamacja

System obsługi reklamacji

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system obsługi reklamacji.

Oprogramowanie nie ogranicza zdefiniowanych procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu obsługi reklamacji. Istnieje możliwość wdrożenia indywidualnego procesów. Zaimplementowanie własnych spersonalizowanych modułów w systemie obsługi reklamacji.

(więcej…)
Warehouse manager and client interacting with each other

Programy do magazynowania

OUTSOURCING IT POZNAŃ

Outsourcing IT Poznań jaki oferuje SoftwareStudio to pełen zakres wsparcia w zarządzaniu systemami teleinformatycznymi, bazami danych i sieciami w przedsiębiorstwach

Usługi informatyczne w Poznaniu znajdujące się w ofercie SoftwareStudio to pełen zakres wsparcia. Wparcie w zarządzaniu systemami tele informatycznymi, bazami danych i sieciami w przedsiębiorstwach SoftwareStudio producent oprogramowania, dostawca usług w chmurze prywatnej oferuje usługi IT Poznań.

(więcej…)
formularz-reklamacji-online

Reklamacje Internetowe

Reklamacje Internetowe są ważnym elementem funkcjonowania nowoczesnej firmy, a w szczególności firmy prowadzącej sprzedaż detaliczną oraz Internetową. Wykorzystanie formularza reklamacyjnego dostępnego przez Internet pozwala na zarejestrowanie reklamacji Internetowej. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający Więcej…