zarządzanie

Protokół reklamacyjny

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY – Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru.

Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu do opcji wydruku etykiety z kodem kreskowym, który umożliwi wyszukiwanie towaru na dalszych etapach procesu reklamacji za pomocą urządzeń skanujących kod kreskowy. Podczas wprowadzania dokumentu reklamacji program nie wymaga szczegółowego wypełniania danych.

(więcej…)
Office job

Reklamacje klientów

Program Reklamacje.net przeznaczony jest do dokumentowania oraz bieżącej kontroli stanu realizacji, działań związanych z reklamacjami klientów.

W programie możliwe jest dokumentowanie działań związanych z procesem reklamacji w formie tradycyjnej (wyłącznie nadzorowanie reklamacji) lub w formie wynikającej ze standardu Norma ISO 9001. Norma dotyczy nadzorowania niezgodności zaistniałych w systemie zarządzania jakością.

(więcej…)
Warehouse manager and client interacting with each other

Programy do magazynowania

OUTSOURCING IT POZNAŃ

Outsourcing IT Poznań jaki oferuje SoftwareStudio to pełen zakres wsparcia w zarządzaniu systemami teleinformatycznymi, bazami danych i sieciami w przedsiębiorstwach

Usługi informatyczne w Poznaniu znajdujące się w ofercie SoftwareStudio to pełen zakres wsparcia. Wparcie w zarządzaniu systemami tele informatycznymi, bazami danych i sieciami w przedsiębiorstwach SoftwareStudio producent oprogramowania, dostawca usług w chmurze prywatnej oferuje usługi IT Poznań.

(więcej…)