Chat with us, powered by LiveChat

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu. Istnieje możliwość wdrożenia własnych procesów, zaimplementowanie swoich modułów – dzięki otwartej architekturze ASP.net. Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów. Pozwala na szybki podgląd stanu realizacji zgłoszenia oraz daje możliwość wprowadzenia reklamacji, na podstawie której realizowane są wysyłki reklamacyjne. Dodatkową funkcją realizowaną w tym module jest rejestracja przesyłek. Przy czym system pozwala na oddzielną obsługę zwrotów z poczty i od klienta. Cechy rozwiązania Reklamacje

System do reklamacji

Polityka bezpieczeństwa systemu RMA, czyli system reklamacyjny. Program #Reklamacje.net wykorzystuje autentykację przez Windows. W takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika. A także nadanie mu określonych uprawnień do aplikacji. W celu wybrania metody i określenia priorytetów wraz z określoną polityką bezpieczeństwa danych należy przed wdrożeniem wykonać analizę potrzeb. Jak również aktualnie posiadanych możliwości technicznych.

Aplikacja może gromadzić wszystkie informacje na temat umów serwisowych i gwarancyjnych – rodzaj umowy, okres ważności, opłaty, treść umowy itp. Umożliwia rejestrację zamówień, problemów serwisowych i reklamacji klientów oraz zapewnia nadzór nad ich realizacją. Reklamowane wyroby mogą być rejestrowane z dokładnością do elementów struktur wyrobu – części. Istnieje możliwość integracja z systemem ERP lub finansowo – księgowym, która pozwala na analizę kosztów reklamacji. Zarówno w kontekście danego klienta, jak również w odniesieniu do produktu bądź usługi. Program Reklamacje i Serwis.net umożliwia także gromadzenie informacji o zaproponowanych rozwiązaniach problemów klientów. Tworzona w ten sposób baza pozwala na wykorzystanie w przyszłości dotychczasowych doświadczeń serwisowych i skrócenie czasu kolejnych kontaktów.

Rozwiązanie doskonale sprawdza się do pracy w sieci lokalnej opartej o systemy Microsoft Windows. Uwierzytelnianie oparte na formularzach. W przeciwieństwie do rozwiązań opartych o autentykację Windows. Standardowa uwierzytelnianie oparte o formularze (cookies) doskonale nadaje się do aplikacji, do których wymagany jest dostęp przez internet. Za pomocą specjalnego formularza, administrator aplikacji zakłada konta użytkownikom poszczególnych grup (ról). Gdy użytkownik za pomocą przeglądarki internetowej żąda jakiejś zabezpieczonej strony. Po raz pierwszy to serwer IIS skieruje takiej żądanie na formularz logowania. Za pomocą którego użytkownik może podać swój identyfikator oraz hasło. Wprowadzone na formularzu dane serwer porównuje z wartościami zapisanymi w swojej bazie #SQL. Jeżeli uzyskana zostaje zgodność danych, wówczas serwer zezwala na dostęp. Wysłane jest do przeglądarki klienta cookies reprezentujące skuteczne logowanie.

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE, a więc System do reklamacji.

System-do-reklamacji

SYSTEM DO REKLAMACJI, cechy rozwiązania reklamacje

Urządzenia przemysłowe

Reklamacje urządzeń przemysłowych rejestrują stosunkowo niewiele informacji dodatkowych dotyczących urządzenia, i ograniczają się zwykle tylko do informacji odnośnie numerów seryjnych np. silników zamontowanych w danym urządzeniu.

Cechy rozwiązania Reklamacje
Cechy rozwiązania Reklamacje

Cechy rozwiązania Reklamacje

W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala – pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę. Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami gwarancyjnymi. Program wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego (wypełniania protokołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np. kontrolę powtarzalności napraw.

Elementy systemu REKLAMACJE
Elementy systemu REKLAMACJE

Cechy rozwiązania Reklamacje

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE,
czyli System do reklamacji.

Przeglądy narzędzi

PRZEGLĄDY NARZĘDZI Moduł kontroli sygnalizuje użytkownikowi, które narzędzia są przeznaczone do legalizacji (informuje o zbliżającym się terminie wykonania badań), pracownik kontroli posiada pełną wiedzę na temat ile narzędzi jest przygotowanych do przeprowadzenia pomiarów kontrolnych, pozwala Więcej…

Firma programistyczna poznań

FIRMA PROGRAMISTYCZNA Z POZNANIA. SoftwareStudio z Poznania to firma programistyczna. Oferuje ona tworzenie programów na zamówienie, aplikacje na telefony i tablety z systemem Android oraz oprogramowanie Internetowe. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Aplikacja magazynowa APLIKACJA MAGAZYNOWA Więcej…

Wstęp – program reklamacje

WSTĘP Program Reklamacje od 2007 roku jest wdrożone w wielu różnych branżach. Jak również dostosowane do specyfiki reklamacji w zależności od rodzaju wymagań. reklamacje branża, branża elektroniczna, branża spożywcza, branża przemysłowa, program reklamacje Zobacz wersję Więcej…

Program STUDIO REKLAMACJE.net można łątwo zintegrować z systemem ENOVA firmy SONETA, gdyż obie aplikacje korzystają z serwera bazodanowego Microsoft SQL. Integracja zapewniona jest poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine na poziomie bazy MS SQL 2008 server. Wymiana danych między ENOVA a programem reklamacyjnym w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu SoftwareStudio z system ENOVA ERP.

Protokół reklamacyjny

Zarządzanie reklamacjami w firmie

Obsługa reklamacji jest złożonym procesem. Wymaga sprawnej współpracy różnych działów w firmie. Należą do nich pracownicy zajmujący się obsługą klienta, jak również serwis i inne oddziały. Sprawne zarządzanie reklamacjami w firmie odbywa się wtedy, gdy używane do tego oprogramowanie jest nowoczesne i umożliwia sprawną komunikację wszystkich oddziałów. System do reklamacji pozwala na dodawanie wszystkich informacji ważnych dla reklamacji złożonych przez klientów. Niezwykle istotne jest również dostosowanie funkcjonalności systemu do wewnętrznych procedur reklamacyjnych przestrzeganych w danej firmie.

Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

reklamacja

System obsługi reklamacji

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system obsługi reklamacji. Oprogramowanie nie ogranicza zdefiniowanych procesów, które mogą być implementowane w ramach systemu obsługi reklamacji. Dlatego, że istnieje możliwość wdrożenia Więcej…
Zarządzanie reklamacjami

Aplikacja do reklamacji – Reklamacje.net

Aplikacja do reklamacji od SoftwareStudio została zaprojektowana z myślą o firmach, które korzystają z różnego tupu urządzeń do pracy, a także co jakiś czas decydują się na ich zmianę. Można z niej korzystać zarówno poprzez Więcej…
Zarządzanie reklamacjami

Cechy rozwiązania Reklamacje.net

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp Więcej…
administrator

Instalacja systemu RMA

Programy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.Aplikacje działające w technologii ASP.NET firmy Więcej…

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE, system do reklamacji.

  • Polityka bezpieczeństwa systemu RMA, czyli system reklamacyjny;
  • Program Reklamacje.net wykorzystuje autentykację przez Windows. W takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika i nadanie mu określonych uprawnień do aplikacji;
  • W celu wybrania metody i określenia priorytetów wraz z określoną polityką bezpieczeństwa danych należy przed wdrożeniem wykonać analizę potrzeb i aktualnie posiadanych możliwości technicznych;
  • Serwer IIS można skonfigurować tak, aby wyświetlał odpowiednie okno dialogowe w przeglądarce internetowej. Pobierał za jego pomocą identyfikator użytkownika i jego hasło;
  • Dane logowania muszą być zgodne z danymi dla konta użytkownika Windows w domenie;
  • Rozwiązanie doskonale sprawdza się do pracy w sieci lokalnej opartej o systemy Microsoft Windows;
  • Uwierzytelnianie oparte na formularzach. W przeciwieństwie do rozwiązań opartych o autentykację Windows. Standardowa uwierzytelnianie oparte o formularze (cookies) doskonale nadaje się do aplikacji, do których wymagany jest dostęp przez internet;
  • Za pomocą specjalnego formularza, administrator aplikacji zakłada konta użytkownikom poszczególnych grup (ról);
  • Gdy użytkownik za pomocą przeglądarki internetowej żąda jakiejś zabezpieczonej strony po raz pierwszy. To serwer IIS skieruje takei żądanie na formularz logowania, za pomocą którego użytkownik może podać swój identyfikator oraz hasło;
  • Wprowadzone na formularzu dane serwer porównuje z wartościami zapisanymi w swojej bazie SQL. Jeżeli uzyskuje się zgodność danych, wówczas serwer zezwala na dostęp;
  • Wysyła się do przeglądarki klienta cookies reprezentujące skuteczne logowanie;
  • Jest to cyfrowy identyfikator (elektroniczna pieczątka) zawierająca identyfikator użytkownika w zaszyfrowanej postaci;
  • Po przeprowadzeniu procesu uwierzytelniania, aplikacja „wie”, kim jest użytkownik. Następnym krokiem jest określenie zakresu uprawnień, czyli odczytanie roli (ról) do jakich przypisano użytkownika

System

  • Rola to to grupa użytkowników o takim samym poziomie uprawnień ASP;
  • Reklamacje.net zawiera dobrą obsługę sterowania dostępem do poszczególnych modułów (plików aspx). Można administracyjnie określić, którzy użytkownicy mogą przeglądać poszczególne zasoby, wprowadzać stosowne wpisy;
  • Rozwiązanie do reklamacji;
  • Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami ogranicza się poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które można zdefiniować w ramach systemu;
  • Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów;
  • Pozwala na szybki podgląd stanu realizacji zgłoszenia oraz daje możliwość wprowadzenia reklamacji, na podstawie której realizowane są wysyłki reklamacyjne;
  • Dodatkową funkcją realizowaną w tym module jest rejestracja przesyłek. Przy czym system pozwala na oddzielną obsługę zwrotów z poczty i od klienta;

Oprogramowanie

  • Aplikacja może gromadzić wszystkie informacje na temat umów serwisowych i gwarancyjnych – rodzaj umowy, okres ważności, opłaty, treść umowy itp;
  • Umożliwia rejestrację zamówień, problemów serwisowych i reklamacji klientów oraz zapewnia nadzór nad ich realizacją;
  • Reklamowane wyroby mogą być rejestrowane z dokładnością do elementów struktur wyrobu – części;
  • Istnieje możliwość integracja z systemem ERP lub finansowo – księgowym, która pozwala na analizę kosztów reklamacji. Zarówno w kontekście danego klienta, jak również w odniesieniu do produktu bądź usługi;
  • Program Reklamacje.net umożliwia także gromadzenie informacji o zaproponowanych rozwiązaniach problemów klientów;
  • Tworzona w ten sposób baza pozwala na wykorzystanie w przyszłości dotychczasowych doświadczeń serwisowych i skrócenie czasu kolejnych kontaktów;
Wygodny sposób na dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych
Wygodny sposób na dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych

Dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych, a także tworzenie wszystkich dokumentów z nimi związanych bywa czasochłonne. Jest to tym trudniejsze, iż trzeba ściśle przestrzegać określonych procedur.…

Zestawienia reklamacji
Zestawienia reklamacji

Zestawienia reklamacji to niezwykle pomocne narzędzie. Pomagają analizować niezwykle ważne dla przedsiębiorstwa dane dotyczące reklamowanych przez klientów przedmiotów. Dlaczego warto generow…

Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych
Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych

Sklepy internetowe podlegają takim samym zasadom reklamacyjnym, jak sklepy stacjonarne. Jednak brak oddziałów firmy wymusza wprowadzenie sprawnego rozwiązania reklamacyjnego, gdyż klienci nie mo…