Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet i nadanie numeru RMA (Return Merchandise Authorization) W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA).

Zapisany formularz posiada status niezatwierdzony i czeka na zatwierdzenie przez osobę składającą reklamację – jest to proces uwierzytelnienia mający na celu uwiarygodnienie, że formularz został wypełniony przez człowieka. Procedura polega na wysyłaniu wygenerowanego maila na wskazany przez osobę wypełniającą formularz adres mailowy. Mail zawiera krótką informację o przyjętym zgłoszeniu oraz link aktywacyjny po jego kliknięciu wyświetla się specjalna strona internetowa, która aktywuje dane zgłoszenie reklamacyjne.

Zarządzanie reklamacjami

W tym momencie następuje zmiana statusu zgłoszenia, które jest widoczne dla pracowników serwisu i mogą oni podjąć odpowiednie czynności zgodnie z przyjętymi procedurami. Formularz składa się z następujących danych: Dane ewidencyjne osoby zgłaszającej reklamacje. Dane adresowe osoby zgłaszającej reklamacje. Dane ewidencyjne dotyczące reklamowanego przedmiotu w tym numeru seryjnego i opisu. Informacje o sposobie dostarczenia reklamowanego przedmiotu Określenie żądania klienta czy jest to zgłoszenie reklamacyjne czy też niezgodność z umową.

Elementy systemu REKLAMACJE, czyli program do obsługi reklamacji. W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala – pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę.

Za pomocą formularza internetowego można także dokonać weryfikacji statusu realizacji zgłoszenia, wystarczy wybrać opcję za pomocą której podamy numer referencyjny reklamacji. Po utworzeniu zgłoszenia zostaje nadany numer RMA, który można wydrukować jako etykietę i nakleić na przesyłce wysyłanej do serwisu gwarancyjnego.

Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami gwarancyjnymi. Program wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego (wypełniania protokołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np. kontrolę powtarzalności napraw.

W systemie Reklamacje.net można przeglądać i wyszukiwać dodane wcześniej zgłoszenia podając ich unikalny numer referencyjny lub numer RMA. Numer RMA pozwala usprawnić procedurę zwrotów zarówno po stronie partnerów jak i gwaranta. Poprzez numer RMA również serwis techniczny i dział obsługi klienta szybko zidentyfikują zawartość przesyłki. Numer RMA reklamacji

NUMER RMA W SYSTEMIE REKLAMACYJNYM, a więc Zarządzanie reklamacjami.

Zarządzanie-reklamacjami

ZARZĄDZANIE REKLAMACJAMI, numer rma w systemie reklamacyjnym

SoftwareStudio RMA

RMA system do zarządzania reklamacjami od #SoftwareStudio to intuicyjne oprogramowanie z przeznaczeniem do obsługi reklamacji przez wiele działów. Każdy z nich może mieć inne uprawnienia i wprowadzać różne dane do systemu. #SoftwareStudio stworzyło oprogramowanie zgodne z ogólnymi procedurami reklamacyjnymi, może być ono dopasowane do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa sprzedażowego. Jest obsługiwany poprzez przeglądarkę internetową, a więc wszystkie działy mające udział w procesie reklamacyjnym nie muszą posiadać konkretnego rodzaju sprzętu do obsługi systemu.

Numer RMA w systemie reklamacyjnym
Numer RMA w systemie reklamacyjnym

Numer RMA w systemie reklamacyjnym

Numer RMA w systemie reklamacyjnym czyli, zarządzanie reklamacjami.

Oprogramowanie do zarządzania procesem przyjmowania i rozliczania reklamacji wraz z modułem RMA, oraz serwisem gwarancyjnym. Praca w sieci lokalnej oraz moduł do rejestrowania reklamacji przez Internet zarówno dla partnerów (sieci placówek handlowych, marketów) jak i dla osób indywidualnych.

Oprogramowanie Reklamacje.net
Oprogramowanie Reklamacje.net

Numer RMA w systemie reklamacyjnym

NUMER RMA W SYSTEMIE REKLAMACYJNYM,
czyli Zarządzanie reklamacjami.

Skorowidze w programie do reklamacji czyli, zarządzanie reklamacjami.


Skorowidze-w-programie-do-reklamacji

Skorowidze w programie do reklamacji, czyli zarządzanie reklamacjami. Skorowidze są to proste tabele, które definiuje administrator programu, za pomocą których użytkownicy dopisując dane do bazy wybierają pozycje z określonej listy pozycji wynikający (więcej).

Numer-RMA-w-systemie-reklamacyjnym-czyli,-zarządzanie-reklamacjami.

Skorowidze są to proste tabele, które definiuje administrator programu, za pomocą których użytkownicy dopisując dane do bazy wybierają pozycje z określonej listy pozycji wynikających ze skorowidza. Definiowanie skorowidzy pozwala zaplanować oraz ujednolicić system rejestracji zdarzeń. Przykładowe Sk (więcej).

System do zarządzania reklamacjami czyli, program do obsługi reklamacji.


System-do-zarządzania-reklamacjami

Skorowidze w programie do reklamacji, czyli zarządzanie reklamacjami. Skorowidze są to proste tabele, które definiuje administrator programu, za pomocą których użytkownicy dopisując dane do bazy wybierają pozycje z określonej listy pozycji wynikający (więcej).

Numer-RMA-w-systemie-reklamacyjnym-czyli,-zarządzanie-reklamacjami.

Oprogramowanie pozwalające na ścisłą kontrolę wszystkich etapów reklamacyjnych jest bezcennym narzędziem w każdej branży związanej ze sprzedażą. Reklamacje.net od SoftwareStudio to oprogramowanie, w którym można nadawać różne uprawnienia pracownikom z innego działu. To sprawia, że działy mogą się ko (więcej).

Zarządzanie reklamacjami w firmie czyli, protokół reklamacyjny.


Zarządzanie-reklamacjami-w-firmie

Numer RMA, czyli system rma. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie (więcej).

Numer-RMA-w-systemie-reklamacyjnym-czyli,-zarządzanie-reklamacjami.

Obsługa reklamacji jest złożonym procesem. Wymaga sprawnej współpracy różnych działów w firmie. Należą do nich pracownicy zajmujący się obsługą klienta, jak również serwis i inne oddziały. Sprawne zarządzanie reklamacjami w firmie odbywa się wtedy, gdy używane do tego oprogramowanie jest nowoczesne (więcej).

System reklamacji SoftwareStudio

System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i Więcej…

Wysyłanie e-mail

WYSYŁANIE E-MAIL Przesyłanie powiadomień do klientów za pomocą poczty elektronicznej – wiadomości e-mail to najszybszy i skuteczny sposób komunikacji serwisu z klientami. e-mail, wysyłanie powiadomień, poczta elektroniczna, rma iris agd rtv obuwia butów Zobacz wersję Więcej…

Zarządzanie reklamacjami, rozwiązanie do reklamacji

Całodobowa możliwość składania wniosków reklamacyjnych oprogramowanie RMA. Klient może wypełnić wniosek reklamacyjny o każdej porze dnia i nocy. Przyczyną tak wygodnego rozwiązania jest to, że oprogramowanie Reklamacje.net działa w środowisku internetowym. Można je obsługiwać poprzez Więcej…
Reklamacje aplikacja

Skorowidze w systemie do obsługi reklamacji i niezgodności

Skorowidze są to proste tabele, które definiuje administrator programu, za pomocą których użytkownicy dopisując dane do bazy wybierają pozycje z określonej listy pozycji wynikających ze skorowidza. Definiowanie skorowidza pozwala zapanować oraz ujednolicić system rejestracji zdarzeń. Przykładowe skorowidze to: wydziały, miejsca składowania, stanowiska kosztowe MPK, status, działania korygujące.

Numer RMA

Internet reklamacja program

Na rynku istnieją różne systemy do zarządzania reklamacjami. Wyprzedzają pozostałe i wyróżniają się te, których obsługa możliwa jest z poziomu każdej przeglądarki internetowej. Umożliwia to nie tylko wygodną obsługę reklamacji, ale także zapewnia ciągłość działania systemu. W przypadku programów do kontrolowania procesów reklamacyjnych instalowanych na urządzeniu może przydarzyć się awaria sprzętu. Wtedy kontynuacja pracy na programie jest niemożliwa. Wybranie programu od SoftwareStudio sprawia, że awaria sprzętu nie utrudnia pracy. Można skorzystać wtedy z innego urządzenia z zainstalowaną przeglądarką internetową.

Zarządzanie reklamacjami

Reklamacje w firmie produkcyjnej

Rzeczywistość obsługi posprzedażowej pokazuje, że Klient po zakupie produktu kontaktuje się po to aby rozwiązać jakiś problem. Potrzebuje pomocy w obsłudze lub konserwacji produktu. Reklamacje w firmie produkcyjnej mają na celu zarządzania jakością i dostarczenie produktu zgodnego z oczekiwaniami. Zdarzają się jednak przypadki, gdy klient dostaje wyrób odbiegający od oczekiwań. W takim przypadku firma produkcyjna musi być przygotowana na Zarządzanie reklamacjami.

administrator

Instalacja systemu RMA

Programy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.Aplikacje działające w technologii ASP.NET firmy Więcej…
Businesswoman Writing Schedule In Calendar Diary

Program Reklamacje.net SoftwareStudio

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu Więcej…
szukam programu do nadzorowania reklamacji

Zarządzanie reklamacjami, parametry programu reklamacyjnego

Opcja Parametry pozwalają zdefiniować podstawowe Parametry systemowe, są to dane firmy (nazwa, dane adresowe, telefon, NIP itp). Parametry, które powinny być zabezpieczone przed łatwym dostępem np. dane konta mailowego, połączenie z bazą SQL definiuje się Więcej…
oprogramowanie RMA

Reklamacje przez internet

Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że Więcej…

NUMER RMA W SYSTEMIE REKLAMACYJNYM, zarządzanie reklamacjami.

  • Elementy systemu REKLAMACJE, czyli program do obsługi reklamacji;
  • W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala – pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę;
  • Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami gwarancyjnymi;
  • Program wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego (wypełniania protokołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np;
  • kontrolę powtarzalności napraw;
  • Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet i nadanie numeru RMA (Return Merchandise Authorization) W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje;
  • Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA);
  • Zapisany formularz posiada status niezatwierdzony i czeka na zatwierdzenie przez osobę składającą reklamację – jest to proces uwierzytelnienia mający na celu uwiarygodnienie, że formularz został wypełniony przez człowieka;
  • Procedura polega na wysyłaniu wygenerowanego maila na wskazany przez osobę wypełniającą formularz adres mailowy;
  • Mail zawiera krótką informację o przyjętym zgłoszeniu oraz link aktywacyjny po jego kliknięciu wyświetla się specjalna strona internetowa, która aktywuje dane zgłoszenie reklamacyjne;
  • W tym momencie następuje zmiana statusu zgłoszenia, które jest widoczne dla pracowników serwisu i mogą oni podjąć odpowiednie czynności zgodnie z przyjętymi procedurami;
  • Formularz składa się z następujących danych: Dane ewidencyjne osoby zgłaszającej reklamacje;
  • Dane adresowe osoby zgłąszającej reklamacje;
  • Dane ewidencyjne dotyczące reklamowanego przedmiotu w tym numeru seryjnego i opisu;
  • Informacje o sposobie dostarczenia reklamowanego przedmiotu Określenie żądania klienta czy jest to zgłoszenie reklamacyjne czy też niezgodność z umową;
  • Za pomocą formularza internetowego można także dokonać weryfikacji statusu realizacji zgłoszenia, wystarczy wybrać opcję za pomocą której podamy numer referencyjny reklamacji;
  • Po utworzeniu zgłoszenia zostaje nadany numer RMA, który można wydrukować jako etykietę i nakleić na przesyłce wysyłanej do serwisu gwarancyjnego;
  • W systemie Reklamacje.net można przeglądać i wyszukiwać dodane wcześniej zgłoszenia podając ich unikalny numer referencyjny lub numer RMA;
  • Numer RMA pozwala usprawnić procedurę zwrotów zarówno po stronie partnerów jak i gwaranta;
  • Poprzez numer RMA również serwis techniczny i dział obsługi klienta szybko zidentyfikują zawartość przesyłki;