Chat with us, powered by LiveChat

RMA system od SoftwareStudio to oprogramowanie do obsługi reklamacji. Jest to rozwiązanie wygodne zarówno dla pracowników zajmujących się ich rozpatrywaniem czy edycją, ale też dla klientów. Prosty dostęp internetowy pozwala zarządzać reklamacjami zgodnie z nadanymi uprawnieniami. Nasz program do obsługi reklamacji to platforma webowa. Dostęp zapewnia dowolna przeglądarka lub smartphone.

Program do obsługi reklamacji

System reklamacji, czyli system #RMA. System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej.

OBSŁUGA REKLAMACJI, a więc Program do obsługi reklamacji.

Program-do-obsługi-reklamacji

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI, obsługa reklamacji

Zarządzanie reklamacjami

W celu zapewnienia systematycznego i uporządkowanego sposobu rozwiązywania problemów, łatwego ich dokumentowania zalecana jest metoda raportu 8D. Ponieważ podstawowym błędem jest niewłaściwe podejście do zastosowania raportu 8D. Stereotypem jest, że metodologie 8D wykorzystuje się tylko w przemyśle motoryzacyjnym lub produkcji wielkoseryjnej. Co prawda sama idea 8D wywodzi się z przemysłu motoryzacyjnego to jednak jej wykorzystanie znajduje zastosowanie w administracji, handlu i usługach. Oprogramowanie reklamacyjne (Program do obsługi reklamacji) może w znaczący sposób usprawnić proces obsługi reklamacji oraz nadzorowanie niezgodności. Nie bez znaczenia jest fakt wykonywania w systemach informatycznych szybkiej analizy danych. Analizowane są dane dotyczące zgłoszeń reklamacyjnych oraz niezgodności. W konsekwencji takich analiz można oczekiwać obniżenia kosztów obsługi reklamacji.

Obsługa reklamacji
Obsługa reklamacji

Obsługa reklamacji

Obsługa reklamacji czyli, program do obsługi reklamacji.

Reklamacje aplikacja

System do obsługi reklamacji

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w programie do reklamacji. Program do obsługi reklamacji (program do reklamacji) skieruje na podany we wniosku adres kuriera w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Numer RMA należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji. Program do reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych, ale również do monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej.

System do obsługi reklamacji
System do obsługi reklamacji

RMA system od SoftwareStudio to oprogramowanie do obsługi reklamacji. Jest to rozwiązanie wygodne zarówno dla pracowników zajmujących się ich rozpatrywaniem czy edycją, ale też dla klientów. Prosty dostęp internetowy pozwala zarządzać reklamacjami zgodnie z nadanymi uprawnieniami. Nasz Program do obsługi reklamacji to platforma webowa. Dostęp zapewnia dowolna przeglądarka lub smartphone.

Obsługa reklamacji
Obsługa reklamacji

Skorowidze są to proste tabele, które definiuje administrator programu, za pomocą których użytkownicy dopisując dane do bazy wybierają pozycje z określonej listy pozycji wynikających ze skorowidza. Definiowanie skorowidzy pozwala zaplanować oraz ujednolicić system rejestracji zdarzeń. Przykładowe Skorowidze to: wydziały, miejsca składowania, stanowiska kosztowe MPK, status, działania korygujące.

Skorowidze w programie do reklamacji
Skorowidze w programie do reklamacji

Zarządzanie reklamacjami poprzez system od SoftwareStudio pozwala koordynować wszystkie działania związane z weryfikacją reklamacji, a często w wyniku tego naprawy przedmiotu zakupionego przez klienta. Poprzez oprogramowanie wyznacza się konkretne osoby, albo działy, które zarządzają osobnymi procesami dotyczącymi reklamacji, np. weryfikacją opisu wady, czy naprawą serwisową. Pracownicy obsługujący oprogramowanie mogą tworzyć raporty zawierające określone dane dotyczące przyjętych reklamacji.

Zarządzanie reklamacjami system
Zarządzanie reklamacjami system
Program do obsługi reklamacji

Urządzenia przemysłowe

Reklamacje urządzeń przemysłowych rejestrują stosunkowo niewiele informacji dodatkowych dotyczących urządzenia, i ograniczają się zwykle tylko do informacji odnośnie numerów seryjnych np. silników zamontowanych w danym urządzeniu.

Urządzenia przemysłowe
Urządzenia przemysłowe

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. Tak więc reklamacje i zwroty są prawnie ograniczane do określonych produktów czy usług. Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie sprzedaży każdego sklepu internetowego.

Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty

Obsługa reklamacji

OBSŁUGA REKLAMACJI,
czyli Program do obsługi reklamacji.

Numer RMA w systemie reklamacyjnym

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet i nadanie numeru RMA (Return Merchandise Authorization) W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne Więcej…

Instalacja systemu RMA

Programy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.Aplikacje działające w technologii ASP.NET firmy Więcej…

Nowoczesny sklep internetowy

NOWOCZESNY SKLEP INTERNETOWY – Sklep internetowy ASP.net Sklep internetowy ASP.net SQL server Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Demo Sklepu Internetowego DEMO SKLEPU INTERNETOWEGO Wersja demonstracyjna programu Sklep Internetowy pozwala poznać szereg standardowych funkcjonalności systemu…. Firma programistyczna Więcej…

Naprawa towaru

NAPRAWA TOWARU Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Usterki i uszkodzenia USTERKI I USZKODZENIA Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać Więcej…

Reklamacje przez internet

Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że Więcej…

Zarządzanie reklamacjami program

Zarządzanie reklamacjami program Program do zarządzania reklemacjami Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Zarządzanie reklamacjami Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces. Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych. Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania Więcej…

Aplikacja magazynowa

APLIKACJA MAGAZYNOWA Aplikacja magazynowa może działać w środowisku wirtualnym. Producent programów komputerowych oferuje oprogramowanie magazynowe, które może być zintegrowane z systemem ERP w zakresie kartotek magazynowych oraz dokumentów magazynowych. Aplikacja magazynowa Android stanowi element rozwiązania Więcej…
System do reklamacji

Program do obsługi serwisu i reklamacji

Przedsiębiorstwa, które zajmują się sprzedażą towarów potrzebują profesjonalnego oprogramowania, które umożliwia obsługę reklamacji. SoftwareStudio stworzyło program Reklamacje.net, które można obsługiwać w wygody sposób za pomocą przeglądarki internetowej. To nie tylko sprawna komunikacja pomiędzy serwisem i działem rozpatrującym reklamacje, ale też system przydatny klientom. Mogą oni samodzielnie tworzyć zgłoszenia reklamacyjne poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej. Te dane automatycznie zapisują się w oprogramowaniu i są dostępne dla pracowników. System do obsługi reklamacji jako internetowa platforma dostępna jest cały czas dla klientów.

Reklamacje dotyczą każdej firmy, która zajmuje się sprzedażą. Im większa firma, tym więcej zgłoszeń reklamacyjnych od klientów. Dlatego tak ważne jest, aby zainwestować w odpowiedni program reklamacyjny. Oprogramowanie od SoftwareStudio pomaga w terminowym, a także dokładnym zarządzaniem reklamacjami. Pracownik może w szybki sposób wyszukać konkretne zlecenie po numerze RMA, albo dzięki innym danym. Ponadto wygodne jest monitorowanie tego, jaki procent reklamacji jest rozpatrzonych i zakończonych, ile zostało dodanych nowych zgłoszeń, a także jak wiele z nich jest w realizacji. Oprogramowanie (system reklamacji) to szybkie analizowanie danych według wybranych kategorii i opcji.

Numer RMA

Program do reklamacji RMA

Program do reklamacji Reklamacje.net to narzędzie, które można obsługiwać z poziomu przeglądarki internetowej. Dzięki niemu firmy mają stabilną kontrolę nad procesami reklamacyjnymi oraz zarządzają zdalnie wszystkimi etapami rozpatrywania reklamacji. Plusem dostępności oprogramowania w środowisku online jest to, iż klienci mogą samodzielnie tworzyć zgłoszenia reklamacyjne, a zarazem śledzić zmiany w statusie reklamacji za pomocą RMA, czyli automatycznie generowanemu numerowi reklamacji.

Zarządzanie reklamacjami

Integracja systemu RMA z ERP

Integracja odnosi się do organizacji systemów komputerowych – informatycznych i polega na zespoleniu tych systemów tak, aby mogły one korzystać nawzajem ze swoich zasobów, takich jak pliki lub urządzenia. W miarę zwiększania się złożoności systemów integracja systemów nabiera coraz większego znaczenia. W ramach usług związanych z integracją systemu Reklamacje istnieje kilka wariantów realizacji: wymiana danych za pomocą plikówreplikacja danych między bazamia danychodczyt danych bezpośrednio z bazy ERP poprzez zdefiniowane widoki tabelSOAP lub WSDK

Zarządzanie reklamacjami

Wdrożenie programu reklamacji

Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Więcej…
kalendarz reklamacyjny

Wysyłanie e-mail

WYSYŁANIE E-MAIL Przesyłanie powiadomień do klientów za pomocą poczty elektronicznej – wiadomości e-mail to najszybszy i skuteczny sposób komunikacji serwisu z klientami. e-mail, wysyłanie powiadomień, poczta elektroniczna, rma iris agd rtv obuwia butów Zobacz wersję Więcej…
zarządzanie

Role i użytkownicy

ROLE I UŻYTKOWNICY Rozwiązanie o wysokim poziomie bezpieczeństwa i podziału uprawnień użytkowników do wykonywania określonych Operacji. W celu zapewnienia wykonywania takich Operacji oprogramowanie pozwala podzielić użytkowników na ROLE i nadać im odpowiednie uprawnienia. Zobacz wersję Więcej…
aplikacja internetowa

Aplikacja internetowa

APLIKACJA INTERNETOWA – Aplikacja internetowa, sklep internetowy – jak to działa? Aplikacja internetowa, sklep internetowy – jak to działa? Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Nowoczesny sklep internetowy NOWOCZESNY SKLEP INTERNETOWY – Sklep internetowy ASP.net Sklep internetowy Więcej…

OBSŁUGA REKLAMACJI, program do obsługi reklamacji.

  • System reklamacji, czyli system rma;
  • System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym;
  • Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami;
  • Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń;
  • Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej;
  • RMA system od SoftwareStudio to oprogramowanie do obsługi reklamacji;
  • Jest to rozwiązanie wygodne zarówno dla pracowników zajmujących się ich rozpatrywaniem czy edycją, ale też dla klientów;
  • Prosty dostęp internetowy pozwala zarządzać reklamacjami zgodnie z nadanymi uprawnieniami;
  • Nasz program do obsługi reklamacji to platforma webowa;
  • Dostęp zapewnia dowolna przeglądarka lub smartphone;