Chat with us, powered by LiveChat
Reklamacje.net

Reklamacje.net – program do obsługi reklamacji

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system RMA i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. System do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i działań posprzedażowych. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy systemu RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o RMA wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

(więcej…)
ERP system reklamacji

System reklamacji

System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej.

(więcej…)
zarządzanie reklamacjami, szukam programu do nadzorowania reklamacji

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces. Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych. Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne. Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania reklamacyjnego.

(więcej…)
Zarządzanie reklamacjami

Cechy rozwiązania Reklamacje.net

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu. Istnieje możliwość wdrożenia własnych procesów, zaimplementowanie swoich modułów – dzięki otwartej architekturze ASP.net. Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów. Pozwala na szybki podgląd stanu realizacji zgłoszenia oraz daje możliwość wprowadzenia reklamacji, na podstawie której realizowane są wysyłki reklamacyjne. Dodatkową funkcją realizowaną w tym module jest rejestracja przesyłek. Przy czym system pozwala na oddzielną obsługę zwrotów z poczty i od klienta. Cechy rozwiązania Reklamacje

(więcej…)
Businesswoman Writing Schedule In Calendar Diary

Program Reklamacje.net SoftwareStudio

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami, a także serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent, albo też firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Stały wzrost liczby klientów oraz potrzeba zapewnienia im obsługi na najwyższym poziomie wymagają stworzenia rozwiązania idealnie dopasowanego do potrzeb danej firmy. Program Reklamacje.net

Wprowadzenie dokumentów do bazy MS SQL za pomocą systemu Reklamacje i Serwis .net formalizuje i usprawnia ich obieg. Dla firmy ważnym elementem może być również gromadzenie i analizowanie danych dotyczących przyczyn reklamacji i ich proces realizacji. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji, a także serwisu. Kontakty z klientami nie kończą się z chwilą złożenia zamówienia. Kierownik w programie do reklamacji.

(więcej…)
system RMA

Rozwiązanie do reklamacji – zarządzanie reklamacjami

Całodobowa możliwość składania wniosków reklamacyjnych oprogramowanie RMA. Klient może wypełnić wniosek reklamacyjny o każdej porze dnia, jak również nocy. Przyczyną tak wygodnego rozwiązania jest to, że oprogramowanie Reklamacje.net działa w środowisku internetowym. Można je obsługiwać poprzez przeglądarkę internetową. Rozwiązanie do reklamacji – RMA system.

Takie rozwiązanie to znaczna poprawa wizerunku firmy. Klienci darzą większym zaufaniem marki, a także producentów, którzy wprowadzają rozwiązania znacznie usprawniające wiele procesów, w tym składanie wniosków reklamacyjnych.

(więcej…)
ERP system reklamacji

Reklamacje.net system do obsługi serwisu

Każda firma ma świadomość tego, iż część klientów będzie składała zgłoszenia reklamacyjne. Ich obsługa i monitorowanie nie są łatwe. Wymaga to kontroli terminów, ale też dbania o poprawny obieg dokumentów. Znacznym ułatwieniem jest korzystanie z rozwiązania, jakim jest system do obsługi reklamacji. Pozwala on na szybki dostęp do wszystkich danych dotyczących reklamacji o różnym statusie realizacji. Zapewnia to wdrożenie systemu do obsługi reklamacji. System do obsługi serwisu.

(więcej…)