Chat with us, powered by LiveChat

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY – Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru.

Tworzenie dokumentu reklamacji (protokół reklamacyjny) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu do opcji wydruku etykiety z kodem kreskowym. Umożliwia on na wyszukiwanie towaru na dalszych etapach procesu reklamacji za pomocą urządzeń skanujących kod kreskowy. Podczas wprowadzania dokumentu reklamacji program nie wymaga szczegółowego wypełniania danych.

Formularz reklamacyjny

Możliwości zarejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego z wykorzystaniem internetowego formularza pozwalającego na precyzyjny opis przypadku. Jak również zebranie wszystkich niezbędnych danych związanych z reklamacją. Możliwości obsługi procesu reklamacji na poziomie organizacji od momentu przyjęcia zgłoszenia. Dzieje się to poprzez ustalenie przyczyn i wyznaczenie osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji do rozwiązania problemu i udzielenia informacji zwrotnej.

Możliwość przydzielenia zasobów do obsługi zgłoszenia reklamacyjnego w sposób automatyczny. A także poprzez wskazanie osoby (także kolejnych osób) odpowiedzialnej za obsługę przez osobę uprawnioną. Skuteczne zarządzanie procesem, usprawnienie obsługi i skuteczne rozwiązanie problemu. Ustalenie działań mających rozwiązań problem w zależności od typu reklamacji. Generowanie raportów wskazujących m.in. najczęstsze przyczyny powstawania reklamacji. Możliwość ustalenia zdarzeń, które przyczyniły się do złożenia reklamacji. Możliwość stałej kontroli postępów prac, a tym samym gotowości do bieżącego informowania klienta o statusie reklamacji.

zgłoszenie internetowe

Funkcje programu reklamacyjnego – dodawanie reklamacji

Oprogramowanie do obsługi reklamacji od SoftwareStudio posiada zarówno niezbędne opcje do obsługi reklamacji, jak i takie, których nie proponują inne systemy. Dodatkowe funkcje programu reklamacyjnego Reklamacje.NET służą analizom danych oraz zarządzaniem reklamacjami złożonymi przez klientów Więcej…
th f pfeil chaos III

Oprogramowanie reklamacyjne

Obsługa reklamacji w systemie Studio Reklamacje to szybkie i sprawne przetwarzanie danych związanych z reklamacjami według ustalonych ścieżek. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Protokół reklamacyjny PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY – Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia Więcej…
system do reklamacji

Zarządzanie reklamacjami, program do reklamacji w sklepie

Duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych. Z tego względu, iż to systemy instalowane na urządzeniach. Współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można Więcej…
Zarządzanie reklamacjami

Aplikacja do reklamacji – Reklamacje.net

Aplikacja do reklamacji od SoftwareStudio została zaprojektowana z myślą o firmach, które korzystają z różnego tupu urządzeń do pracy, a także co jakiś czas decydują się na ich zmianę. Można z niej korzystać zarówno poprzez Więcej…
nowa-reklamacja
nowa-reklamacja-2nowa-reklamacja-2
nowa-reklamacja-3

1 Komentarz

Oprogramowanie Reklamacje.net – Oprogramowanie www · 2019-06-27 o 09:23

[…] Użytkownicy systemu RMA, czyli numer rma. Z poziomu modułu administratora można zakładać nowych użytkowników systemu oraz nadawać im określone prawa do wykonywania określonych zdań – kompetencje. Zdefiniowanie nowego użytkownika polega na wprowadzeniu do tabeli informacji o LOGINIE użytkownika, jego imieniu i nazwisku oraz przypisania tego użytkownika do określonej roli. Większość uprawnień w systemie jest określona z dokładnością do roli w jakiej dany użytkownik pracuje. Ponadto każdy użytkownik może mieć przypisane konto analityczne, adres mailowy oraz kod oddziału w jakim pracuje. Protokół reklamacyjny. […]

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.