Chat with us, powered by LiveChat

Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Program do obsługi reklamacji przez internet.

Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów. Przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Jest nim system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Poznaj program do obsługi reklamacji, zobacz DEMO.

Numer RMA

Niezgodność towaru z umową oprogramowanie, czyli reklamacje aplikacja. Każda firma spotyka się ze zgłoszeniami klientów dotyczącymi niezgodności towaru z umową. Tego typu problemy zdarzają się w każdym przedsiębiorstwie, wynikają często z pomyłek w nadawaniu przesyłek. Szczególnie ważne jest to, aby profesjonalnie rozwiązywać zgłoszenia dotyczące niezgodności towaru z umową.

Aby jak najbardziej ułatwić proces zgłaszania klientowi, warto jest wprowadzić odpowiednie oprogramowanie. #Reklamacje.net od #SoftwareStudio pozwala na to, aby klient mógł samodzielnie i w wygodny sposób rejestrować zgłoszenie tego typu online przez Internet. Wystarczy, że wypełni formularz, wydrukuje etykietę i nada paczkę.

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI PRZEZ INTERNET, a więc Numer RMA.

Numer-RMA

NUMER RMA, program do obsługi reklamacji przez internet

Numer RMA

W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub Numer RMA). Numer ten może być także przypisany (automatycznie nadawany) przez pracowników serwisu centralnego akceptującego dane zgłoszenie. Akceptacja zgłoszenia skutkuje nadaniem numeru RMA. Zgłaszający jest informowany o tym fakcie mailowo, otrzymuje powiadomienie z informacją jaki to numer otrzymało jego zgłoszenie. Otrzymany numer #RMA zgłaszający powinien umieścić w sposób widoczny i czytelny na przesyłce przekazywanej do serwisu gwarancyjnego.

Program do obsługi reklamacji przez Internet
Program do obsługi reklamacji przez Internet

Program do obsługi reklamacji przez Internet

System do obsługi reklamacji przez Internet czyli, numer RMA.

Zarządzanie reklamacjami

Aplikacja do reklamacji

Aplikacja do reklamacji od SoftwareStudio została zaprojektowana z myślą o firmach, które korzystają z różnego tupu urządzeń do pracy, a także co jakiś czas decydują się na ich zmianę. Można z niej korzystać zarówno poprzez tablet, komputer, jak i telefon. Bez znaczenia jest także oprogramowanie systemowe. Program reklamacyjny może działać zarówno na IOS, jak i na Androidzie, czy Windows. Oprogramowanie zostało wzbogacone o funkcje analizy danych. Pozwalają one weryfikować zbiorowo reklamacje pod kątem różnych informacji, generować zestawienia oraz raporty, których wyniki świadczą o skuteczności działań reklamacyjnych danej firmy. Program (system obsługi reklamacji) opiera się na bazie danych MS SQL Server, co umożliwia szybki dostęp i stabilność systemu.

Aplikacja do reklamacji
Aplikacja do reklamacji

Duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych. Z tego względu, iż są to systemy instalowane na urządzeniach. Współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia za pomocą przeglądarki internetowej (bez konieczności instalowania programu). Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio. Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca. Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej.

Program do reklamacji w sklepie
Program do reklamacji w sklepie

Program do obsługi reklamacji przez Internet

SYSTEM DO OBSŁUGI REKLAMACJI PRZEZ INTERNET,
czyli Numer RMA.

Aplikacja internetowa

APLIKACJA INTERNETOWA – Aplikacja internetowa, sklep internetowy – jak to działa? Aplikacja internetowa, sklep internetowy – jak to działa? Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Nowoczesny sklep internetowy NOWOCZESNY SKLEP INTERNETOWY – Sklep internetowy ASP.net Sklep internetowy Więcej…

Cechy rozwiązania Reklamacje

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE. Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Reklamacje przez internet REKLAMACJE PRZEZ INTERNET Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet…. Program Więcej…

Obsługa reklamacji – Reklamacje.net

RMA system od SoftwareStudio to oprogramowanie do obsługi reklamacji. Jest to rozwiązanie wygodne zarówno dla pracowników zajmujących się ich rozpatrywaniem czy edycją, ale też dla klientów. Prosty dostęp internetowy pozwala zarządzać reklamacjami zgodnie z nadanymi Więcej…

Numer RMA

NUMER RMA Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet powoduje automatyczne nadanie numeru RMA reklamacji – Return Merchandise Authorization. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Zarządzanie reklamacjami program Zarządzanie reklamacjami program Program do zarządzania reklemacjami… Usterki i uszkodzenia USTERKI Więcej…

Prace wdrożeniowe modułu reklamacyjnego – Reklamacje.net

W życiu każdej firmy przychodzi taki dzień w którym pojawia się zgłoszenie od klienta o niezgodności. W pierwszej kolejności należy zweryfikować czy to zgłoszenie jest w ogóle reklamacją. Czasami zdarza się, że klient, inaczej interpretuje Więcej…

Zgłoszenia reklamacyjne

ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNE Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego lub wskazany pracownik rejestruje dane z otrzymanego zgłoszenia w formularzu, tworząc nowe Więcej…

Elementy systemu REKLAMACJE

Elementy systemu REKLAMACJE czyli, program do obsługi reklamacji. W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala – pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub Więcej…
Protokół reklamacyjny

Serwer Raportów

Usługi Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services dostarczają kompletną, serwerową platformę, zaprojektowana w celu zaspokajania dowolnych wszelkie potrzeb związanych z raportowaniem – całość rozwiązania składa się na SERWER RAPORTÓW SQL.

System RMA

System do obsługi reklamacji

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w programie do reklamacji. Program do obsługi reklamacji (program do reklamacji) skieruje na podany we wniosku adres kuriera w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Numer RMA należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji. Program do reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych, ale również do monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej.

Reklamacje aplikacja

System do obsługi serwisu

Każda firma ma świadomość tego, iż część klientów będzie składała zgłoszenia reklamacyjne. Ich obsługa i monitorowanie nie są łatwe. Wymaga to kontroli terminów, ale też dbania o poprawny obieg dokumentów. Znacznym ułatwieniem jest korzystanie z rozwiązania, jakim jest system do obsługi reklamacji. Pozwala on na szybki dostęp do wszystkich danych dotyczących reklamacji o różnym statusie realizacji. Zapewnia to wdrożenie systemu do obsługi reklamacji.

System reklamacyjny

Studio Reklamacje

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo-produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjnym. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net, System RMA) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.

Kontakt z SoftwareStudio

KONTAKT – Kontakt z firmą SoftwareStudio Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Szukam programu do nadzorowania reklamacji. Jak wybrać najlepsze oprogramowanie? „Szukam programu do nadzorowania reklamacji” – to zdanie często jest wpisywane do przeglądarki Google. Nie tylko Więcej…
rozpatrywanie reklamacji, System RMA

System RMA

System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od Software to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół Więcej…
program do reklamacji

System reklamacji SoftwareStudio

System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i Więcej…
reklamacja urządzeń przemysłowych

Urządzenia przemysłowe

URZĄDZENIA PRZEMYSŁOWE – Reklamacje urządzeń przemysłowych są ograniczają się do rejestracji samego faktu zaistnienia zgłoszenia reklamacyjnego. Z ewentualnym uzupełnieniem informacji o numerach seryjnych silników. reklamacja urządzeńn przemysłowych, silnik spaliowy, silnik elektryczny Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Więcej…

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI PRZEZ INTERNET, numer rma.

  • Niezgodność towaru z umową oprogramowanie, czyli reklamacje aplikacja;
  • Każda firma spotyka się ze zgłoszeniami klientów dotyczącymi niezgodności towaru z umową;
  • Tego typu problemy zdarzają się w każdym przedsiębiorstwie, wynikają często z pomyłek w nadawaniu przesyłek;
  • Szczególnie ważne jest to, aby profesjonalnie rozwiązywać zgłoszenia dotyczące niezgodności towaru z umową;
  • Aby jak najbardziej ułatwić proces zgłaszania klientowi, warto jest wprowadzić odpowiednie oprogramowanie;
  • Reklamacje.net od SoftwareStudio pozwala na to, aby klient mógł samodzielnie i w wygodny sposób rejestrować zgłoszenie tego typu Online przez Internet;
  • Wystarczy, że wypełni formularz, wydrukuje etykietę i nada paczkę;
  • Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system;
  • Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań;
  • Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu;
  • Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów. Przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze;
  • Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Jest nim system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami;
  • Poznaj program do obsługi reklamacji, zobacz DEMO;
Wygodny sposób na dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych
Wygodny sposób na dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych

Dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych, a także tworzenie wszystkich dokumentów z nimi związanych bywa czasochłonne. Jest to tym trudniejsze, iż trzeba ściśle przestrzegać określonych procedur.…

Zestawienia reklamacji
Zestawienia reklamacji

Zestawienia reklamacji to niezwykle pomocne narzędzie. Pomagają analizować niezwykle ważne dla przedsiębiorstwa dane dotyczące reklamowanych przez klientów przedmiotów. Dlaczego warto generow…

Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych
Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych

Sklepy internetowe podlegają takim samym zasadom reklamacyjnym, jak sklepy stacjonarne. Jednak brak oddziałów firmy wymusza wprowadzenie sprawnego rozwiązania reklamacyjnego, gdyż klienci nie mo…