Chat with us, powered by LiveChat

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.

Protokół reklamacyjny

Program do reklamacji w sklepie, czyli system reklamacji. Duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych. Z tego względu, iż są to systemy instalowane na urządzeniach. Współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia za pomocą przeglądarki internetowej (bez konieczności instalowania programu). Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio. Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca. Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej.

REKLAMACJA PRZEZ INTERNET, a więc Protokół reklamacyjny.

Protokół-reklamacyjny

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY, reklamacja przez internet

Zgłoszenie internetowe

Program Studio #Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub numer seryjny urządzenia. Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji. Istnieje możliwość wykorzystanie anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji. Formularz składa się z kilku sekcji: Dane reklamującego: nazwisko i imię, kod i miejscowość, ulica, numer telefonu adres mailowy. Informacje o reklamowanym towarze: data powstania wady data zakupu numer dowodu zakupu kod artykułu nazwa artykułu numer seryjny opis problemu Podsumowanie: Uwagi żądanie reklamującego odnośnie skorzystania z gwarancji producenta lub niezgodności z umową Wybierając pozycje z list wyboru można wpisać indeks lub nazwę artykułu w pozycji ARTYKUŁ, wcześniej jednak należy obowiązkowo zawsze określić producenta, grupę towarową i cechę. Grupy towarowe i cechy przypisywane są do kartotek towarowych zapisanych w bazie – lista budowana jest dynamicznie i nie wymaga wcześniejszej deklaracji za pomocą słownika. Abu dodać artykuł do reklamacji należy kliknąć na przycisk Dodaj informacja zostanie zapisana w bazie danych i wyświetlona w tabelce poniżej. Użytkownik może kontynuować wprowadzanie kolejnego artykułu do reklamacji lub przejść do kroku 3 – podsumowania. W celu zakończenia procedury zgłaszania reklamacji należy kliknąć na przycisk Wyślij zgłoszenie. Zostanie Ono zapisane w bazie ze statusem Oczekuje na aktywacje, a na podany adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z linkiem do jej aktywacji. Wypełnione zgłoszenie wysyłane jest na podany w formularzu adres konta mailowego – specjalna wiadomość w celu weryfikacji użytkownika, który aby aktywować zgłoszenie musi kliknąć na załączony w wiadomości link. Reklamacja przez internet Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury #RMA w ramach której zostaje skierowany na podany we wniosku adres kurier w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji. Informacja o statusie (stanie) reklamacji Formularz internetowy pozwala także użytkownikowi sprawdzenie statusu reklamacji na podstawie unikalnego numery referencyjnego #RMA reklamacji.

Reklamacja przez internet
Reklamacja przez internet

Reklamacja przez internet

Reklamacja przez internet czyli, protokół reklamacyjny.

System reklamacyjny

Reklamacja przez internet

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.

Reklamacja przez internet
Reklamacja przez internet
System do reklamacji

Numer RMA

W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub Numer RMA). Numer ten może być także przypisywany (automatycznie nadawany) przez pracowników serwisu centralnego akceptującego dane zgłoszenie. Akceptacja zgłoszenia skutkuje nadaniem numeru RMA, zgłaszający jest informowany o tym fakcie mailowo, otrzymuje powiadomienie z informacją jaki to numer otrzymało jego zgłoszenie. Otrzymany Numer RMA zgłaszający powinien umieścić w sposób widoczny i czytelny na przesyłce przekazywanej do serwisu gwarancyjnego.

Numer RMA
Numer RMA

Program może w określonym momencie wysyłać automatycznie powiadomienia do klientów o statusie reklamacji. Jeżeli serwis zatwierdzi przyjęcie urządzenia do naprawy (rejestracja przyjęcia do magazynu depozytu) to wysyłany jest mail potwierdzający przyjęcie urządzenia do naprawy. Po wykonaniu czynności serwisowych – naprawy – automatycznie jest wysyłany mail z powiadomieniem o statusie, a po nadaniu numeru listu przewozowego wysyłane jest powiadomienie o wykonanej spedycji.

Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji
Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji

Reklamacja przez internet

REKLAMACJA PRZEZ INTERNET,
czyli Protokół reklamacyjny.

Aplikacja magazynowa

APLIKACJA MAGAZYNOWA Aplikacja magazynowa może działać w środowisku wirtualnym. Producent programów komputerowych oferuje oprogramowanie magazynowe, które może być zintegrowane z systemem ERP w zakresie kartotek magazynowych oraz dokumentów magazynowych. Aplikacja magazynowa Android stanowi element rozwiązania Więcej…

System reklamacji SoftwareStudio

System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i Więcej…

Naprawa towaru

NAPRAWA TOWARU Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Usterki i uszkodzenia USTERKI I USZKODZENIA Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać Więcej…

Firmy wykorzystujące aplikację ERP EXACT mogą wdrożyć integrację z programem Reklamacje.net w przypadku pracy na bazie MS SQL Server lub poprzez wymianę danych OffLine poprzez pliki np. Excel. Wdorżenie inetgracji obejmuje wymianę danych dotyczących kartotek towarowych i kontrahentów.

System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od SoftwareStudio to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez Internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony Protokół reklamacyjny oraz potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta.

Numer RMA

Oprogramowanie Reklamacje.net

Oprogramowanie do zarządzania procesem przyjmowania i rozliczania reklamacji wraz z modułem RMA, oraz serwisem gwarancyjnym. Praca w sieci lokalnej oraz moduł do rejestrowania reklamacji przez Internet zarówno dla partnerów (sieci placówek handlowych, marketów) jak i dla osób indywidualnych.

blue digital binary data on computer screen

Aplikacja magazynowa

APLIKACJA MAGAZYNOWA Aplikacja magazynowa może działać w środowisku wirtualnym. Producent programów komputerowych oferuje oprogramowanie magazynowe, które może być zintegrowane z systemem ERP w zakresie kartotek magazynowych oraz dokumentów magazynowych. Aplikacja magazynowa Android stanowi element rozwiązania Więcej…
Reklamacje.net

System reklamacyjny

Informatyczny system reklamacyjny to znaczne ułatwienie pracy wszystkich działów, które zajmują się obsługą reklamacji. Zarówno tych indywidualnych, jak i grupowych (całe partie produktów). Oprogramowanie wyświetla datę wprowadzenia zgłoszenia, a więc można cały czas nadzorować termin Więcej…
program do obsługi reklamacji

Zestawienia reklamacji

Zestawienia reklamacji to niezwykle pomocne narzędzie. Pomagają analizować niezwykle ważne dla przedsiębiorstwa dane dotyczące reklamowanych przez klientów przedmiotów. Dlaczego warto generować zestawienia i jak można to zrobić w oprogramowaniu reklamacyjnym SoftwareStudio?
program do reklamacji

Drukowanie dokumentów

DRUKOWANIE DOKUMENTÓW Wydruk dokumentu wykonuje się przez użycie polecenia WYDRUK, a on znajduje się na górnym pasku przycisków. Dokumenty reklamacja rma iris agd rtv obuwia butów czy też druk dokumentów Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Reklamacje Więcej…

REKLAMACJA PRZEZ INTERNET, protokół reklamacyjny.

  • Program do reklamacji w sklepie, czyli system reklamacji;
  • Duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych;
  • Z tego względu, iż są to systemy instalowane na urządzeniach;
  • Współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia za pomocą przeglądarki internetowej (bez konieczności instalowania programu);
  • Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio;
  • Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca;
  • Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej;
  • Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru;
  • Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji;