Chat with us, powered by LiveChat

ROLE I UŻYTKOWNICY

Rozwiązanie o wysokim poziomie bezpieczeństwa i podziału uprawnień użytkowników do wykonywania określonych Operacji. W celu zapewnienia wykonywania takich Operacji oprogramowanie pozwala podzielić użytkowników na ROLE i nadać im odpowiednie uprawnienia.

Asp.Net 2.0

jako część struktury .Net posiada solidną strukturę bezpieczeństwa, zaprojektowaną do współpracy z Microsoft Internet Information Server (IIS). Systemami Operacyjnymi rodziny Windows, systemem plików NTFS. W przypadku zastosowań aplikacji w sieci lokalnej, czyli intranet lub lokalnie pojedynczego komputera oraz pewności, że wszyscy użytkownicy w sieci używają Windows. A także przeglądarki Internet Explorer wóczas można zastosować rozwiązania oparte o autentykację przez Windows.

Zasadniczą kwestią bezpieczeństwa w ASP jest ograniczenie dostępu do określonych zasobów witryny internetowej. A osiągnąć to można za pomocą uwierzytelniania. Czyli weryfikacji pozwalająca na określenie czy dany użytkownik jest faktycznie osobą, za którą się podaje. Autoryzacja, czyli określenie czy dany użytkownik jest uprawniony do uzyskania dostępu do określonych zasobów (stron, danych) z których chce skorzystać. Decyzję o zezwoleniu lub odmowie dostępu podejmuje się na podstawie funkcji bezpieczeństwa MS Windows i systemu plików NTFS oraz IIS. Innym sposobem wykorzystywanym przez nasze aplikacje jest weryfikacja listów uwierzytelniających z bazą danych bezpieczeństwa wbudowaną w ASP.Net 2.0.

Wykorzystanie standardowych mechanizmów kontroli praw dostępu pozwala na łatwe zarządzanie aplikację przez administratorów. Gdyż oparte o Asp.Net 2.0 rozwiązania pozwają na łatwe zarządzanie kontami użytkowników i ról, wykorzystywanych podczas uwierzytelniania i autoryzacji.

role i użytkownicy

Role i użytkownicy – konta użytkowników

Aplikacja będzie mogła funkcjonować poprawnie dopiero wtedy, jak definiuje się konta użytkowników. Za pomocą których będą mogli się oni logować do aplikacji. Zadaniem tym zajmuje się specjalny dedykowany użytkownik. Administrator, który przypisany jest do roli administracyjnej. Za pomocą której ma on dostęp do formularzy zakładania kont użytkownikom różnych grup funkcyjnych (ról).

Role użytkowników – grupy funkcjonalne

Grupie osób, (albo jednej osobie) można przypisać zestaw praw odstępu do określonych zasobów. Tworząc w ten sposób zespół osób pełniących takie same role w systemie. Zgodnie z zasadami Asp.Net istnieje możliwość przypisywania użytkowników do większe ilości ról. Nasze rozwiązania opierają się na zasadzie, że jedno konto należy do jednej grupy funkcyjnej, czyli posiada uprawnienia do wybranej roli. W systemie domyślnie zdefiniowane są następujące role: administrator, pracownik magazynu, kierownik działu utrzymania ruchu.

System RMA

Wygodny sposób na dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych

Dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych, a także tworzenie wszystkich dokumentów z nimi związanych bywa czasochłonne. Jest to tym trudniejsze, iż trzeba ściśle przestrzegać określonych procedur. Zarówno ustalonych przez konkretną firmę, jak i dotyczących prawnych aspektów reklamowania zakupionych Więcej…
program do obsługi reklamacji

Zestawienia reklamacji

Zestawienia reklamacji to niezwykle pomocne narzędzie. Pomagają analizować niezwykle ważne dla przedsiębiorstwa dane dotyczące reklamowanych przez klientów przedmiotów. Dlaczego warto generować zestawienia i jak można to zrobić w oprogramowaniu reklamacyjnym SoftwareStudio?
system RMA

Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych

Sklepy internetowe podlegają takim samym zasadom reklamacyjnym, jak sklepy stacjonarne. Jednak brak oddziałów firmy wymusza wprowadzenie sprawnego rozwiązania reklamacyjnego, gdyż klienci nie mogą składać zgłoszeń reklamacyjnych osobiście. W jakich sytuacjach najlepsze będzie oprogramowanie reklamacyjne dla Więcej…
Reklamacje.net

Reklamacje.net – program do obsługi reklamacji

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system RMA i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. System do rejestracji zgłoszeń Więcej…