Chat with us, powered by LiveChat

Autosugestia

Program Reklamacje może proponować warunek filtrowania na podstawie danych zawartych w aktywnej komórce tabeli. Opcję autosugestii filtrowania wyświetla się z menu kontekstowego – prawy przycisk myszki.

Eksport danych

Funkcja eksportu danych jest aktywna w kartotekach oraz raportach. Eksport danych jest uruchamiany przez przycisk  w dolnym pasku ekranu. Program dysponuje funkcją eksportu danych do pliku w wybranym formacie. Po wybraniu polecenia wyświetlana j...

Filtrowanie

Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania (wiersz podświetlony na poniższym rysunku). W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania operacji...

Grupowanie

Operacje dotyczące grupowania wykonywane są przez wybór poleceń: Grupuj wg tej kolumny, Cofnij grupowanie, Pokaz panel grupowania. Grupowanie wykonywane jest przez wybór polecenia GRUPUJ WG TEJ KOLUMNY dla kolumny, dla której wyświetlono parame...

Sortowanie danych

Większość danych wyświetlana jest za pomocą specjalnych tabel w formie zestawień, które pozwalają na dowolne określenie warunku sortowania. Parametry sortowania dostępne w ramach personalizacji ustawień to: Sortuj od A do Z, Sortuj od Z do A....

Ukrywanie kolumn

Z menu kontekstowego możemy wybrać opcję pozwalającą nam na wyłączenie/ włączenie kolumn tabeli. Po wyłączeniu (ukryciu kolumny) rejestr nie wyświetla już kolumny Nazwisko i Imię

Zmiana kolejności kolumn

W celu zmiany kolejności kolumn należy zaznaczyć kolumnę i przenieść ją na nowe miejsce, po zmianie kolumn tabela wyświetla nowy układ - kolejność kolumn.

Zmiana szerokości kolumn

Użytkownik może zmieniać szerokość poprzez: Przesunięcie krawędzie kolumny za pomocą myszki Wybranie funkcji automatycznie dopasowującej szerokość kolumny, aby wyświetlić dane Ponadto istnieje możliwość skorzystania z funkcji automatycznego ...

Gwarancja a niezgodność z umową

Przy zakupie wielu towarów trwałego użytku bardzo często wraz z towarem konsument otrzymuje dodatkowo dokument gwarancyjny. Ustawa o sprzedaży konsumenckiej wyłącza w odniesieniu do sprzedaży konsumenckiej gwarancję kodeksową wprowadzając w jej miej...

Obowiązki sprzedawcy

Sprzedawca odpowiada za zgodność towaru z umową przez okres 2 lat. Ponadto sprzedawca jest zobowiązany do: zapewnienia w miejscu sprzedaży odpowiednich warunków techniczno-organizacyjnych umożliwiających wybór towaru, sprawdzenie jego kompletn...

Procedura reklamacyjna

Reklamując wadliwy produkt, sporządza się protokół reklamacyjny. Jest on na ogół wypełniany w sklepie przez sprzedawcę, konsumenta prosi się tylko o podanie określonych danych. Jest to dowód złożenia reklamacji, a informacje w niej zawarte będą podstawą...

Wdrożenie

Wdrożenie oprogramowana reklamacyjnego i serwisu napraw gwarancyjnych wymaga dostosowania aplikacji w zależności do zastosowania. Technologia Microsoft ASP.net oraz program Studio Reklamacje działające na bazie plików konfiguracyjnych (ASPX, XML) pozwo...

Analiza przedwdrożeniowa

Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej . Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb u...

Konfiguracja programu

Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkow...

Personalizacja programu

Personalizacja , czyli dostosowanie programu do własnych potrzeb i wymagań: Budowa oparta o szablony dająca możliwość rozbudowy systemu o dodatkową funkcjonalność gwarantująca jego stałe dostosowanie do zmieniających się potrzeb przedsiębiorstwa. Personalizacj...

Zarządzanie reklamacjami

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę ...

Administracja programem

Administrator systemu Studio Reklamacje posiada specjalne uprawnienia do wprowadzania zmian konfiguracyjnych programu z poziomu interfejsu aplikacji. ADMINISTRATOR PROGRAMU REKLAMACJE Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach d...

Formularz zgłoszenia reklamacyjnego

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego pozwala na rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych przez firmy na podstawie adresu mailowego i generowanego hasła. Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są obję...

Numer RMA

Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Organizacja procesu obsługi reklamacji może stanowić element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Obsł...

Protokół reklamacyjny

Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu do opcji wydruku etykiety z kodem kreskowy...

Reklamacje przez internet

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe inform...

Zestawienie reklamacji

Reklamacje wg statusu Użytkownik programu reklamacyjnego może przeglądać listy reklamacji wg przydzielonego statusu. Lista statusów wynika ze zdefiniowanego skorowidza przez administratora systemu i w zależności od potrzeb może być zmienion...

Zasady reklamacji artykułów spożywczych

Konsumenci są raczej świadomi swoich praw jeśli chodzi o reklamacje butów czy sprzętu RTV i AGD. Na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej sprzedawca odpowiada wobec kupującego także w przypadku gdy towa...
System RMA

Wygodny sposób na dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych

Dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych, a także tworzenie wszystkich dokumentów z nimi związanych bywa czasochłonne. Jest to tym trudniejsze, iż trzeba ściśle przestrzegać określonych procedur. Zarówno ustalonych przez konkretną firmę, jak i dotyczących prawnych aspektów reklamowania zakupionych towarów. Dlatego najlepiej jest zainwestować w oprogramowanie, które będzie wygodne i intuicyjne pracownika. Wystarczy, że…
program do obsługi reklamacji

Zestawienia reklamacji

Zestawienia reklamacji to niezwykle pomocne narzędzie. Pomagają analizować niezwykle ważne dla przedsiębiorstwa dane dotyczące reklamowanych przez klientów przedmiotów. Dlaczego warto generować zestawienia i jak można to zrobić w oprogramowaniu reklamacyjnym SoftwareStudio?
system RMA

Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych

Sklepy internetowe podlegają takim samym zasadom reklamacyjnym, jak sklepy stacjonarne. Jednak brak oddziałów firmy wymusza wprowadzenie sprawnego rozwiązania reklamacyjnego, gdyż klienci nie mogą składać zgłoszeń reklamacyjnych osobiście. W jakich sytuacjach najlepsze będzie oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych? Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Oprogramowanie reklamacyjne Obsługa reklamacji w systemie Studio Reklamacje to szybkie…
Reklamacje.net

Reklamacje.net – program do obsługi reklamacji

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system RMA i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. System do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i działań…