Chat with us, powered by LiveChat

Funkcja eksportu danych jest aktywna w kartotekach oraz raportach. Eksport danych jest uruchamiany przez przycisk  w dolnym pasku ekranu.

Program dysponuje funkcją eksportu danych do pliku w wybranym formacie. Po wybraniu polecenia wyświetlana jest lista parametrów eksportu danych.

W parametrach wyboru zakresu eksportowanych danych domyślnie aktywny jest parametr EKSPORT TABELI GŁÓWNEJ. W grupie parametrów określających format pliku docelowego, operator może wybrać właściwy parametr (format pliku) przez kliknięcie. Układ danych w plikach tekstowych jest definiowany przez parametry PIONOWO i POZIOMO.

Wykonanie eksportu danych wymaga potwierdzenia polecenia WYKONAJ.

Podczas eksportu danych w dolnym pasku tabeli danych jest wyświetlany komunikat o wykonywanej funkcji.

program reklamacje eksport danych
zarządzanie reklamacjami, szukam programu do nadzorowania reklamacji

Szukam programu do nadzorowania reklamacji. Jak wybrać najlepsze oprogramowanie?

„Szukam programu do nadzorowania reklamacji” – to zdanie często jest wpisywane do przeglądarki Google. Nie tylko właściciele dużych firm poszukują sprawdzonego, stabilnego systemu. Coraz częściej można zauważyć potrzebę posiadania oprogramowania do zarządzania reklamacjami również u osób prowadzących małe firmy. Jak znaleźć najlepszy program do reklamacji? Elementy obowiązkowe systemu do obsługi…
Program do obsługi reklamacji

Program do obsługi reklamacji

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: System reklamacji System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej…
th f pfeil chaos III

Oprogramowanie reklamacyjne

Obsługa reklamacji w systemie Studio Reklamacje to szybkie i sprawne przetwarzanie danych związanych z reklamacjami według ustalonych ścieżek. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Protokół reklamacyjny PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY – Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Tworzenie dokumentu reklamacji (protokół reklamacyjny) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia…
Zarządzanie reklamacjami

Cechy rozwiązania Reklamacje.net

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system; Jedna baza danych MS SQL 2005/2008 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa…