Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania (wiersz podświetlony na poniższym rysunku). W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania operacji.

Wprowadzenie warunku filtrowania wymaga edycji pola, dla którego filtrowanie będzie wykonywane. Pole edytowane jest przez kliknięcie.

Deklaracja warunków filtrowania oraz dostępne warunki filtrowania są zależne od typu pola. W polu znakowym należy zapisać znak lub ciąg znaków, w polu numerycznym – liczbę. Kliknięcie ikony filtrowania  wyświetla listę przewidywanych warunków filtrowania oraz dostępne funkcje.

Wybrany warunek filtrowania należy zaznaczyć przez kliknięcie. Po zdefiniowaniu warunku filtrowania należy wybrać operację, która ma zostać wykonana.

program reklamacje filtrowanie

Warunki filtrowania pól znakowych:

  • NIE USTAWIONE – brak określenie warunku filtrowania.
  • RÓWNY – filtrowanie wartości równych z zdefiniowanym znakiem lub ciągiem znaków.
  • RÓŻNY OD – Filtrowanie wartości różnych od zdefinowanego znaku lub ciągu znaków.
  • PASUJĄCY DO WZORCA – filtrowanie wartości zaczynających się od podanego znaku lub ciągu znaków.
  • NIE PASUJĄCY DO WZORCA – filtrowanie wartości niezaczynających się od podanego znaku lub ciągu znaków.
  • ZAWIERAJĄCY –Filtrowanie wartości zawierający znak lub ciąg znaków.
  • NIE ZAWIERAJĄCY -Filtrowanie wartości Nie zawierających znaku lub ciągu znaków.
  • BRAK – filtrowanie pustych pól.
  • JEST -Filtrowanie niepustych wartości.
  • PUSTE – filtrowanie pól pustych.
  • NIE PUSTE – filtrowanie pól niepustych.

Wykonanie filtrowania wymaga potwierdzenia polecenia URUCHOM FILTROWANIE.

Warunki filtrowania dla pól numerycznych różnią się od filtrowania pól znakowych.

Poniżej charakterystyka warunków filtrowania pól numerycznych:

  • NIE USTAWIONE – bez warunku filtrowania.
  • WIĘKSZY LUB RÓWNY – filtrowanie wartości większych lub równych zdefiniowanej.
  • WIĘKSZY – Filtrowanie wartości większych od zdefiniowanej.
  • RÓWNY-filtrowanie wartości równych zdefiniowanej.
  • RÓŻNY OD – filtrowanie wartości różnych od zdefiniowanej.
  • MNIEJSZY LUB RÓWNY – filtrowanie wartości mniejszych lub równych zdefiniowanej.
  • MNIEJSZY – filtrowanie wartości mniejszych od zdefiniowanej.
  • POMIĘDZY – Filtrowanie wartości z podanego przedziału liczbowego. Warunek filtrowania zapisywany jest w postaci 1 and 2, gdzie pierwsza liczba do dolna granica przedziału a druga to górna granica przedziału liczbowego.
  • POZA –                 Filtrowanie wartości poza zdefiniowanym przedziałem liczbowym.
  • Warunek filtrowania zapisywany jest w postaci 1 and 2, gdzie pierwsza liczba do dolna granica przedziału a druga to górna granica przedziału liczbowego.
  • BRAK – filtrowanie pól pustych.
  • JEST – filtrowanie wartości niepustych, w tym 0.

Wprowadzenie złożonego warunku filtrowania (wg więcej niż jednego pola i różnych warunków) wymaga:

  1. edycji wybranych pól w pasku funkcji filtrowania,
  2. wyświetlenia i wybrania z listy warunków filtrowania właściwych parametrów,
  3. uruchomienia warunku filtrowania.

Usunięcie warunku lub warunków filtrowania wymaga wybrania z listy warunków filtrowania polecenia USUŃ FILTR lub USUŃ WSZYSTKIE FILTRY. Pierwsze polecenie usuwa wartość warunku filtrowania dla pola, dla którego wyświetlona zastała lista. Polecenie USUŃ WSZYSTKIE FILTRY usuwa wszystkie zdefiniowane wartości filtrowania.

program reklamacje filtrowanie wg daty
program reklamacje filtrowanie wg daty
ERP system reklamacji

System reklamacji

System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej. Reklamacje.net – wyjątkowy system zarządzania reklamacjami Zarządzanie…
rozpatrywanie reklamacji, System RMA

System RMA

System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od Software to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół reklamacyjny oraz potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta. Nadawanie numeru RMA Po utworzeniu zgłoszenia otrzymuje ono…
zarządzanie reklamacjami, szukam programu do nadzorowania reklamacji

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces. Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych. Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne. Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania reklamacyjnego. Obsługa reklamacji –…
th f pfeil chaos III

Oprogramowanie reklamacyjne

Obsługa reklamacji w systemie Studio Reklamacje to szybkie i sprawne przetwarzanie danych związanych z reklamacjami według ustalonych ścieżek. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Protokół reklamacyjny PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY – Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Tworzenie dokumentu reklamacji (protokół reklamacyjny) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia…