Reklamując wadliwy produkt, sporządza się protokół reklamacyjny. Jest on na ogół wypełniany w sklepie przez sprzedawcę, konsumenta prosi się tylko o podanie określonych danych. Jest to dowód złożenia reklamacji, a informacje w niej zawarte będą podstawą do rozstrzygnięcia, czy klient ma rację, domagając się np. wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy. Gdyby sprzedawca nie sporządził takiego protokołu, należy go sporządzić samodzielnie i przekazać sprzedawcy za potwierdzeniem odbioru.

W ramach procedury reklamacyjnej, Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do żądania wymiany lub naprawy towaru konsumpcyjnego w ciągu 14 dni. W tym terminie sprzedawca powinien poinformować o swojej decyzji. Jeżeli reklamację uzna za zasadną, powinien podać: w jakim zakresie uznaje stwierdzoną niezgodność z umową, w jakim terminie nastąpi naprawa lub wymiana, jeżeli stwierdzona niezgodność wymaga ekspertyzy, do kiedy zostanie ona wykonana. Jeżeli termin 14 dni minął bezskutecznie, uznaje się, że sprzedawca reklamację przyjął. W konsekwencji będzie on zobowiązany do doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową, stosownie do żądań konsumenta.

oprogramowanie RMA

Numer RMA

NUMER RMA Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet powoduje automatyczne nadanie numeru RMA reklamacji – Return Merchandise Authorization. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Zarządzanie reklamacjami program Zarządzanie reklamacjami program Program do zarządzania reklemacjami… Usterki i uszkodzenia USTERKI I USZKODZENIA Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać oznaczone ze skorowidza jako typowe uszkodzenie.…
oprogramowanie reklamacyjne

Zgłoszenia reklamacyjne

ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNE Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego lub wskazany pracownik rejestruje dane z otrzymanego zgłoszenia w formularzu, tworząc nowe zgłoszenie reklamacyjne.
zarządzanie reklamacjami program

Cechy rozwiązania Reklamacje

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE. Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Reklamacje przez internet REKLAMACJE PRZEZ INTERNET Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet…. Program Reklamacje .net PROGRAM REKLAMACJE .NET Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma…
formularz-reklamacji-online

Reklamacje Internetowe

Reklamacje Internetowe są ważnym elementem funkcjonowania nowoczesnej firmy, a w szczególności firmy prowadzącej sprzedaż detaliczną oraz Internetową.