Chat with us, powered by LiveChat

Personalizacja, czyli dostosowanie programu do własnych potrzeb i wymagań:

  • Budowa oparta o szablony dająca możliwość rozbudowy systemu o dodatkową funkcjonalność gwarantująca jego stałe dostosowanie do zmieniających się potrzeb przedsiębiorstwa.
  • Personalizacja układu Menu dla poszczególnych grup użytkowników (ról) – za pomocą szablonu konfiguracyjnego XML.
  • Możliwość wyboru układu menu: standardowe MENU, Office 2007, Outlook.
  • Dostosowanie układu formatek wyświetlanych na ekranie – za pomocą szablonu – format HTML
  • Dostosowanie układu widoków tabel – szerokości, opis etykiet, edycji poszczególnych kolumn, formatu wyświetlania danych – za pomocą szablonu aspx.
  • Zmiana szablonów wydruków dokumentów drukowanych przez system i eksportowanych do PDF – format szablonu XML – rdlc oraz szablony RDL zapisywane w serwerze raportów SQL (reporting services)
personalizacja programu reklamacyjnego
program reklamacje parametry
program-reklamacje-definicje-rejestrow
System RMA

Wygodny sposób na dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych

Dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych, a także tworzenie wszystkich dokumentów z nimi związanych bywa czasochłonne. Jest to tym trudniejsze, iż trzeba ściśle przestrzegać określonych procedur. Zarówno ustalonych przez konkretną firmę, jak i dotyczących prawnych aspektów reklamowania zakupionych towarów. Dlatego najlepiej jest zainwestować w oprogramowanie, które będzie wygodne i intuicyjne pracownika. Wystarczy, że…
program do obsługi reklamacji

Zestawienia reklamacji

Zestawienia reklamacji to niezwykle pomocne narzędzie. Pomagają analizować niezwykle ważne dla przedsiębiorstwa dane dotyczące reklamowanych przez klientów przedmiotów. Dlaczego warto generować zestawienia i jak można to zrobić w oprogramowaniu reklamacyjnym SoftwareStudio?
system RMA

Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych

Sklepy internetowe podlegają takim samym zasadom reklamacyjnym, jak sklepy stacjonarne. Jednak brak oddziałów firmy wymusza wprowadzenie sprawnego rozwiązania reklamacyjnego, gdyż klienci nie mogą składać zgłoszeń reklamacyjnych osobiście. W jakich sytuacjach najlepsze będzie oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych? Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Oprogramowanie reklamacyjne Obsługa reklamacji w systemie Studio Reklamacje to szybkie…
Reklamacje.net

Reklamacje.net – program do obsługi reklamacji

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system RMA i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. System do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i działań…