Personalizacja, czyli dostosowanie programu do własnych potrzeb i wymagań:

  • Budowa oparta o szablony dająca możliwość rozbudowy systemu o dodatkową funkcjonalność gwarantująca jego stałe dostosowanie do zmieniających się potrzeb przedsiębiorstwa.
  • Personalizacja układu Menu dla poszczególnych grup użytkowników (ról) – za pomocą szablonu konfiguracyjnego XML.
  • Możliwość wyboru układu menu: standardowe MENU, Office 2007, Outlook.
  • Dostosowanie układu formatek wyświetlanych na ekranie – za pomocą szablonu – format HTML
  • Dostosowanie układu widoków tabel – szerokości, opis etykiet, edycji poszczególnych kolumn, formatu wyświetlania danych – za pomocą szablonu aspx.
  • Zmiana szablonów wydruków dokumentów drukowanych przez system i eksportowanych do PDF – format szablonu XML – rdlc oraz szablony RDL zapisywane w serwerze raportów SQL (reporting services)
personalizacja programu reklamacyjnego
program reklamacje parametry
program-reklamacje-definicje-rejestrow
ERP system reklamacji

System reklamacji

System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej. Reklamacje.net – wyjątkowy system zarządzania reklamacjami Zarządzanie…
rozpatrywanie reklamacji, System RMA

System RMA

System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od Software to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół reklamacyjny oraz potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta. Nadawanie numeru RMA Po utworzeniu zgłoszenia otrzymuje ono…
zarządzanie reklamacjami, szukam programu do nadzorowania reklamacji

Szukam programu do nadzorowania reklamacji. Jak wybrać najlepsze oprogramowanie?

„Szukam programu do nadzorowania reklamacji” – to zdanie często jest wpisywane do przeglądarki Google. Nie tylko właściciele dużych firm poszukują sprawdzonego, stabilnego systemu. Coraz częściej można zauważyć potrzebę posiadania oprogramowania do zarządzania reklamacjami również u osób prowadzących małe firmy. Jak znaleźć najlepszy program do reklamacji? Elementy obowiązkowe systemu do obsługi…
program demo, System do obsługi reklamacji

System do obsługi reklamacji

Każda firma ma świadomość tego, iż część klientów będzie składała zgłoszenia reklamacyjne. Ich obsługa i monitorowanie nie są łatwe. Wymaga to kontroli terminów, ale też dbania o poprawny obieg dokumentów. Znacznym ułatwieniem jest korzystanie z rozwiązania, jakim jest system do obsługi reklamacji. Pozwala on na szybki dostęp do wszystkich danych…