Zestawienie reklamacji

Reklamacje wg statusu

oprogramowanie-reklamacje-wg-statusu

Użytkownik programu reklamacyjnego może przeglądać listy reklamacji wg przydzielonego statusu. Lista statusów wynika ze zdefiniowanego skorowidza przez administratora systemu i w zależności od potrzeb może być zmieniona.

 

Zestawienia reklamacji

Wyświetlana jest lista wszystkich reklamacji od odbiorców hurtowych z ostatnich 30 dni, zakres dat można podać dowolny,  zmieniając informację w prawy górnym rogu ekranu i klikając na polecenie USTAW.

program reklamacje wykonane

Edycja

Dokumenty znajdujące się w rejestrze Przyjęte można edytować wybierając funkcje EDYCJA wyświetla się formularz dopisywania reklamacji z możliwością wprowadzenia zmian.

Użytkownik posiadający nadane uprawnienia Koordynator – kierownik ma dostępną funkcje Anuluj pozwalającą na usunięcie dokumentu – przeniesienia go do rejestru anulowanych.

W zależności od status reklamacji w centrali wyświetlać się mogą różne formularze edycji.

Wydruk

Wprowadzony formularz możemy wydrukować za pomocą funkcji DRUKUJ, wyświetlane jest okno podglądu dokumentu z którego możemy dokument wydrukować na dowolnej zainstalowanej w Windows drukarce lub zapisać w formacie PDF.

 

 

Załączniki

Funkcja pozwala na dołączenie dowolnych plików skojarzonych z dokumentem np. zdjęć, skanów dokumentów itp.

 

Podgląd

Funkcja podgląd wyświetla informacje w postaci tabeli z danymi dotyczącymi danej reklamacji.

 

Zmiana statusu

Dla wybranej reklamacji można zmienić jej STATUS za pomocą poniższego formularza

program reklamacje oczekujące

Gdzie możemy dowolnie wybrać:

  • Status dokumentu
    • Przyjęte
    •  Rzeczoznawca
    •  Opinia sklepu
    •  Naprawa
    •  Naprawa i upust cenowy
    •  Upust cenowy
    •  Centrala
    •  Wysłane do centrali
    •  Przysłane z centrali
    •  Nieuznana
    • Uznana
    •  Oczekujące na odbiór
    • Status w centrali
    •  Przyjęte
    •  Rzeczoznawca
    •  Opinia centrala
    •  Naprawa
    •  Naprawa i upust cenowy
    •  Upust cenowy
    •  Nieuznana
    •  Uznanie reklamacji
    • Depozyt
    • Stan w sklepie
    • Stan w magazynie centrali
    • Stan
    • Oczekuje na rozpatrzenie
    • Oczekuje na odbiór
    • Zamknięte

program reklamacja zmiana statusu

Kopia

Funkcja tworzenie kopii dokumentu pozwala powielać zgłoszenia reklamacyjne i tworzyć w centrali dodatkowe reklamacje z danymi kopiowanymi z dokumentu wskazanego jako wzorcowy. W tym celu należy w rejestrze ustawić kursor na wybranej reklamacji wybrać funkcje Kopia, a następnie potwierdzić chęć jej utworzenia.

Utworzony zostanie nowy dokument oznaczony w rejestrze w kolumnie Numer dokumentu numerem referencyjnym.

Dokument taki należy następnie przemedytować za pomocą funkcji Edycja, i zapisać, zostanie wówczas nadany kolejny numer reklamacji.