Reklamacje wg statusu

oprogramowanie-reklamacje-wg-statusu

Użytkownik programu reklamacyjnego może przeglądać listy reklamacji wg przydzielonego statusu. Lista statusów wynika ze zdefiniowanego skorowidza przez administratora systemu i w zależności od potrzeb może być zmieniona. Funkcjonalność taką zapewnia
system do obsługi reklamacji.

Zestawienia reklamacji

Wyświetlana jest lista wszystkich reklamacji od odbiorców hurtowych z ostatnich 30 dni, zakres dat można podać dowolny,  zmieniając informację w prawy górnym rogu ekranu i klikając na polecenie USTAW.

program reklamacje wykonane

Edycja

Dokumenty znajdujące się w rejestrze Przyjęte można edytować wybierając funkcje EDYCJA wyświetla się formularz dopisywania reklamacji z możliwością wprowadzenia zmian.

Użytkownik posiadający nadane uprawnienia Koordynator – kierownik ma dostępną funkcje Anuluj pozwalającą na usunięcie dokumentu – przeniesienia go do rejestru anulowanych.

W zależności od status reklamacji w centrali wyświetlać się mogą różne formularze edycji.

Wydruk

Wprowadzony formularz możemy wydrukować za pomocą funkcji DRUKUJ, wyświetlane jest okno podglądu dokumentu z którego możemy dokument wydrukować na dowolnej zainstalowanej w Windows drukarce lub zapisać w formacie PDF.

Załączniki

Funkcja pozwala na dołączenie dowolnych plików skojarzonych z dokumentem np. zdjęć, skanów dokumentów itp.

Podgląd

Funkcja podgląd wyświetla informacje w postaci tabeli z danymi dotyczącymi danej reklamacji.

Zmiana statusu

Dla wybranej reklamacji można zmienić jej STATUS za pomocą poniższego formularza

program reklamacje oczekujące

Gdzie możemy dowolnie wybrać:

  • Status dokumentu
    • Przyjęte
    •  Rzeczoznawca
    •  Opinia sklepu
    •  Naprawa
    •  Naprawa i upust cenowy
    •  Upust cenowy
    •  Centrala
    •  Wysłane do centrali
    •  Przysłane z centrali
    •  Nieuznana
    • Uznana
    •  Oczekujące na odbiór
    • Status w centrali
    •  Przyjęte
    •  Rzeczoznawca
    •  Opinia centrala
    •  Naprawa
    •  Naprawa i upust cenowy
    •  Upust cenowy
    •  Nieuznana
    •  Uznanie reklamacji
    • Depozyt
    • Stan w sklepie
    • Stan w magazynie centrali
    • Stan
    • Oczekuje na rozpatrzenie
    • Oczekuje na odbiór
    • Zamknięte

Kopia

Funkcja tworzenie kopii dokumentu pozwala powielać zgłoszenia reklamacyjne i tworzyć w centrali dodatkowe reklamacje z danymi kopiowanymi z dokumentu wskazanego jako wzorcowy. W tym celu należy w rejestrze ustawić kursor na wybranej reklamacji wybrać funkcje Kopia, a następnie potwierdzić chęć jej utworzenia.

Utworzony zostanie nowy dokument oznaczony w rejestrze w kolumnie Numer dokumentu numerem referencyjnym.

Dokument taki należy następnie przemedytować za pomocą funkcji Edycja, i zapisać, zostanie wówczas nadany kolejny numer reklamacji.


System do reklamacji

System do reklamacji

Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwo…

Oprogramowanie reklamacyjne

Oprogramowanie reklamacyjne

Obsługa reklamacji w systemie Studio Reklamacje to szybkie i sprawne przetwarzanie danych związanych z reklamacjami według ustalonych ścieżek. Zastosowanie nowoczesnych technologii i…

Protokół reklamacyjny

Protokół reklamacyjny

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY – Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu rekl…

Cechy rozwiązania Reklamacje

Cechy rozwiązania Reklamacje

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE. Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony i ustrukturalizowany system. Zarz…

Reklamacje przez internet

Reklamacje przez internet

REKLAMACJE PRZEZ INTERNET Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet. Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należ…