Wdrożenie programu Reklamacje wymaga dostosowania aplikacji w zależności do zastosowania.

Technologia Microsoft ASP.net oraz program Studio Reklamacje działające na bazie plików konfiguracyjnych (ASPX, XML) pozwoliły na przygotowanie predefiniowanych szablonów związanych z wybraną branżą w której jest wykorzystywany program.

Aplikacja Studio Reklamacje umożliwia sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji i koordynację działań mających na celu usunięciu skutków powstania wady. Osoby wyznaczone do przeprowadzenia konkretnych działań rejestrują postępy prac. Program Studio Reklamacje posiada funkcje budowania raportów i analizowania wprowadzonych danych. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowić element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta, za pomocą aplikacji SoftwareStuduio producent systemów informatycznych.

Analiza przedwdrożeniowa programu REKLAMACJE

Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wymagań od systemu który ma zostać wdrożony. Konsultanci zbierają na miejscu u klienta informacje o potrzebach związanych z wdrożeniem nowego systemu i opracowują dokumentację stanowiącą projekt dla osób prowadzących wdrożenie programu.

Na podstawie analizy przedwdrożeniowej określamy też przewidywane koszty związane z wdrożeniem, przygotowaniem specjalnych dedykowanych rozwiązań, modułów czy integrację na poziomie baz danych z innymi systemami.

ERP system reklamacji

System reklamacji

System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej. Reklamacje.net – wyjątkowy system zarządzania reklamacjami Zarządzanie…
rozpatrywanie reklamacji, System RMA

System RMA

System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od Software to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół reklamacyjny oraz potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta. Nadawanie numeru RMA Po utworzeniu zgłoszenia otrzymuje ono…
zarządzanie reklamacjami, szukam programu do nadzorowania reklamacji

Szukam programu do nadzorowania reklamacji. Jak wybrać najlepsze oprogramowanie?

„Szukam programu do nadzorowania reklamacji” – to zdanie często jest wpisywane do przeglądarki Google. Nie tylko właściciele dużych firm poszukują sprawdzonego, stabilnego systemu. Coraz częściej można zauważyć potrzebę posiadania oprogramowania do zarządzania reklamacjami również u osób prowadzących małe firmy. Jak znaleźć najlepszy program do reklamacji? Elementy obowiązkowe systemu do obsługi…
program demo, System do obsługi reklamacji

System do obsługi reklamacji

Każda firma ma świadomość tego, iż część klientów będzie składała zgłoszenia reklamacyjne. Ich obsługa i monitorowanie nie są łatwe. Wymaga to kontroli terminów, ale też dbania o poprawny obieg dokumentów. Znacznym ułatwieniem jest korzystanie z rozwiązania, jakim jest system do obsługi reklamacji. Pozwala on na szybki dostęp do wszystkich danych…

Proces wdrożenia systemu REKLAMACJE

Prace konsultantów polegają na konfiguracji systemu Studio Reklamacje zgodnie z dokumentem analizy przedwdrożeniowej. W trakcie wdrożenia metodą „zwinną” system oraz jego funkcjonalność w sposób elastyczny jest dostosowywana do potrzeb i uwag przekazywanych przez stronę Zamawiającą.

oprogramowanie-proces-reklamacji