Wdrożenie programu

Copy128Wdrożenie programu Reklamacje wymaga dostosowania aplikacji w zależności do zastosowania. Technologia Microsoft ASP.net oraz program Studio Reklamacje działające na bazie plików konfiguracyjnych (ASPX, XML) pozwoliły na przygotowanie predefiniowanych szablonów związanych z wybraną branżą w której jest wykorzystywany program.

Aplikacja Studio Reklamacje umożliwia sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji i koordynację działań mających na celu usunięciu skutków powstania wady. Osoby wyznaczone do przeprowadzenia konkretnych działań rejestrują postępy prac. Program Studio Reklamacje posiada funkcje budowania raportów i analizowania wprowadzonych danych. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowid element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta, za pomocą aplikacji SoftwareStuduio producent systemow informatycznych.

Analiza przedwdrożeniowa programu REKLAMACJE

Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wymagań od systemu który ma zostać wdrożony. Konsultanci zbierają na miejscu u klienta informacje o potrzebach związanych z wdrożeniem nowego systemu i opracowują dokumentację stanowiącą projekt dla osób prowadzących wdrożenie programu. Na podstawie analizy przedwdrożeniowej określamy też przewidywane koszty związane z wdrożeniem, przygotowaniem specjalnych dedykowanych rozwiązań, modułów czy integrację na poziomie baz danych z innymi systemami.

Proces wdrożenia systemu REKLAMACJE

Prace konsultantów polegają na konfiguracji systemu Studio Reklamacje zgodnie z dokumentem analizy przedwdrożeniowej. W trakcie wdrożenia metodą „zwinną” system oraz jego funkcjonalność w sposób elastyczny jest dostosowywana do potrzeb i uwag przekazywanych przez stronę Zamawiającą.

oprogramowanie-proces-reklamacji