Każdy klient ceni sobie wysoką jakość obsługi klienta. We współczesnym świecie to nie jest tylko poziom bezpośredniej obsługi w oddziale czy sklepie, ale też różne formy komunikowania się w sprawie zgłoszeń reklamacyjnych. Przede wszystkim ważne jest, aby klient miał stały dostęp do ważnych informacji dotyczących jego zgłoszenia reklamacyjnego.

Dlatego też Reklamacje.net (system do obsługi reklamacji) pozwala na samodzielne dodawanie przez klienta zgłoszenia reklamacyjnego. Jednak to nie wszystko, po potwierdzeniu zgłoszenia poprzez email klient otrzymuje numer reklamacji (RMA), dzięki któremu może zapoznawać się z aktualnym statusem reklamacji na bieżąco. Poza tym udogodnieniem klient może otrzymywać powiadomienia poprzez wybrany przez siebie kanał komunikacji (SMS, email).

System do obsługi reklamacji

System RMA, czyli program do obsługi reklamacji. System #RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. #Reklamacje.net od #SoftwareStudio to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez Internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół reklamacyjny oraz potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta.

SYSTEM INFORMOWANIA KLIENTÓW O STATUSIE REKLAMACJI, a więc System do obsługi reklamacji.

System-do-obsługi-reklamacji

SYSTEM DO OBSŁUGI REKLAMACJI, system informowania klientów o statusie reklamacji

Użytkownicy systemu RMA

Z poziomu modułu administratora można zakładać nowych użytkowników systemu oraz nadawać im określone prawa do wykonywania określonych zdań – kompetencje. Zdefiniowanie nowego użytkownika polega na wprowadzeniu do tabeli informacji o LOGINIE użytkownika, jego imieniu i nazwisku oraz przypisania tego użytkownika do określonej roli. Większość uprawnień w systemie jest określona z dokładnością do roli w jakiej dany użytkownik pracuje. Ponadto każdy użytkownik może mieć przypisane konto analityczne, adres mailowy oraz kod oddziału w jakim pracuje.

System informowania klientów o statusie reklamacji
System informowania klientów o statusie reklamacji

System informowania klientów o statusie reklamacji

System informowania klientów o statusie reklamacji czyli, system do obsługi reklamacji.

Oprogramowanie interLAN SPEED posiada pełen zestaw modułów i funkcjonalności niezbędnych dla każdego spedytora w firmie transportowo-spedycyjnej. Program pozwala na zorganizowanie całego procesu obsługi Klienta. Podstawowym obiektem w systemie są zlecenia. Oprogramowanie TMS firmy Interlan standardowo pracuje na bazie FireBird do której SoftwareStudio wykorzystuje rozwiązania integracyjne polegające na bezpośrednim połączeniu do bazy SQL FireBird i odczyt danych OnLine lub z wykorzystaniem aplikacji StudioReplikacje.net do przegrywania danych do bazy MS SQL porgramu reklamacje. Integracja polega na odczytywaniu danych związanych ze spedycją towarów do klientów (numery listów przewozowych, kierunki, miejsca dostaw) wraz z powiażanymi dokumentami magazynowmi WMS.

Integracja TMS firmy Interlan - baza FireBird
Integracja TMS firmy Interlan – baza FireBird
Protokół reklamacyjny

SoftwareStudio reklamacje

Obsługa procesów reklamacyjnych to jedno z najważniejszych działań każdej firmy. Odpowiednie przeprowadzanie wszystkich etapów dotyczących zgłoszeń reklamacyjnych wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa i sposób, w jaki jest ona postrzegana przez klientów. Klient zadowolony z przebiegu procesu reklamacyjnego nie będzie miał oporów przed kolejnymi zakupami, ponieważ będzie świadomy profesjonalizmu i wsparcia ze strony danej firmy. Precyzyjne, szybkie i zgodne z procedurami zarządzanie reklamacjami jest znacznie łatwiejsze dzięki profesjonalnemu oprogramowaniu. Jest nim Reklamacje.net od SoftwareStudio, które wspiera każdy etap związany z rozpatrywaniem zgłoszeń reklamacyjnych, a także pomaga w analizie danych.

SoftwareStudio reklamacje
SoftwareStudio reklamacje

Każdy klient ceni sobie wysoką jakość obsługi klienta. We współczesnym świecie to nie jest tylko poziom bezpośredniej obsługi w oddziale czy sklepie, ale też różne formy komunikowania się w sprawie zgłoszeń reklamacyjnych. Przede wszystkim ważne jest, aby klient miał stały dostęp do ważnych informacji dotyczących jego zgłoszenia reklamacyjnego. Dlatego też Reklamacje.net (System do obsługi reklamacji) pozwala na samodzielne dodawanie przez klienta zgłoszenia reklamacyjnego. Jednak to nie wszystko, po potwierdzeniu zgłoszenia poprzez email klient otrzymuje numer reklamacji (RMA), dzięki któremu może zapoznawać się z aktualnym statusem reklamacji na bieżąco. Poza tym udogodnieniem klient może otrzymywać powiadomienia poprzez wybrany przez siebie kanał komunikacji (SMS, email).

System informowania klientów o statusie reklamacji
System informowania klientów o statusie reklamacji

Aplikacja do reklamacji od SoftwareStudio została zaprojektowana z myślą o firmach, które korzystają z różnego tupu urządzeń do pracy, a także co jakiś czas decydują się na ich zmianę. Można z niej korzystać zarówno poprzez tablet, komputer, jak i telefon. Bez znaczenia jest także oprogramowanie systemowe. Program reklamacyjny może działać zarówno na IOS, jak i na Androidzie, czy Windows. Oprogramowanie zostało wzbogacone o funkcje analizy danych. Pozwalają one weryfikować zbiorowo reklamacje pod kątem różnych informacji, generować zestawienia oraz raporty, których wyniki świadczą o skuteczności działań reklamacyjnych danej firmy. Program (system obsługi reklamacji) opiera się na bazie danych MS SQL Server, co umożliwia szybki dostęp i stabilność systemu.

Aplikacja do reklamacji
Aplikacja do reklamacji
Program do obsługi reklamacji

System obsługi reklamacji i serwisu

Punkty serwisowe są kluczowymi miejscami w przebiegu procesów reklamacyjnych. Stanowią ich integralną część i dlatego problematyczne jest stosowanie osobnego oprogramowania do weryfikowania napraw i komentarzy przesyłanych przez serwis. System od SoftwareStudio jest idealnym oprogramowaniem, które pozwala na swobodną komunikację różnych działów mających wpływ na procesy reklamacyjne. Pracownicy mogą dodawać i edytować informacje poprzez oprogramowanie dostępne dla nich przez Internet. To właśnie programy obsługiwane Online, które przechowują dane w chmurze są przyszłością. SoftwareStudio proponuje innowacyjne rozwiązania dotyczące obsługi reklamacji, które można dopasować do profilu każdego przedsiębiorstwa. Jest wiec odpowiedzią na pytanie: szukam programu do nadzorowania reklamacji.

System obsługi reklamacji i serwisu
System obsługi reklamacji i serwisu

Rzeczywistość obsługi posprzedażowej pokazuje, że Klient po zakupie produktu kontaktuje się po to aby rozwiązać jakiś problem. Potrzebuje pomocy w obsłudze lub konserwacji produktu. Reklamacje w firmie produkcyjnej mają na celu zarządzania jakością i dostarczenie produktu zgodnego z oczekiwaniami. Zdarzają się jednak przypadki, gdy klient dostaje wyrób odbiegający od oczekiwań. W takim przypadku firma produkcyjna musi być przygotowana na zarządzanie reklamacjami.

Reklamacje w firmie produkcyjnej
Reklamacje w firmie produkcyjnej

System informowania klientów o statusie reklamacji

SYSTEM INFORMOWANIA KLIENTÓW O STATUSIE REKLAMACJI,
czyli System do obsługi reklamacji.

Prace wdrożeniowe modułu reklamacyjnego – Reklamacje.net

W życiu każdej firmy przychodzi taki dzień w którym pojawia się zgłoszenie od klienta o niezgodności. W pierwszej kolejności należy zweryfikować czy to zgłoszenie jest w ogóle reklamacją. Czasami zdarza się, że klient, inaczej interpretuje Więcej…

Kontrola handlowców

KONTROLA HANDLOWCÓW – kontrola handlowców za pomocą programu crm .net internetowy program CRM SQL .net, kontrola handlowców Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Nowoczesny sklep internetowy NOWOCZESNY SKLEP INTERNETOWY – Sklep internetowy ASP.net Sklep internetowy ASP.net SQL Więcej…

System IT do obsługi reklamacji w retail – Reklamacje.net

Branża retail jest bardzo dynamiczna, szybko się rozwija, ale jest także związana z dużym ryzykiem. Jedną z najważniejszych kwestii, która pozwala na rozwój firmy jest wizerunek danej marki. Największy wpływ mają na niego opinie klientów. Więcej…

Szukam programu do nadzorowania reklamacji – Reklamacje.net

System zarządzania reklamacjami. Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wyborem i wdrożeniem systemu zarządzania reklamacjami informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wymagań od Więcej…

Części zamienne

CZĘŚCI ZAMIENNE Magazyn części zamiennych może działać jako moduł w ramach systemu serwis programu reklamacje. części zamienne, program reklamacje, serwis gwarancyjny, naprawy, rtv, agd Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Magazyn części MAGAZYN CZĘŚCI Moduł programu do Więcej…
Reklamacje aplikacja

Nadzorowanie reklamacji

System reklamacji a współpraca wielu działów. W procesy reklamacyjne często zaangażowanych jest wiele działów danej firmy. Są to pracownicy rozpatrujący reklamacje, osoby zajmujące się obsługą klienta czy też serwisanci. Wszystkie etapy obsługi reklamacji muszą być przeprowadzane przez odpowiednie osoby, dlatego tak ważne jest, aby oni wszyscy mieli ciągły wgląd do wszystkich danych oraz zmian pojawiających się w danym zgłoszeniu. To znacznie ułatwia współpracę i sprawia, że w każdym punkcie stosowane są te same zasady obsługi reklamacji. Zarządzanie zgłoszeniami można ujednolicić, wprowadzając tym samym jeszcze więcej udogodnień, zarówno dla pracowników, jak i klientów. Jest to możliwe wdrażają System do obsługi reklamacji.

Program do obsługi reklamacji

Zarządzanie reklamacjami online

Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces. Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych. Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne. Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania reklamacyjnego – System do obsługi reklamacji.

System do obsługi reklamacji

Proces obsługi reklamacji

Proces obsługi reklamacji obejmuje rejestr przebiegu zlecenia (wykonane operacje, naprawy, komentarze itd). System do obsługi reklamacji zapewnia obsługa zleceń w serwisach zewnętrznych. Formularz zdalnej rejestracji to zagnieżdżony na Twojej stronie formularz www. Bezpośrednie połączenie firmowej witryny www z aplikacja reklamacyjną za pomocą iFrame lub WebApi. Rozwiązanie umożliwia zarejestrowanie reklamacji bezpośrednio przez Konsumenta bez konieczności zakładania konta i logowania w programie Reklamacje.net.

Reklamacje.net

Zarządzanie reklamacjami, RMA program

System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od SoftwareStudio to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół Więcej…
oprogramowanie RMA

Numer RMA

NUMER RMA Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet powoduje automatyczne nadanie numeru RMA reklamacji – Return Merchandise Authorization. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Zarządzanie reklamacjami program Zarządzanie reklamacjami program Program do zarządzania reklemacjami… Usterki i uszkodzenia USTERKI Więcej…
zgłoszenie internetowe

RMA reklamacja przez internet

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny Więcej…
zgłoszenie internetowe

Funkcje programu reklamacyjnego – dodawanie reklamacji

Oprogramowanie do obsługi reklamacji od SoftwareStudio posiada zarówno niezbędne opcje do obsługi reklamacji, jak i takie, których nie proponują inne systemy. Dodatkowe funkcje programu reklamacyjnego Reklamacje.NET służą analizom danych oraz zarządzaniem reklamacjami złożonymi przez klientów Więcej…

SYSTEM INFORMOWANIA KLIENTÓW O STATUSIE REKLAMACJI, system do obsługi reklamacji.

  • System RMA, czyli program do obsługi reklamacji;
  • System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych;
  • Można dzięki niemu je rejestrować;
  • Reklamacje.net od SoftwareStudio to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez Internet, w środowisku OnLine;
  • Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół reklamacyjny oraz potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta;
  • Każdy klient ceni sobie wysoką jakość obsługi klienta;
  • We współczesnym świecie to nie jest tylko poziom bezpośredniej obsługi w oddziale czy sklepie, ale też różne formy komunikowania się w sprawie zgłoszeń reklamacyjnych;
  • Przede wszystkim ważne jest, aby klient miał stały dostęp do ważnych informacji dotyczących jego zgłoszenia reklamacyjnego;
  • Dlatego też Reklamacje.net (system do obsługi reklamacji) pozwala na samodzielne dodawanie przez klienta zgłoszenia reklamacyjnego;
  • Jednak to nie wszystko, po potwierdzeniu zgłoszenia poprzez email klient otrzymuje numer reklamacji (RMA), dzięki któremu może zapoznawać się z aktualnym statusem reklamacji na bieżąco;
  • Poza tym udogodnieniem klient może otrzymywać powiadomienia poprzez wybrany przez siebie kanał komunikacji (SMS, email);