System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej.


Reklamacje.net – wyjątkowy system zarządzania reklamacjami

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system obsługi reklamacji.

Oprogramowanie nie ogranicza zdefiniowanych procesów, które mogą być implementowane w ramach systemu obsługi reklamacji. Dlatego, że istnieje możliwość wdrożenia indywidualnego procesów. Zaimplementowanie własnych spersonalizowanych modułów w systemie obsługi reklamacji.

Wszystkie dane w jednym miejscu

zarządzanie reklamacjami, szukam programu do nadzorowania reklamacji

Niepotrzebne jest już posiadanie wielu narzędzi do obsługi zgłoszeń reklamacyjnych. Wystarczy jeden system reklamacji, aby móc zmieniać ich status, czy dokonywać szczegółowej analizy. Reklamacje.net to system dostępny z każdego urządzenia, które ma dostęp do internetu oraz przeglądarkę internetową. Przeglądanie reklamacji nigdy nie było łatwiejsze. Można segregować je według różnych danych: daty, rodzaju sprzętu, RNA i wielu innych. Pracownicy zajmujący się obsługą zgłoszeń reklamacyjnych mogą w szybki sposób weryfikować dane i dokumenty, a tym samym stale monitorować status zgłoszenia.

System reklamacji a współpraca wielu działów

W procesy reklamacyjne często zaangażowanych jest wiele działów danej firmy. Są to pracownicy rozpatrujący reklamacje, osoby zajmujące się obsługą klienta czy też serwisanci. Wszystkie etapy obsługi reklamacji muszą być przeprowadzane przez odpowiednie osoby, dlatego tak ważne jest, aby oni wszyscy mieli ciągły wgląd do wszystkich danych oraz zmian pojawiających się w danym zgłoszeniu. To znacznie ułatwia współpracę i sprawia, że w każdym punkcie stosowane są te same zasady obsługi reklamacji. Zarządzanie zgłoszeniami można ujednolicić, wprowadzając tym samym jeszcze więcej udogodnień. Zarówno dla pracowników, jak i klientów.

Dopasowany system reklamacji

Wdrożenie kompletnego oprogramowania do obsługi reklamacji często wymaga przyzwyczajenia się do wzorców zastosowanych w danym systemie. Jednak są takie systemy jak Reklamacje.net. Można w nim spersonalizować wiele opcji oraz modułów, dzięki czemu będzie on odpowiadał wymaganiom każdej firmy. Indywidualne preferencje każdej firmy są ważne dla SoftwareStudio. Oprogramowanie reklamacyjne musi spełniać swoje zadanie, ale jednocześnie ma być jak najbardziej przyjazne dla osób, które będą je obsługiwały. Dlatego też Reklamacje.net to program, który można modyfikować we współpracy z naszym zespołem w zależności od swoich preferencji.

Statusy reklamacji. System RMA
Statusy reklamacji. System RMA

Porządek wszystkich reklamacji w systemie Reklamacje.NET jest zapewniony poprzez przydzielenie do nich odpowiednich statusów (statusy reklamacji). Statusy reklamacji mogą edytować pracowni…

Funkcje programu reklamacyjnego – dodawanie reklamacji
Funkcje programu reklamacyjnego – dodawanie reklamacji

Oprogramowanie do obsługi reklamacji od SoftwareStudio posiada zarówno niezbędne opcje do obsługi reklamacji, jak i takie, których nie proponują inne systemy. Dodatkowe funkcje programu reklama…

Oprogramowanie do obsługi reklamacji – jakie powinno być?
Oprogramowanie do obsługi reklamacji – jakie powinno być?

Oprogramowanie do obsługi reklamacji jest doskonałym narzędziem do zarządzania reklamacjami i kontrolowania wszystkich procesów reklamacyjnych. Odpowiedni system powinien jednak spełniać kilka…