Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu zarządzania reklamacjami informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej.

Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wymagań od systemu zarządzania reklamacjami. Konsultanci zbierają na miejscu u klienta informacje o potrzebach związanych z wdrożeniem systemu zarządzania reklamacjami. Opracowują dokumentację stanowiącą projekt systemu. Na podstawie analizy przedwdrożeniowej powstanie system zarządzania reklamacjami.

Wdrożenie systemu zarządzania reklamacjami wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Element jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu. W efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

Wdrożenie systemu zarządzania reklamacjami oparto na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy.


System zarządzania reklamacjami

Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowi element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta.


System do reklamacji

System do reklamacji

Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza…

Oprogramowanie reklamacyjne

Oprogramowanie reklamacyjne

Obsługa reklamacji w systemie Studio Reklamacje to szybkie i sprawne przetwarzanie danych związanych z reklamacjami według ustalonych ścieżek. …

Protokół reklamacyjny

Protokół reklamacyjny

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY – Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Tworzen…

Cechy rozwiązania Reklamacje

Cechy rozwiązania Reklamacje

CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE. Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony …

Reklamacje przez internet

Reklamacje przez internet

REKLAMACJE PRZEZ INTERNET Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet. Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet. W celu wpr…