USTERKI I USZKODZENIA

Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać oznaczone ze skorowidza jako typowe uszkodzenie.

Uszkodzenie usterka wada towaru reklamacja artykułu spożywcze, żywność, usterki i uszkodzenia

Podział zgłoszonych wad na usterki, a także uszkodzenia pozwala na odpowiednie raportowanie i analizowanie danych statystycznych związanych z wykonywanymi ;naprawami.

Uzyskuje się w ten sposób dane, a te raportuje się do producenta, aby ten mógł odpowiednio kontrolować i modyfikować produkty eliminując wady.

Usterki

Tabela usterek zawiera ogólną listę kodów związanych z typowymi usterkami dla danej grupy urządzeń. Usterkę koduje się ogólnym typem – w załączniku przykładowa lista usterek. Definiując listę usterek określamy normatywny czas pracy serwisanta związany z usunięciem danej ustaerki. Na podstawie normatywnego czasu naprawy nalicza się koszt naprawy związany z roboczogodziną.

Uszkodzenie

Tabela uszkodzeń zawiera listę uszkodzeń stanowiących uszczegółowienie listy usterek. Powiązane uszkodzenia, czyli w ramach wybranej ogólnej usterki urządzenia, określa się typowe uszkodzenie lub ewentualnie wybrać inny niesklasyfikowany rodzaj uszkodzenia.

W załączonym przykładzie definiuje się w przypadku określonego uszkodzenia wymaga się dołączenia dokumentacji w postaci zdjęć. A także określenie domyślne, że dane uszkodzenie podlega naprawie gwarancyjnej. Ponadto definiuje się opis w języku polskim i angielskim oraz komentarz dla serwisanta wykonującego naprawę.

ERP system reklamacji

System reklamacji

System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i Więcej…
rozpatrywanie reklamacji, System RMA

System RMA

System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od Software to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół Więcej…
program demo, System do obsługi reklamacji

System do obsługi reklamacji

Każda firma ma świadomość tego, iż część klientów będzie składała zgłoszenia reklamacyjne. Ich obsługa i monitorowanie nie są łatwe. Wymaga to kontroli terminów, ale też dbania o poprawny obieg dokumentów. Znacznym ułatwieniem jest korzystanie z Więcej…