WDROŻENIE PROGRAMU ERP

Jego wdrożenie prowadzą konsultanci wg różnych metod. W tym najczęściej metodyki wdrożeniowej, pozwalającej wypracować optymalne dla danego Klienta rozwiązanie biznesowo-informatyczne. W oparciu o indywidualne podejście do jego potrzeb oraz o doświadczenie zdobyte podczas wieloletnich wdrożeń i pracy z klientami.

Wdrożenie programu ENOVA ERP SQL POZNAŃ WROCŁAW ZIELONA GÓRA GORZÓW

Konsultanci SoftwareStudio prowadzą wdrożenia programów wg różnych metod, w tym najczęściej metodyki wdrożeniowej. Pozwala ona wypracować optymalne dla danego Klienta rozwiązanie biznesowo-informatyczne, w oparciu o indywidualne podejście do jego potrzeb. A także o doświadczenie zdobyte podczas wieloletnich wdrożeń i pracy z klientami różnorodnych branż.

Metodyka wdrożenia bazuje na światowych standardach zarządzania projektami, zdefiniowanych przez organizację Project Management Institute. Metodyka ta wyróżnia się całościowym spojrzeniem na cykl życia systemów IT. Podejście to obejmuje sprawne wdrożenie systemów, ich efektywne użytkowanie, utrzymanie oraz rozwój.

Praca z komputerem składa się z czterech elementów: wprowadzenie informacji, przetworzenie, przechowywanie, udostępnianie. Wszystkie te etapy są konieczne, niezależnie od zadań jakie stawiamy ;komputerom w dowolnym przedsiębiorstwie.

WPROWADZANIE DANYCH dostarczanie informacji komputerom wiąże się z odpowiednio dobranymi sposobami przetwarzania danych (informacji) o otaczającym nas świecie. Klasycznym sposobem jest wprowadzanie informacji przy pomocy urządzenia wejściowego, klawiatury. Znacznie jednak prostsze jest wprowadzanie informacji przy pomocy specjalnych urządzeń rejestrujących np. czytniki kodu kreskowego. Zastosowanie takich aparatów pozwala uniknąć (wyeliminować) występowanie błędów powstałych na skutek omylności ludzi. Dodatkową zaletą takich urządzeń jest szybkość emisji informacji oraz możliwość ich przesyłania na dowolne odległości. Co pozwala na zbieranie wielu danych z różnych źródeł informacji do jednego komputera w celu ich przeanalizowania.

PRZETWARZANIE DANYCH problem przetwarzania informacji dostarczanych komputerowi realizuje się poprzez odpowiednie oprogramowanie. Proces pisania programu jest zajęciem niezwykle pracochłonnym i nie zawsze gwarantuje otrzymania programu spełniającego w odpowiednim stopniu stawianym mu wymaganiom. Problemem jest nie tylko przetworzenie informacji otrzymanych (w dużym stopniu pomocny jest tu hardware) na sygnał zrozumiały dla maszyny i języka programu oraz algorytmy umożliwiające podejmowanie decyzji, ale takie działanie komputera, które zapewnią natychmiastową reakcję z oczekiwanymi skutkami.

Programy do magazynowania

Wszelkie informacje przekazywane komputerom dostarczane są z zewnętrznych urządzeń. Po przetworzeniu danych informacje kierowane są na tzw. urządzenia wyjścia. Którymi mogą być te same urządzenia wejścia z tym, że informacje biegną w odwrotnym kierunku. Przechowywanie polega na przekazaniu informacji z jednostki centralnej do urządzenia wyjścia, w celu trwałego zapisu do późniejszego odczytu. Urządzenia we/wy służące temu celowi zaopatrzone są w nośniki informacji. Istnieje bardzo wiele sposobów przechowywania informacji, a ciągły rozwój tych technik dowodzi stałej potrzeby ulepszania sposobów przechowywania zgromadzonych informacji. Odpowiednio duże systemy pracujące w sieci mikrokomputerowej wymagają specjalnie przygotowanych pomieszczeń z przeznaczeniem na przechowywanie magnetycznych nośników informacji. Rozrastający się bank danych wymaga systemu do wyszukiwania odpowiednich danych z przeszłości, budowania na ich podstawie analiz itp. Odpowiedni sposób archiwizowania danych, szczególnie od samego początku powstawania zbiorów, powinno w przyszłości zapobiec problemom w przypadku awarii sprzętu. Czy też kradzieży komputerów oraz zmiany struktury plików i związanym z tym przeindeksowaniem przechowywanych zbiorów.


UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI

Wiąże się to z podjęciem decyzji jaka informacja jest rzeczywiście potrzebna. Co z utworzonych i zorganizowanych baz danych może i powinno być wyselekcjonowane tak by wiadomości dla użytkownika były proste i przejrzyste, jak również wystarczające. By komputer był pomocny, posługiwanie się nim powinno sprawiać minimum wysiłku i kłopotu

Weryfikacja i strojenie systemu ERP

Etap wdrażania oraz wstępnej eksploatacji systemu jest źródłem najbardziej istotnych informacji umożliwiających ocenę prawidłowości przyjętych rozwiązań i działania systemu. Przekazanie systemu do bieżącej eksploatacji (pomijając oczywiście działalność konserwacyjną) nie kończy zabiegów projektowo-programowych nad doskonaleniem systemu. Szczegółowe zapoznanie się użytkowników z oprogramowaniem i indywidualne doświadczenia rozbudzają dodatkowe potrzeby informacyjne lub ujawniają potrzebę wprowadzania zmian wymuszonych przez otoczenie (prawodawcy lub kontrahenci).

Proces wdrożenia systemu ERP

W pełnym cyklu budowy systemu informatycznego przedsiębiorstwa etap ostatni polegający na wdrożeniu i testowaniu elementów systemu jest szczególnie pracochłonny, ale też kosztowny.

Wynika to z konieczności założenia i dokładnego zweryfikowania wielkich i złożonych na ogół zbiorów danych. Wraz ze wzrostem złożoności systemów informatycznych wdrażanych w firmie rosną relatywne koszty etapu wdrażania. Istnieje więc potrzeba skoncentrowania uwagi personelu odpowiedzialnego za komputeryzację na etap wdrożenia. Albowiem niepowodzenia tego etapu (bez względu na przyczyny) mają decydujący wpływ na ogólne rezultaty i ocenę procesu tworzenia komputerowego systemu zarządzania przedsiębiorstwem. A także na jego własności użytkowe.

oprogramowanie RMA

Numer RMA

NUMER RMA Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet powoduje automatyczne nadanie numeru RMA reklamacji – Return Merchandise Authorization. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Zarządzanie reklamacjami program Zarządzanie reklamacjami program Program do zarządzania reklemacjami… Usterki i uszkodzenia USTERKI Więcej…
system reklamacyjny

Reklamacje w branży spożywczej

Większość pracodawców i pracowników nie lubi reklamacji. Reklamacje w branży spożywczej czasami są nieuzasadnione i sprawiają dużo kłopotów. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Reklamacje klientów – program reklamacje.net Program Reklamacje.net przeznaczony jest do dokumentowania oraz bieżącej Więcej…
zarządzanie

Protokół reklamacyjny

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY – Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Tworzenie dokumentu reklamacji (protokół reklamacyjny) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu Więcej…
proces reklamacyjny

Program Reklamacje .net

PROGRAM REKLAMACJE .NET Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Reklamacje w branży spożywczej Większość pracodawców i pracowników nie lubi Więcej…