Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu.

Reklamacje aplikacja

Reklamacje w firmie produkcyjnej, czyli zarządzanie reklamacjami. Rzeczywistość obsługi posprzedażowej pokazuje, że Klient po zakupie produktu kontaktuje się po to aby rozwiązać jakiś problem. Potrzebuje pomocy w obsłudze lub konserwacji produktu. Reklamacje w firmie produkcyjnej mają na celu zarządzania jakością i dostarczenie produktu zgodnego z oczekiwaniami. Zdarzają się jednak przypadki, gdy klient dostaje wyrób odbiegający od oczekiwań. W takim przypadku firma produkcyjna musi być przygotowana na zarządzanie reklamacjami.

WDROŻENIE PROGRAMU REKLAMACJI , a więc Reklamacje aplikacja.

Reklamacje-aplikacja

REKLAMACJE APLIKACJA, wdrożenie programu reklamacji

Wdrożenie programu reklamacji
Wdrożenie programu reklamacji

Wdrożenie programu reklamacji

Wdrożenie programu reklamacji czyli, reklamacje aplikacja.

Programy do reklamacji są ważne nie tylko pod kątem dobrej organizacji pracy działów zajmujących się zgłoszeniami reklamacyjnymi. Są też niezwykle istotne w kwestii obsługi klienta i relacji z nim. Dobry program reklamacyjny to system, który mogą obsługiwać pracownicy, ale też klient. SoftwareStudio stworzyło Reklamacje.net jako system obsługi reklamacji. To specjalistyczne oprogramowanie dla firm, które chcą znacznie ułatwić obsługę procesów reklamacyjnych, ale też umożliwić klientowi samodzielne dodawanie zgłoszenia poprzez formularz Online. Dzięki programowi Reklamacje.net klient może też sprawdzać status reklamacji za pomocą numeru RMA (numer reklamacji).

Reklamacje programy
Reklamacje programy

Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu.

Wdrożenie programu reklamacji
Wdrożenie programu reklamacji

Funkcja eksportu danych jest aktywna w kartotekach oraz raportach. Eksport danych jest uruchamiany przez przycisk w dolnym pasku ekranu. Program dysponuje funkcją eksportu danych do pliku w wybranym formacie. Po wybraniu polecenia wyświetlana jest lista parametrów eksportu danych. W parametrach wyboru zakresu eksportowanych danych domyślnie aktywny jest parametr EKSPORT TABELI GŁÓWNEJ. W grupie parametrów określających format pliku docelowego, Operator może wybrać właściwy parametr (format pliku) przez kliknięcie. Układ danych w plikach tekstowych jest definiowany przez parametry PIONOWO i POZIOMO. Wykonanie eksportu danych wymaga potwierdzenia polecenia WYKONAJ. Podczas eksportu danych w dolnym pasku tabeli danych jest wyświetlany komunikat o wykonywanej funkcji.

Usprawnienie procesu reklamacji, eksport danych
Usprawnienie procesu reklamacji, eksport danych
Protokół reklamacyjny

Grupowanie

Funkcja grupowania pozwala na przedstawienie danych wyświetlanych w tabeli pogrupowanych wg warunku (wybranej kolumny). W tym celu można: - Grupować za pomocą funkcji wybieranej z menu kontekstowego wyświetlanego za pomocą prawego przycisku myszki. Po zgrupowaniu możemy je usunąć wybierając opcje USUŃ - Mając włączone pole grupowania przenosząc kolumnę do grupowania W celu grupowania należy przeciągnąć kolumnę do panelu grupowania

Grupowanie
Grupowanie
Protokół reklamacyjny

Spedycja na potrzeby reklamacji

Moduł dedykowany do obsługi magazynu w zakresie spedycji w oparciu o firmy kurierskie. Praca z programem Spedycja.net polega na rejestracji numerów listów przewozowych, które kojarzone są z dokumentami wydania z magazynu WZ wraz z możliwością wydrukowania dokumentów na zwykłej drukarce laserowej lub atramentowej oraz opcją drukowania etykiet z kodem kreskowym do naklejenia na przesyłce za pomocą drukarki kodów kreskowych.

Spedycja na potrzeby reklamacji
Spedycja na potrzeby reklamacji

Wdrożenie programu reklamacji

WDROŻENIE PROGRAMU REKLAMACJI ,
czyli Reklamacje aplikacja.

Prace wdrożeniowe modułu reklamacyjnego – Reklamacje.net

W życiu każdej firmy przychodzi taki dzień w którym pojawia się zgłoszenie od klienta o niezgodności. W pierwszej kolejności należy zweryfikować czy to zgłoszenie jest w ogóle reklamacją. Czasami zdarza się, że klient, inaczej interpretuje Więcej…

System IT do obsługi reklamacji w retail – Reklamacje.net

Branża retail jest bardzo dynamiczna, szybko się rozwija, ale jest także związana z dużym ryzykiem. Jedną z najważniejszych kwestii, która pozwala na rozwój firmy jest wizerunek danej marki. Największy wpływ mają na niego opinie klientów. Więcej…

RMA internetowy program do obsługi reklamacji

Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania Więcej…
System reklamacyjny

System IT do obsługi reklamacji w retail

Branża retail jest bardzo dynamiczna, szybko się rozwija, ale jest także związana z dużym ryzykiem. Jedną z najważniejszych kwestii, która pozwala na rozwój firmy jest wizerunek danej marki. Największy wpływ mają na niego opinie klientów. Dlatego właśnie na tym warto się najbardziej skupić. Duża liczba negatywnych komentarzy na temat różnych firm związana jest z obsługą reklamacji. Aby zapewnić klientom jak największy komfort składania zgłoszeń reklamacyjnych oraz ułatwić dostęp do informacji na temat zgłoszenia, najlepiej jest wdrożyć dostosowane do tego oprogramowanie reklamacyjne. SoftwareStudio z myślą o branży retail stworzyło oprogramowanie reklamacyjne uzupełnione o moduły, które mają szczególne znaczenie w retail.

System reklamacji

Program do reklamacji w sklepie

Duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych. Z tego względu, iż są to systemy instalowane na urządzeniach. Współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia za pomocą przeglądarki internetowej (bez konieczności instalowania programu). Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio. Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca. Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej.

Zarządzanie reklamacjami

Spedycja na potrzeby reklamacji

Moduł dedykowany do obsługi magazynu w zakresie spedycji w oparciu o firmy kurierskie. Praca z programem Spedycja.net polega na rejestracji numerów listów przewozowych, które kojarzone są z dokumentami wydania z magazynu WZ wraz z możliwością wydrukowania dokumentów na zwykłej drukarce laserowej lub atramentowej oraz opcją drukowania etykiet z kodem kreskowym do naklejenia na przesyłce za pomocą drukarki kodów kreskowych.

zarządzanie

System do reklamacji

System do reklamacji. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server, a także możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o Więcej…
firma programistyczna poznań

Firma programistyczna poznań

FIRMA PROGRAMISTYCZNA Z POZNANIA. SoftwareStudio z Poznania to firma programistyczna. Oferuje ona tworzenie programów na zamówienie, aplikacje na telefony i tablety z systemem Android oraz oprogramowanie Internetowe. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Aplikacja magazynowa APLIKACJA MAGAZYNOWA Więcej…
przeglądy narzędzi

Przeglądy narzędzi

PRZEGLĄDY NARZĘDZI Moduł kontroli sygnalizuje użytkownikowi, które narzędzia są przeznaczone do legalizacji (informuje o zbliżającym się terminie wykonania badań), pracownik kontroli posiada pełną wiedzę na temat ile narzędzi jest przygotowanych do przeprowadzenia pomiarów kontrolnych, pozwala Więcej…

WDROŻENIE PROGRAMU REKLAMACJI , reklamacje aplikacja.

  • Reklamacje w firmie produkcyjnej, czyli zarządzanie reklamacjami;
  • Rzeczywistość obsługi posprzedażowej pokazuje, że Klient po zakupie produktu kontaktuje się po to aby rozwiązać jakiś problem;
  • Potrzebuje pomocy w obsłudze lub konserwacji produktu;
  • Reklamacje w firmie produkcyjnej mają na celu zarządzania jakością i dostarczenie produktu zgodnego z oczekiwaniami;
  • Zdarzają się jednak przypadki, gdy klient dostaje wyrób odbiegający od oczekiwań;
  • W takim przypadku firma produkcyjna musi być przygotowana na zarządzanie reklamacjami;
  • Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu;
  • Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu;