Chat with us, powered by LiveChat

Dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych, a także tworzenie wszystkich dokumentów z nimi związanych bywa czasochłonne. Jest to tym trudniejsze, iż trzeba ściśle przestrzegać określonych procedur. Zarówno ustalonych przez konkretną firmę, jak i dotyczących prawnych aspektów reklamowania zakupionych towarów. Dlatego najlepiej jest zainwestować w oprogramowanie, które będzie wygodne i intuicyjne pracownika. Wystarczy, że przejdzie on przez wszystkie etapy wprowadzania zamówienia i wypełni wymagane dane. Najlepszym systemem reklamacyjnym jest oprogramowanie SoftwareStudio.

Dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych

dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych
Reklamacje.net

Pracownik firmy może dodać zgłoszenie reklamacyjne w prosty sposób. Wystarczy wybrać „dopisz” i uzupełniać kolejne dane wymagane przez system. Dzięki temu osoby obsługujące oprogramowanie nie zapomną o żadnej ważnej informacji. System reklamacyjny nie pozwoli na wprowadzenie zgłoszenia, które nie ma wypełnionych wszystkich wymaganych pól. Dodatkowo użytkownik oprogramowania może załączyć uwagi (czyli dopisać własne istotne uwagi na temat danego zgłoszenia). Kolejną funkcją są załączniki. Pracownik może załączyć pliki, dokumenty, a także zdjęcia. Dodawanie takich informacji może usprawnić cały proces obsługi reklamacji.

Łatwe dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych przez klienta

Ogromną zaletą oprogramowania SoftwareStudio do zgłaszania reklamacji jest to, iż klient może wypełnić takie zgłoszenie samodzielnie. Wystarczy, że wejdzie na dedykowaną temu stronę internetową, wypełni wszystkie dane, a następnie wydrukuje etykietę i wyśle reklamowany towar. Takie rozwiązanie jest nie tylko wygodne dla klientów, którzy będą zachęceni do zakupów tym, że sami mogą łatwo zgłaszać reklamacje w razie uszkodzenia towaru. To także odciąża pracowników. Po wprowadzeniu systemu reklamacyjnego od SoftwareStudio obserwuje się znacznie sprawniejszą i łatwiejszą obsługę klientów w sklepach stacjonarnych. Jest to spowodowane tym, iż wszyscy pracownicy mogą skupić się na pomocy klientom znajdującym się w sklepie i sprzedaży. Coraz rzadziej wtedy występuje sytuacja, iż klienci chcący kupić jakiś towar muszą długo oczekiwać, ponieważ pracownik jest zajęty wypełnianiem zgłoszenia reklamacyjnego. Nawet jeśli część reklamacji po wprowadzeniu programu SofywareStudio wciąż będzie zgłaszanych w punktach stacjonarnych, to dzięki systemowi wypełnienie zgłoszenia jest o wiele szybsze niż przedtem.

system do reklamacji” class=”wp-image-1215″/>
system do reklamacji
RMA

Zgłoszenia klienta

Każdy klient wypełniający zgłoszenie online otrzymuje numer RMA. To numer reklamacji nadawany automatycznie przez system. Umożliwia on sprawdzanie przez klienta przebiegu weryfikacji zgłoszenia. Klient w każdej chwili może odszukać swoje zgłoszenie po numerze RMA

System internetowy

Obsługa poprzez przeglądarkę

System RMA od SoftwareStudio to oprogramowanie, które można obsługiwać przez internet. Nie trzeba instalować systemu na komputerze, Wystarczy jakiekolwiek urządzenie z zainstalowaną przeglądarką internetową.

System RMA

Bezpieczeństwo danych

Oprogramowanie reklamacyjne SoftwareStudio to bezpieczny i stabilny system. Przechowuje dane w chmurze i mają do nich dostęp jedynie użytkownicy z odpowiednimi uprawnieniami.

Wygodny sposób na dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych
Wygodny sposób na dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych

Dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych, a także tworzenie wszystkich dokumentów z nimi związanych bywa czasochłonne. Jest to tym trudniejsze, iż trzeba ściśle przestrzegać określonych procedur.…

Zestawienia reklamacji
Zestawienia reklamacji

Zestawienia reklamacji to niezwykle pomocne narzędzie. Pomagają analizować niezwykle ważne dla przedsiębiorstwa dane dotyczące reklamowanych przez klientów przedmiotów. Dlaczego warto generow…

Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych
Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych

Sklepy internetowe podlegają takim samym zasadom reklamacyjnym, jak sklepy stacjonarne. Jednak brak oddziałów firmy wymusza wprowadzenie sprawnego rozwiązania reklamacyjnego, gdyż klienci nie mo…