WYSYŁANIE E-MAIL

Przesyłanie powiadomień do klientów za pomocą poczty elektronicznej – wiadomości e-mail to najszybszy i skuteczny sposób komunikacji serwisu z klientami.

e-mail, wysyłanie powiadomień, poczta elektroniczna, rma iris agd rtv obuwia butów

Wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu do współpracowników pozwala na szybkie przekazywanie wiadomości. Związane są one z danym dokumentem zarejestrowanym w programie Studio Reklamacje. Pracownicy serwisu korzystając z aplikacji mogą w łatwy i szybki sposób przesłać wiadomości do innych pracowników. A także klientów korzystając ze standardowej funkcji maili.

Wysyłanie wiadomości mailowych jest możliwe po odpowiednim skonfigurowaniu konta poczty elektronicznej za pomocą którego wiadomości rozsyła się. Przed wysłaniem wiadomości wyświetla się formularz, w którym osoba wysyłająca wiadomość mailową może wprowadzić lub zmienić tytuł wiadomości e-mail. Następnie wybrać adresatów oraz wprowadzić treść wiadomości. Kliknięcie na przycisk wyślij, powoduje rozesłanie wiadomości do wszystkich osób z wybranej listy. Lista może zawierać nazwy i adresy pracowników z bazy, jak również z bazy kontrahentów programu dla handlowców crm. Wysyłanie wiadomości mailowych z aplikacji internetowej pozwala pracownikom na swobodę działania, a odbywa się to bez konieczności dostępu do swojej skrzynki mailowej.

Automatyczne wysyłanie maili

Program może w określonym momencie wysyłać automatycznie powiadomienia dla klientów o statusie reklamacji. Jeżeli serwis zatwierdzi przyjęcie urządzenia do naprawy, czyli rejestracja przyjęcia do magazynu depozytu, to wysyłany jest mail potwierdzający przyjęcie urządzenia do naprawy. Po wykonaniu czynności serwisowych, czyli naprawy automatycznie wysyła się mail. Zawiera on powiadomienie o statusie, natomiast po nadaniu numeru listu przewozowego wysyła się powiadomienie o wykonanej spedycji.

Reklamacje.net

Reklamacje.net – program do obsługi reklamacji

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Program do rejestracji Więcej…
Office job

Statusy reklamacji. System RMA

Porządek wszystkich reklamacji w systemie Reklamacje.NET jest zapewniony poprzez przydzielenie do nich odpowiednich statusów (statusy reklamacji). Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Oprogramowanie do obsługi reklamacji – jakie powinno być? Oprogramowanie do obsługi reklamacji jest doskonałym narzędziem Więcej…
zgłoszenie internetowe

Funkcje programu reklamacyjnego – dodawanie reklamacji

Oprogramowanie do obsługi reklamacji od SoftwareStudio posiada zarówno niezbędne opcje do obsługi reklamacji, jak i takie, których nie proponują inne systemy. Dodatkowe funkcje programu reklamacyjnego Reklamacje.NET służą analizom danych oraz zarządzaniem reklamacjami złożonymi przez klientów Więcej…
dokumenty

Oprogramowanie do obsługi reklamacji – jakie powinno być?

Oprogramowanie do obsługi reklamacji jest doskonałym narzędziem do zarządzania reklamacjami i kontrolowania wszystkich procesów reklamacyjnych. Odpowiedni system powinien jednak spełniać kilka najistotniejszych wymagań. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: System reklamacji System reklamacji to wręcz wymóg na Więcej…