Chat with us, powered by LiveChat

WYSYŁANIE E-MAIL

Przesyłanie powiadomień do klientów za pomocą poczty elektronicznej – wiadomości e-mail to najszybszy i skuteczny sposób komunikacji serwisu z klientami.

e-mail, wysyłanie powiadomień, poczta elektroniczna, rma iris agd rtv obuwia butów

Wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu do współpracowników pozwala na szybkie przekazywanie wiadomości. Związane są one z danym dokumentem zarejestrowanym w programie Studio Reklamacje. Pracownicy serwisu korzystając z aplikacji mogą w łatwy i szybki sposób przesłać wiadomości do innych pracowników. A także klientów korzystając ze standardowej funkcji maili.

Wysyłanie wiadomości mailowych jest możliwe po odpowiednim skonfigurowaniu konta poczty elektronicznej za pomocą którego wiadomości rozsyła się. Przed wysłaniem wiadomości wyświetla się formularz, w którym osoba wysyłająca wiadomość mailową może wprowadzić lub zmienić tytuł wiadomości e-mail. Następnie wybrać adresatów oraz wprowadzić treść wiadomości. Kliknięcie na przycisk wyślij, powoduje rozesłanie wiadomości do wszystkich osób z wybranej listy. Lista może zawierać nazwy i adresy pracowników z bazy, jak również z bazy kontrahentów programu dla handlowców crm. Wysyłanie wiadomości mailowych z aplikacji internetowej pozwala pracownikom na swobodę działania, a odbywa się to bez konieczności dostępu do swojej skrzynki mailowej.

Automatyczne wysyłanie maili

Program może w określonym momencie wysyłać automatycznie powiadomienia dla klientów o statusie reklamacji. Jeżeli serwis zatwierdzi przyjęcie urządzenia do naprawy, czyli rejestracja przyjęcia do magazynu depozytu, to wysyłany jest mail potwierdzający przyjęcie urządzenia do naprawy. Po wykonaniu czynności serwisowych, czyli naprawy automatycznie wysyła się mail. Zawiera on powiadomienie o statusie, natomiast po nadaniu numeru listu przewozowego wysyła się powiadomienie o wykonanej spedycji.

System RMA

Wygodny sposób na dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych

Dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych, a także tworzenie wszystkich dokumentów z nimi związanych bywa czasochłonne. Jest to tym trudniejsze, iż trzeba ściśle przestrzegać określonych procedur. Zarówno ustalonych przez konkretną firmę, jak i dotyczących prawnych aspektów reklamowania zakupionych Więcej…
program do obsługi reklamacji

Zestawienia reklamacji

Zestawienia reklamacji to niezwykle pomocne narzędzie. Pomagają analizować niezwykle ważne dla przedsiębiorstwa dane dotyczące reklamowanych przez klientów przedmiotów. Dlaczego warto generować zestawienia i jak można to zrobić w oprogramowaniu reklamacyjnym SoftwareStudio?
system RMA

Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych

Sklepy internetowe podlegają takim samym zasadom reklamacyjnym, jak sklepy stacjonarne. Jednak brak oddziałów firmy wymusza wprowadzenie sprawnego rozwiązania reklamacyjnego, gdyż klienci nie mogą składać zgłoszeń reklamacyjnych osobiście. W jakich sytuacjach najlepsze będzie oprogramowanie reklamacyjne dla Więcej…
Reklamacje.net

Reklamacje.net – program do obsługi reklamacji

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system RMA i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. System do rejestracji zgłoszeń Więcej…