Reklamacje.net od SoftwareStudio oferuje możliwość kompleksowej obsługi procesu reklamacyjnego zarówno w chmurze prywatnej jak i na własnych serwerach. Oprogramowanie reklamacyjne dostarcza wiele transakcji przydatnych w procesie reklamacyjnym. Dzięki Internetowym rozwiązaniom oprogramowanie reklamacyjne umożliwia szybkie przyjęcie reklamacji i sprawne jej rozpatrzenie. Historia zapisanych zdarzeń pozwala kontrolować powtarzalność zgłoszeń oraz częstotliwość występowania. Analiza reklamacji pozwala na dostrzeżenie wielu istotnych czynników wpływających na straty finansowe firmy.

Program do obsługi reklamacji

Numer #RMA w systemie reklamacyjnym, czyli . Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet i nadanie numeru #RMA (Return Merchandise Authorization) W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje.

Oprogramowanie reklamacyjne przechowuje wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu lub w podziale na poszczególne rejestry. Program monitoruje terminy realizacji reklamacji oraz udostępnia klientom informacje o statusie reklamacji przez stronę www. Wykorzystanie oprogramowania reklamacyjnego pozwala oszczędzić czas i zmniejszyć koszty, a przede wszystkim podwyższa standard obsługi klienta.

Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA). Zapisany formularz posiada status niezatwierdzony i czeka na zatwierdzenie przez osobę składającą reklamację – jest to proces uwierzytelnienia mający na celu uwiarygodnienie, że formularz został wypełniony przez człowieka. Procedura polega na wysyłaniu wygenerowanego maila na wskazany przez osobę wypełniającą formularz adres mailowy. Mail zawiera krótką informację o przyjętym zgłoszeniu oraz link aktywacyjny po jego kliknięciu wyświetla się specjalna strona internetowa, która aktywuje dane zgłoszenie reklamacyjne.

W tym momencie następuje zmiana statusu zgłoszenia, które jest widoczne dla pracowników serwisu i mogą oni podjąć odpowiednie czynności zgodnie z przyjętymi procedurami. Formularz składa się z następujących danych: Dane ewidencyjne osoby zgłaszającej reklamacje. Dane adresowe osoby zgłąszającej reklamacje. Dane ewidencyjne dotyczące reklamowanego przedmiotu w tym numeru seryjnego i opisu. Informacje o sposobie dostarczenia reklamowanego przedmiotu Określenie żądania klienta czy jest to zgłoszenie reklamacyjne czy też niezgodność z umową.

Reklamacje.net

W systemie #RMA. Numer #RMA pozwala usprawnić procedurę zwrotów zarówno po stronie partnerów jak i gwaranta. Poprzez numer #RMA również serwis techniczny i dział obsługi klienta szybko zidentyfikują zawartość przesyłki. Numer #RMA reklamacji

Za pomocą formularza internetowego można także dokonać weryfikacji statusu realizacji zgłoszenia, wystarczy wybrać opcję za pomocą której podamy numer referencyjny reklamacji. Po utworzeniu zgłoszenia zostaje nadany numer RMA, który można wydrukować jako etykietę i nakleić na przesyłce wysyłanej do serwisu gwarancyjnego.

ANALIZA REKLAMACJI, a więc Program do obsługi reklamacji.

Program-do-obsługi-reklamacji

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI

Analiza reklamacji
Analiza reklamacji

Analiza reklamacji czyli, program do obsługi reklamacji.

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w programie do reklamacji. Program do obsługi reklamacji (program do reklamacji) skieruje na podany we wniosku adres kuriera w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Numer RMA należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji. Program do reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych, ale również do monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej.

System do obsługi reklamacji
System do obsługi reklamacji
Program do obsługi reklamacji

Obsługa reklamacji

RMA system od SoftwareStudio to oprogramowanie do obsługi reklamacji. Jest to rozwiązanie wygodne zarówno dla pracowników zajmujących się ich rozpatrywaniem czy edycją, ale też dla klientów. Prosty dostęp internetowy pozwala zarządzać reklamacjami zgodnie z nadanymi uprawnieniami. Nasz Program do obsługi reklamacji to platforma webowa. Dostęp zapewnia dowolna przeglądarka lub smartphone.

Obsługa reklamacji
Obsługa reklamacji
Program do obsługi reklamacji

Skorowidze w programie do reklamacji

Skorowidze są to proste tabele, które definiuje administrator programu, za pomocą których użytkownicy dopisując dane do bazy wybierają pozycje z określonej listy pozycji wynikających ze skorowidza. Definiowanie skorowidzy pozwala zaplanować oraz ujednolicić system rejestracji zdarzeń. Przykładowe Skorowidze to: wydziały, miejsca składowania, stanowiska kosztowe MPK, status, działania korygujące.

Skorowidze w programie do reklamacji
Skorowidze w programie do reklamacji

Zarządzanie reklamacjami poprzez system od SoftwareStudio pozwala koordynować wszystkie działania związane z weryfikacją reklamacji, a często w wyniku tego naprawy przedmiotu zakupionego przez klienta. Poprzez oprogramowanie wyznacza się konkretne osoby, albo działy, które zarządzają osobnymi procesami dotyczącymi reklamacji, np. weryfikacją opisu wady, czy naprawą serwisową. Pracownicy obsługujący oprogramowanie mogą tworzyć raporty zawierające określone dane dotyczące przyjętych reklamacji.

Zarządzanie reklamacjami system
Zarządzanie reklamacjami system

Analiza reklamacji

ANALIZA REKLAMACJI,
czyli Program do obsługi reklamacji.

Szukam programu do nadzorowania reklamacji – Reklamacje.net

System zarządzania reklamacjami. Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wyborem i wdrożeniem systemu zarządzania reklamacjami informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Szukam programu do nadzorowania reklamacji Usługa ta polega na udokumentowaniu Więcej…

Licencjonowanie oprogramowania

LICENCJONOWANIE Licencjonowanie oprogramowania Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: System reklamacji System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest Więcej…

Administrator

ADMINISTRATOR Administrator systemu Studio Reklamacje posiada specjalne uprawnienia do wprowadzania zmian konfiguracyjnych programu z poziomu interfejsu aplikacji. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Demo Sklepu Internetowego DEMO SKLEPU INTERNETOWEGO Wersja demonstracyjna programu Sklep Internetowy pozwala poznać szereg Więcej…

Integracja ERP

INTEGRACJA ERP Integracja systemu Studio Reklamacje.net z systemem ERP reklamacje integracja ERP rma iris agd rtv obuwia butów Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Cechy rozwiązania Reklamacje CECHY ROZWIĄZANIA REKLAMACJE. Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować Więcej…

Studio Reklamacje.net

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo-produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjnym. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając Więcej…

Branża obuwnicza

BRANŻA OBUWNICZA – Reklamacje obuwia zdarzają się bardzo często, a wynika to z fakty eksploatacji przedmiotu objętego gwarancją. Reklamacja obuwia odbywa się bez ewidencji danych dotyczących numerów seryjnych czy terminów przydatności do spożycia, za to Więcej…

Program do rejestracji reklamacji – Reklamacje.net

Oprogramowanie od SoftwareStudio pozwala na szybką rejestrację nowych reklamacji, jak również segregowanie ich według wybranych przez pracowników kategorii. Zgłoszenia reklamacyjne tworzy się z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Po wpisaniu odpowiedniego adresu WWW wypełnia się puste pola Więcej…
System RMA

System do obsługi reklamacji

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w programie do reklamacji. Program do obsługi reklamacji (program do reklamacji) skieruje na podany we wniosku adres kuriera w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Numer RMA należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji. Program do reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych, ale również do monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej.

Reklamacje dotyczą każdej firmy, która zajmuje się sprzedażą. Im większa firma, tym więcej zgłoszeń reklamacyjnych od klientów. Dlatego tak ważne jest, aby zainwestować w odpowiedni program reklamacyjny. Oprogramowanie od SoftwareStudio pomaga w terminowym, a także dokładnym zarządzaniem reklamacjami. Pracownik może w szybki sposób wyszukać konkretne zlecenie po numerze RMA, albo dzięki innym danym. Ponadto wygodne jest monitorowanie tego, jaki procent reklamacji jest rozpatrzonych i zakończonych, ile zostało dodanych nowych zgłoszeń, a także jak wiele z nich jest w realizacji. Oprogramowanie (system reklamacji) to szybkie analizowanie danych według wybranych kategorii i opcji.

Systemrma

RMA oprogramowanie

Oprogramowanie RMA to system, który pozwala na szybkie dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych. Zarówno przez klienta (poprzez formularz na stronie internetowej), jak i pracownika. Przy każdej zarejestrowanej reklamacji generuje się kod RMA. Jest to automatycznie stworzony przez system numer, który pozwala na sprawdzanie statusu reklamacji, ale też uzyskania szczegółowych informacji na temat danego zgłoszenia. RMA System to oprogramowanie, które bazuje na solidnych i nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. Program do obsługi reklamacji przez Internet.

Program do obsługi reklamacji

Urządzenia elektryczne

Zgłoszenia reklaamcyjne dotyczące urządzeń elektrycznych lub elektronicznych charaketryzuje bardzo dokłądna ewidnecja związana z opisem danego urządzenia. Wynika to z faktu, że urządzenia takei są zwykle dość kosztowne w związku z tym zaróno producenci jak i dystrybutrozy są zainteresowani dokładną wiedzą ile razy dane urządzenie było naprawiane w określonym czasie. Ponadto serwis napraw urządzeń elektronicznych często zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji uszkodzeń wg standardu IRIS, pozwalającego na raportowanie i analizowanie uszkodzeń wg zgrupowanych cech.

Reklamacje.net

System reklamacyjny

Informatyczny system reklamacyjny to znaczne ułatwienie pracy wszystkich działów, które zajmują się obsługą reklamacji. Zarówno tych indywidualnych, jak i grupowych (całe partie produktów). Oprogramowanie wyświetla datę wprowadzenia zgłoszenia, a więc można cały czas nadzorować termin Więcej…

Numer RMA w systemie reklamacyjnym

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet i nadanie numeru RMA (Return Merchandise Authorization) W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne Więcej…
zgłoszenie internetowe

RMA reklamacja przez internet

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny Więcej…
Viele Zahnräder in Maschine oder Motor

Części zamienne

CZĘŚCI ZAMIENNE Magazyn części zamiennych może działać jako moduł w ramach systemu serwis programu reklamacje. części zamienne, program reklamacje, serwis gwarancyjny, naprawy, rtv, agd Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Magazyn części MAGAZYN CZĘŚCI Moduł programu do Więcej…

ANALIZA REKLAMACJI, program do obsługi reklamacji.

  • Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet i nadanie numeru RMA (Return Merchandise Authorization) W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje;
  • Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA);
  • Zapisany formularz posiada status niezatwierdzony i czeka na zatwierdzenie przez osobę składającą reklamację – jest to proces uwierzytelnienia mający na celu uwiarygodnienie, że formularz został wypełniony przez człowieka;
  • Procedura polega na wysyłaniu wygenerowanego maila na wskazany przez osobę wypełniającą formularz adres mailowy;
  • Mail zawiera krótką informację o przyjętym zgłoszeniu oraz link aktywacyjny po jego kliknięciu wyświetla się specjalna strona internetowa, która aktywuje dane zgłoszenie reklamacyjne;
  • W tym momencie następuje zmiana statusu zgłoszenia, które jest widoczne dla pracowników serwisu i mogą oni podjąć odpowiednie czynności zgodnie z przyjętymi procedurami;
  • Formularz składa się z następujących danych: Dane ewidencyjne osoby zgłaszającej reklamacje;
  • Dane adresowe osoby zgłąszającej reklamacje;
  • Dane ewidencyjne dotyczące reklamowanego przedmiotu w tym numeru seryjnego i opisu;
  • Informacje o sposobie dostarczenia reklamowanego przedmiotu Określenie żądania klienta czy jest to zgłoszenie reklamacyjne czy też niezgodność z umową;

System

  • Za pomocą formularza internetowego można także dokonać weryfikacji statusu realizacji zgłoszenia, wystarczy wybrać opcję za pomocą której podamy numer referencyjny reklamacji;
  • Po utworzeniu zgłoszenia zostaje nadany numer RMA, który można wydrukować jako etykietę i nakleić na przesyłce wysyłanej do serwisu gwarancyjnego;
  • W systemie Reklamacje;
  • net można przeglądać i wyszukiwać dodane wcześniej zgłoszenia podając ich unikalny numer referencyjny lub numer RMA;
  • Numer RMA pozwala usprawnić procedurę zwrotów zarówno po stronie partnerów jak i gwaranta;
  • Poprzez numer RMA również serwis techniczny i dział obsługi klienta szybko zidentyfikują zawartość przesyłki;
  • Reklamacje.net od SoftwareStudio oferuje możliwość kompleksowej obsługi procesu reklamacyjnego zarówno w chmurze prywatnej jak i na własnych serwerach;
  • Oprogramowanie reklamacyjne dostarcza wiele transakcji przydatnych w procesie reklamacyjnym;
  • Dzięki Internetowym rozwiązaniom oprogramowanie reklamacyjne umożliwia szybkie przyjęcie reklamacji i sprawne jej rozpatrzenie;
  • Historia zapisanych zdarzeń pozwala kontrolować powtarzalność zgłoszeń oraz częstotliwość występowania;
  • Oprogramowanie reklamacyjne przechowuje wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu lub w podziale na poszczególne rejestry;
  • Program monitoruje terminy realizacji reklamacji oraz udostępnia klientom informacje o statusie reklamacji przez stronę www;
  • Wykorzystanie oprogramowania reklamacyjnego pozwala oszczędzić czas i zmniejszyć koszty, a przede wszystkim podwyższa standard obsługi klienta;
Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych
Oprogramowanie reklamacyjne dla sklepów internetowych

Sklepy internetowe podlegają takim samym zasadom reklamacyjnym, jak sklepy stacjonarne. Jednak brak oddziałów firmy wymusza wprowadzenie sprawnego rozwiązania reklamacyjnego, gdyż klienci nie mo…

Reklamacje.net – program do obsługi reklamacji
Reklamacje.net – program do obsługi reklamacji

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system RMA i serwisu, a w efekcie…

Statusy reklamacji. System RMA
Statusy reklamacji. System RMA

Porządek wszystkich reklamacji w systemie Reklamacje.NET jest zapewniony poprzez przydzielenie do nich odpowiednich statusów (statusy reklamacji). Statusy reklamacji mogą edytować pracowni…