ZGŁOSZENIE INTERNETOWE

Formularz zgłoszenia internetowego pozwala użytkownikom końcowym, czyli EndUser na zgłoszenie reklamacji przez internet.

internetowe zgłoszenie reklamacji reklamacja internet, obuwie, buty

Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych, czyli partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub numer seryjny urządzenia.

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji.

Istnieje możliwość wykorzystanie anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji. Formularz składa się z kilku sekcji:

  • Dane reklamującego:
    • nazwisko i imię,
    • kod i miejscowość,
    • ulica,
    • numer telefonu ;
    • adres mailowy
  • Informacje o reklamowanym towarze:
    • data powstania wady
    • data zakupu
    • numer dowodu zakupu
    • kod artykułu
    • nazwa artykułu
    • numer seryjny
    • opis problemu
  • Podsumowanie:
    • Uwagi
    • żądanie reklamującego odnośnie skorzystania z gwarancji producenta lub niezgodności z umową

Wybierając pozycje z list wyboru można wpisać indeks lub nazwę artykułu w pozycji ARTYKUŁ. Wcześniej jednak należy obowiązkowo zawsze określić producenta, grupę towarową i cechę. Grupy towarowe i cechy przypisuje się do kartotek towarowych zapisanych w bazie – listę buduje się dynamicznie i nie wymaga wcześniejszej deklaracji za pomocą słownika. Aby dodać artykuł do reklamacji należy kliknąć na przycisk Dodaj. Informację zapisuje się w bazie danych i wyświetlona w tabelce poniżej. Użytkownik może kontynuować wprowadzanie kolejnego artykułu do reklamacji lub przejść do kroku 3 – podsumowania.

W celu zakończenia procedury zgłaszania reklamacji należy kliknąć na przycisk Wyślij zgłoszenie. Zapisuje się ono w bazie ze statusem, a wtedy Oczekuje na aktywacje, natomiast na podany adres mailowy wysyła się wiadomość z linkiem do jej aktywacji.

Wypełnione zgłoszenie wysyła się na podany w formularzu adres konta mailowego. Jest to specjalna wiadomość w celu weryfikacji użytkownika, który aby aktywować zgłoszenie musi kliknąć na załączony w wiadomości link.

Reklamacja przez internet

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury, czyli RMA. W ramach niej zostaje skierowany na podany we wniosku adres kurier, a wtedy odbiera reklamowany towar. Reklamacja ma także nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Należy go umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.

Informacja o statusie (stanie) reklamacji

Formularz internetowy pozwala także użytkownikowi spradwzenie statusu reklaamcji na podstawie unikalnego numery referencyjnego RMA reklamacji.

;

;

Reklamacja przez internet

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury, czyli RMA. W ramach której zostaje skierowany na podany we wniosku adres kurier w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numwer referencyjny RMA, który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.