Program online reklamacje czyli, numer RMA. Zarządzanie procesami w ramach aplikacji Studio Reklamacje.net pozwala współpracować wszystkim pracownikom firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2008/2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań.

Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu. Istnieje możliwość wdrożenia własnych procesów, zaimplementowanie swoich modułów – dzięki otwartej architekturze ASP.net.

Numer RMA

Naprawa towaru, czyli system #RMA. Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Po wybraniu odpowiedniego dokumentu reklamacji, pracownik serwisu uzupełnia go o informacje dotyczące przeprowadzanej naprawy. Wszystkie części, które zostaną wykorzystane do naprawy reklamowanego towaru w punkcie serwisowym, powinny być uwzględnione na winietce Części w celu umożliwienia późniejszej wyceny dokonanej naprawy.

Na zakładce Dane uzupełniane są natomiast informacje dotyczące spedycji zamówionych części: Nazwa przesyłki kurierskiej , Numer listu przewozowego, Data wysyłki i Data zwrotu towaru. Rozliczenie naprawy Moduł ten służy dokładnej wycenie kosztów przeprowadzonej reklamacji.

Użytkownik podczas rozliczania naprawy, ma możliwość uwzględnienia takich kosztów, jak: dojazd przesyłka naprawa Wartość części wykorzystanych do naprawy reklamowanego towaru jest automatycznie wyliczana według realizacji zapotrzebowania zgłaszanego przez punkty serwisowe w czasie naprawy. W przypadku, gdy serwis do którego zostało skierowane polecenie naprawy reklamowanego towaru, nie posiada odpowiednich części do przeprowadzenia naprawy, serwis na jego prośbę zamawia potrzebne podzespoły.

Zestawienie dokumentów reklamacji Rejestr udostępnia szczegółowy monitoring wszystkich zgłoszonych reklamacji, według zadanych kryteriów, kontrolę wykonania działań naprawczych oraz analizę poniesionych z tego tytułu kosztów. Użytkownik ma możliwość wyszukiwania odpowiedniej reklamacji według zadanych za pomocą filtrów – kryteriów. Dokument reklamacyjny można wyświetlić bezpośrednio wskazując dany dokument i klikając na niego.

Program online reklamacje umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów. SoftwareStudio oferuje swoim klientom kilka modeli licencjonowania programu online reklamacje.

Program online reklamacje może być licencjonowany w różny sposób, zaczynając od licencji edukacyjnej, poprzez licencje komercyjne na użytkownika lub procesor bez limitu ilości użytkowników. Standardowa baza danych oprogramowania online Reklamacje to Microsoft SQL 2008R2 lub nowsza.

PROGRAM ONLINE REKLAMACJE, a więc Numer RMA.

Numer-RMA

NUMER RMA, program online reklamacje

Niezgodność towaru z umową oprogramowanie

Każda firma spotyka się ze zgłoszeniami klientów dotyczącymi niezgodności towaru z umową. Tego typu problemy zdarzają się w każdym przedsiębiorstwie, wynikają często z pomyłek w nadawaniu przesyłek. Szczególnie ważne jest to, aby profesjonalnie rozwiązywać zgłoszenia dotyczące niezgodności towaru z umową. Aby jak najbardziej ułatwić proces zgłaszania klientowi, warto jest wprowadzić odpowiednie oprogramowanie. #Reklamacje.net od #SoftwareStudio pozwala na to, aby klient mógł samodzielnie i w wygodny sposób rejestrować zgłoszenie tego typu Online przez Internet. Wystarczy, że wypełni formularz, wydrukuje etykietę i nada paczkę.

Program online reklamacje
Program online reklamacje

Program online reklamacje

Program online reklamacje czyli, numer RMA.

Zarządzanie reklamacjami

Zmiana kolejności

Innym sposobem zmiany kolejności wyświetlania danych znajdujących się w tabeli jest skorzystanie z menu kontekstowego wyświetlanego za pomocą prawego przycisku myszki, w sytuacji gdy wskaźnik myszki znajduje się nad tytułem kolumny tabeli. Wyświetla się wówczas menu kontaktowe dla wiersza z opisem kolumn tabeli, i możemy wybrać sortowanie DANYCH MALEJĄCO lub ROSNĄCO. Uporządkowanie danych zostanie wykonane wg wskazanej – wybranej kolumny. Użytkownik może posortować dane wg każdej, dowolnej kolumny udostępnionej w tabeli.

Zmiana kolejności
Zmiana kolejności
System do obsługi reklamacji

Części zamienne

Magazyn części zamiennych pozwala na ewidencję przyjęć i wydań części (artykułów) wykorzystywanych do wykonywania napraw. W pracy serwisu jednak często zdarza się że naprawy wykonywane są nie tylko z dostępnych części zamiennych dostarczanych przez gwaranta, ale także z części uzyskiwanych w wyniku demontażu sprawnego urządzenia. Zdemontowane części z wyrobu gotowego można ewidencjonować przyjmując je na stan magazynu części zamiennych, skąd mogą być wydawane do konkretnych zleceń napraw. Magazyn części zamiennych składa się z rejestrów dokumentów przyjęć artykułów do magazynu oraz dokumentów wydań. Ponadto na podstawie dokumentów automatycznie prowadzone są zapisy w kartotece magazynowej części zamiennych.

Części zamienne
Części zamienne
System do obsługi reklamacji

Załączniki do serwisu i reklamacji

Standardowa funkcja programu Reklamacje.net przeznaczona jest do kopiowania dowolnych plików i kojarzenia ich z danym dokumentem. W przeciwieństwie do skanów lub zdjęć, które standardowo powinny być zapisane w formacie pliku graficznego JPG, załącznikiem może być dowolny plik zapisany w komputerze. Pliki zapisane w ten sposób na serwerze i skojarzone z dokumentem pozwalają na łatwe i szybkie udostępnianie ich wybranym osobom. Należy pamiętać, że ustawienia serwera mogą ograniczać wielkość plików transferowanych na serwer. W zależności od szybkości łączy należy przyjąć zasadę, że pojedynczy plik kopiowany jako załącznik powinien być wielkości do 5 MB.

Załączniki do serwisu i reklamacji
Załączniki do serwisu i reklamacji

Jeżeli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail. Inną metodą jest wykorzystanie z oprogramowania Reklamacje.net – zwroty, wymiany. Ten internetowy moduł pozwala na dostęp do reklamacji on-line.

Reklamacje.net - zwroty, wymiany
Reklamacje.net – zwroty, wymiany

Program online reklamacje

PROGRAM ONLINE REKLAMACJE,
czyli Numer RMA.

Kiedy obuwie nie podlega reklamacji czyli, systemrma.


Kiedy-obuwie-nie-podlega-reklamacji

Proces obsługi reklamacji, czyli numer rma. Całość obsługi reklamacji składa się z kilku elementów. Jest to: przyjęcie reklamacji, uzupełnienie informacji, zbadanie produktu i weryfikacja żądań klienta, podjęcie decyzji, wysyłka do serwisu i wysłanie (więcej).

Program-online-reklamacje-czyli,-numer-RMA.

Naturalne zużycie obuwia nawet w okresie dwóch lat od daty zakupu ( np. zużycie się fleczków ); Obuwie z wadami jawnymi ( widocznymi w momencie zakupu ) co do których można przyjąć , że kupujący wiedział o nich w chwili zakupu; Uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania ( obicia, otar (więcej).

Zapisz do PDF czyli, system do reklamacji.


Zapisz-do-PDF

System RMA online, czyli numer rma. Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodn (więcej).

Program-online-reklamacje-czyli,-numer-RMA.

Funkcja podglądu wydruku dokumentu pozwala w łatwy sposób eksportować dokument i zapisać go w formacie dokumentu elektronicznego PDF (odczyt za pomocą programu Acrobat Reader). W górnej części nad podglądem dokumentu dostępna jest funkcja EXPORT, należy wybrać format pliku jako PDF i uruchomić funkc (więcej).

System RMA czyli, zarządzanie reklamacjami.


System-RMA

System obsługi reklamacji i serwisu, czyli program do obsługi reklamacji. Punkty serwisowe są kluczowymi miejscami w przebiegu procesów reklamacyjnych. Stanowią ich integralną część i dlatego problematyczne jest stosowanie osobnego oprogramowania do (więcej).

Program-online-reklamacje-czyli,-numer-RMA.

RMA system, czyli program do obsługi reklamacji obsługiwany może być bezpośrednio przez klienta. Klient może sprawdzać status reklamacji poprzez RMA system wykorzystując wyłącznie przeglądarkę internetową. Wystarczy, że posiada numer RMA, który wprowadza w odpowiednie pole, po czym uzyskuje dostęp d (więcej).

System IT do obsługi reklamacji w retail – Reklamacje.net

Branża retail jest bardzo dynamiczna, szybko się rozwija, ale jest także związana z dużym ryzykiem. Jedną z najważniejszych kwestii, która pozwala na rozwój firmy jest wizerunek danej marki. Największy wpływ mają na niego opinie klientów. Dlatego właśnie na tym warto się najbardziej skupić. Duża liczba negatywnych komentarzy na temat różnych…

System RMA

System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od Software to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół reklamacyjny oraz potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta. (więcej…)

Zarządzanie reklamacjami, RMA program

System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od SoftwareStudio to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół reklamacyjny, a także potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta. RMA program (więcej…)

RMA system, czyli program do obsługi reklamacji obsługiwany może być bezpośrednio przez klienta. Klient może sprawdzać status reklamacji poprzez RMA system wykorzystując wyłącznie przeglądarkę internetową. Wystarczy, że posiada Numer RMA, który wprowadza w odpowiednie pole, po czym uzyskuje dostęp do najważniejszych informacji o złożonej reklamacji. Jednak, za pomocą Reklamacje.net klient może również samodzielnie wypełnić formularz reklamacyjny, w którym wypełni wszystkie wymagane pola. RMA system wygeneruje wówczas Numer RMA zgłoszenia, Klient może go wydrukować i umieścić na przesyłce. Tak oznaczony produkt klient wysyła do serwisu, albo do producenta (w zależności od procedury reklamacyjnej danej firmy). System RMA online.

Protokół reklamacyjny

Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje

Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje obejmują konfigurację i dostosowanie oprogramowania do konkretnych potrzeb użytkowników systemu.

Program do obsługi reklamacji

Proces reklamacji w firmie

RMA to nowoczesny system zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem strony internetowej. Pozwala również śledzić przebieg naprawy ze swojego konta. System RMA przydzieli Ci indywidualny Numer RMA. Będzie on potrzebny do identyfikacji Twojego zgłoszenia serwisowego oraz oznaczenia paczki z uszkodzonym sprzętem. W ten sposób rozpoczyna się proces reklamacji w firmie. Procedura RMA (ang. Return to Manufacturer Assignment) stosowana jest przez dużych dostawców podzespołów i formalizuje proces przyjmowania towarów do serwisu. Jest to element procesu reklamacyjnego, a więc niezbędny jest program do obsługi reklamacji.

system reklamacyjny

System informowania klientów o statusie reklamacji

Każdy klient ceni sobie wysoką jakość obsługi klienta. We współczesnym świecie to nie jest tylko poziom bezpośredniej obsługi w oddziale czy sklepie, ale też różne formy komunikowania się w sprawie zgłoszeń reklamacyjnych. Przede wszystkim ważne jest, aby klient miał stały dostęp do ważnych informacji dotyczących jego zgłoszenia reklamacyjnego. Dlatego też…
System obsługi reklamacji

System obsługi reklamacji

Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny oraz czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie oraz zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. System obsługi reklamacji. (więcej…)

Usługi informatyczne Poznań

Usługi informatyczne Poznań jakie znajdują się w ofercie SoftwareStudio to pełen zakres wsparcia w zarządzaniu systemami tele informatycznymi, bazami danych oraz sieciami w przedsiębiorstwach. Zlecając nam programowanie aplikacji dedykowanej zapewnimy Ci profesjonalną obsługę realizacji oraz wsparcie posprzedażowe. Nasze usługi programistyczne dzięki wieloletniemu doświadczeniu sprostają największym wyzwaniom stawianych przez naszych Klientów.…
Reklamacje.net

System do reklamacji od SoftwareStudio

System do reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej. (więcej…)

PROGRAM ONLINE REKLAMACJE, numer rma.

  • Naprawa towaru , czyli system rma;
  • Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad;
  • Po wybraniu odpowiedniego dokumentu reklamacji, pracownik serwisu uzupełnia go o informacje dotyczące przeprowadzanej naprawy;
  • Wszystkie części, które zostaną wykorzystane do naprawy reklamowanego towaru w punkcie serwisowym, powinny być uwzględnione na winietce Części w celu umożliwienia późniejszej wyceny dokonanej naprawy;
  • Użytkownik podczas rozliczania naprawy, ma możliwość uwzględnienia takich kosztów, jak: dojazd przesyłka naprawa Wartość części wykorzystanych do naprawy reklamowanego towaru jest automatycznie wyliczana według realizacji zapotrzebowania zgłaszanego przez punkty serwisowe w czasie naprawy;
  • W przypadku, gdy serwis do którego zostało skierowane polecenie naprawy reklamowanego towaru, nie posiada odpowiednich części do przeprowadzenia naprawy, serwis na jego prośbę zamawia potrzebne podzespoły;
  • Na zakładce Dane uzupełniane są natomiast informacje dotyczące spedycji zamówionych części: Nazwa przesyłki kurierskiej , Numer listu przewozowego, Data wysyłki i Data zwrotu towaru;
  • Rozliczenie naprawy Moduł ten służy dokładnej wycenie kosztów przeprowadzonej reklamacji;
  • Zestawienie dokumentów reklamacji Rejestr udostępnia szczegółowy monitoring wszystkich zgłoszonych reklamacji, według zadanych kryteriów, kontrolę wykonania działań naprawczych oraz analizę poniesionych z tego tytułu kosztów;
  • Użytkownik ma możliwość wyszukiwania odpowiedniej reklamacji według zadanych za pomocą filtrów – kryteriów;
  • Dokument reklamacyjny można wyświetlić bezpośrednio wskazując dany dokument i klikając na niego;
  • Zarządzanie procesami w ramach aplikacji Reklamacje.net pozwala współpracować wszystkim pracownikom firmy poprzez ujednolicony system;
  • Jedna baza danych MS SQL 2008/2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań; Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu; System nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu;
  • Istnieje możliwość wdrożenia własnych procesów, zaimplementowanie swoich modułów – dzięki otwartej architekturze ASP.net;
  • Program online reklamacje umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów;
  • SoftwareStudio oferuje swoim klientom kilka modeli licencjonowania programu online reklamacje;
  • Program online reklamacje może być licencjonowany w różny sposób, zaczynając od licencji edukacyjnej, poprzez licencje komercyjne na użytkownika lub procesor bez limitu ilości użytkowników;
  • Standardowa baza danych oprogramowania online Reklamacje to Microsoft SQL 2008R2 lub nowsza;