Protokół reklamacyjny

Spis treści Protokół reklamacyjny

zarządzanie

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY – Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru.

Tworzenie dokumentu reklamacji (protokół reklamacyjny) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu do opcji wydruku etykiety z kodem kreskowym. Umożliwia on na wyszukiwanie towaru na dalszych etapach procesu reklamacji za pomocą urządzeń skanujących kod kreskowy. Podczas wprowadzania dokumentu reklamacji program nie wymaga szczegółowego wypełniania danych.

Formularz reklamacyjny

Możliwości zarejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego z wykorzystaniem internetowego formularza pozwalającego na precyzyjny opis przypadku. Jak również zebranie wszystkich niezbędnych danych związanych z reklamacją. Możliwości obsługi procesu reklamacji na poziomie organizacji od momentu przyjęcia zgłoszenia. Dzieje się to poprzez ustalenie przyczyn i wyznaczenie osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji do rozwiązania problemu i udzielenia informacji zwrotnej.

Możliwość przydzielenia zasobów do obsługi zgłoszenia reklamacyjnego w sposób automatyczny. A także poprzez wskazanie osoby (także kolejnych osób) odpowiedzialnej za obsługę przez osobę uprawnioną. Skuteczne zarządzanie procesem, usprawnienie obsługi i skuteczne rozwiązanie problemu. Ustalenie działań mających rozwiązań problem w zależności od typu reklamacji. Generowanie raportów wskazujących m.in. najczęstsze przyczyny powstawania reklamacji. Możliwość ustalenia zdarzeń, które przyczyniły się do złożenia reklamacji. Możliwość stałej kontroli postępów prac, a tym samym gotowości do bieżącego informowania klienta o statusie reklamacji.

Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny

Analiza przedwdrożeniowa programu reklamacyjnego

Bezpieczna komunikacja, czyli bezpieczny przesył danych przez sieć. Jest to nic innego jak po prostu szyfrowanie przesyłanej zawartości. Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu.

Rozwiązanie reklamacyjne RMA Analiza przedwdrożeniowa programu reklamacyjnego Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny

Aplikacja do nadzorowania reklamacji

Pracują z nami ambitni ludzie, którzy konsekwentnie osiągają doskonałe rezultaty. Systemowe rozwiązanie reklamacyjne ma kilka zalet. Po pierwsze znacząco skraca i pozwala automatyzować elementy procesu reklamacji. Przykładowo aplikacja do nadzorowania reklamacji odpowiedzialna jest za przyjmowanie, weryfikację, lub kierowanie zgłoszeń do odpowiednich działów. W efekcie gromadzone dane i generowane raporty z czasem stają się bogatą skarbnicą wiedzy. Posiadać więc będziesz informacje dotyczące jakości produktów, pojawiających się problemów oraz ilości według kategorii.

Program do obsługi reklamacji

Aplikacja RMA

Specjalizujemy się w programowaniu opartym o popularne standardy baz danych Microsoft SQL server. Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny. Dzięki zastosowaniu profesjonalnej bazy danych i platformy od Microsoft, aplikacja RMA idealnie nadaje się do wdrożenia w firmach wielostanowiskowych, wielooddziałowych. W wyniku zastosowania interfejsu webowego, program jest niezwykle intuicyjny, co przekłada się na większą efektywność pracy. Oferowana aplikacja RMA działa także na telefonach z systemem Android czy Apple. Może być używana jednocześnie przez tysiące pracowników nie tylko w Polsce, ponieważ dostępna jest online.

Rozwiązanie reklamacyjne RMA Aplikacja RMA Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny

Formularz RMA

Wystarczy zainstalować system i aplikację, a wirtualny serwer z systemem Windows lub Linux będzie do Państwa dyspozycji zawsze i wszędzie dostępny. Małe i średnie firmy, które sprzedają Twoje produkty mogą nie mieć potrzebnych zasobów do obsługi masowych zwrotów za wadliwe towary. W rezultacie zatrudnienie zewnętrznego dostawcy logistyki, który dysponuje technologią umożliwiającą bezproblemową obsługę procesów RMA, staje się kluczowe. Zatrzymaj klientów dzięki płynnej obsłudze zwrotów. Rozwiej obawy swojego klienta, gdy przygotujesz szczegóły na temat otrzymania produktu z powrotem. Udostępnij klientom formularz RMA za pomocą portalu SoftwareStudio. Aplikacja Reklamacje.net dostarczy spersonalizowaną stronę Internetową, aby klienci mogli zorganizować zwrot towaru. Dostosuj swoją stronę www, która będzie przyjazna dla urządzeń mobilnych. W efekcie klienci będą mogli przesyłać i śledzić zwroty bezpośrednio ze swoich telefonów komórkowych (smartfon).

Kontrola jakości dostaw w kontekście reklamacji

Użytkownicy oczekują, że będą mogli korzystać z witryn internetowych w sposób bezpieczny i z zachowaniem prywatności. Profesjonalne rozwiązanie do kontroli dostaw z modułem systemu jakości. Obejmuje on statystyczną kontrolę odbiorczą. A także kolekcję danych pomiarowych, weryfikację dokumentacji. Ponadto zapewnia rejestrowanie i obsługę reklamacji. Ponadto kontrola jakości dostaw wpływa na ocenę dostawców. Masz możliwość definiowania sposobu kontroli dostaw w zależności od ustalonego poziomu jakości dostawcy. Program na podstawie statusu dostawcy oraz dynamicznych tabel statystycznej kontroli odbiorczej definiuje sposób przeprowadzenia kontroli. System reklamacyjny zintegrowany z systemami ERP pozwala na automatyczne otwarcie zlecenia kontroli. Staje się to w momencie otrzymania informacji o dostawie (np. rozpoczęcie skanowania dokumentu Pz). Na podstawie przeprowadzonej kontroli jakości dostaw następuje zwolnienie partii do przyjęcia do magazynu lub produkcji. W przypadku niezgodności jakościowych, system automatycznie generuje formularz reklamacyjny i wysyła go do dostawcy.

Program do obsługi reklamacji wersja demo

Obsługa reklamacji online

Obsługa reklamacji online

Usługa SQL Service Broker udostępnia innowacyjną strukturę aplikacji, dystrybuowaną asynchronicznie i stworzoną dla nowego poziomu skalowalności. Proces obsługi reklamacji powinien uwzględniać wszystkie odpowiednie działy w Twojej organizacji. Zaangażuj więc osoby najbardziej kompetentne na każdym etapie obsługi reklamacji. Dzięki temu, że dostępna jest obsługa reklamacji online w efekcie może to stać się okazją do zbudowania trwałej więzi z klientami. Skonfigurowanie zasad biznesowych w taki sposób, że klient będzie zawsze powiadamiany o istotnych zmianach w kolejnych krokach postępowania reklamacyjnego. System reklamacyjnych online będzie wysyłać automatyczne powiadomienia pocztą elektroniczną (e-mail) lub wysyłać wiadomości SMS. Ponadto obsługa reklamacji online oznacza, że klient ma dostęp do podglądu statusu zgłoszenia przez Internet. Eliminujesz w ten sposób dodatkowe kłopotliwe telefony do firmy i zmniejszasz nakłady na utrzymanie info linii.

RMA platforma internetowa

Oprogramowanie reklamacyjne

W ofercie SoftwareStudio (Software house Poznań) znajduje się usługa hostingu oprogramowania systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny. Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny. Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu.

Oprogramowanie RMA do zarządzania reklamacjami

Biznes oczekuje pełnej funkcjonalności tradycyjnego oprogramowania klienckiego. W aplikacjach internetowych nie chce rezygnować z funkcjonalności. Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny. W procesie wdrożenia prowadzimy obsługę procesu reklamacji. Dzięki analizie procesu masz możliwość dostosowania systemu do obowiązujących procedur. Aplikacja do zarządzania reklamacjami to także monitorowanie obsługi reklamacji poprzez generowanie przypomnień dla odpowiedzialnego za reklamacje pracownika. Tak więc reklamacje są to naturalne sytuacje w cyklu życia produktów.

Program do reklamacji Oprogramowanie RMA do zarządzania reklamacjami Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny

Pełnomocnik do spraw jakości w firmie

Pełnomocnik do spraw jakości w firmie

Obsługa informatyczna firm pozwala na rezygnację z utrzymania stanowiska informatyka w przedsiębiorstwie. Osoba wyznaczona w firmie na stanowisku pełnomocnika ds. jakości odpowiada za szereg zadań. Przede wszystkim pełnomocnik do spraw jakości nadzoruje całokształt postępowania w sprawach odwołań, skarg oraz reklamacji. Jest on uprawniony do przeprowadzenia wyjaśnień w sprawach odwołań, skarg lub reklamacji z prowadzącym zlecenie audytorem. Ponadto zajmuje się prowadzeniem korespondencji ze składającym odwołanie, skargę lub reklamację. Pełnomocnik zwykle odpowiada za formalne sprawdzenie zgłoszonego odwołania, skargi lub reklamacji. Może zająć się wystawieniem karty reklamacyjnej i bezpośrednio nadzorować terminy realizacji poszczególnych etapów. W trudnych sprawach to pełnomocnik odpowiedzialny jest za przygotowanie odpowiedzi na złożoną reklamację.

Platforma reklamacyjna RMA

Postępowanie z reklamacjami zorientowane na klienta

Outsourcing informatyczny jest wygodną i ekonomiczną formą utrzymania systemu informatycznego w małej i średniej firmie. Nie wymaga on zatrudniania na stałe osób odpowiedzialnych za jego poprawne działanie. Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny. Wysokie wymagania konsumentów wobec sprzedawanych wyrobów wymuszają umiejscowienie procesu postępowania z reklamacjami konsumentów w ogólnym schemacie procesów działalności firmy. Celem procedury jest zapewnienie, że postępowanie z odwołaniami, skargami i reklamacjami będzie prowadzone w sposób pozwalający na prawidłowe rozpoznanie przyczyn powstania zgłoszonych przez składającego odwołanie, skargę bądź reklamację nieprawidłowości oraz ustalenie miejsc ich powstania. Ponadto zapewnia, że gwarant rzetelnie i sumiennie rozpatrzy zgłoszone odwołanie, skargę lub reklamację.

Oprogramowanie reklamacyjne dokumenty Postępowanie z reklamacjami zorientowane na klienta Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny

Proces reklamacyjny

Od 2008 roku zajmujemy się programowaniem opartym o popularne standardy baz danych Microsoft SQL server. Reklamacja to nie tylko wydźwięk roszczeniowo-odszkodowawczy klienta. Reklamacja jest jednym z ważnych źródeł pozyskiwania przez Twoją firmę informacji o jakości sprzedawanych wyrobów. Bardzo często uznajesz, że fakt powstania reklamacji jest problemem dla Twojej organizacji. A jako świadomy menadżer powinieneś dostrzec, jakie korzyści przynosi wiedza o powstających problemach związanych z użytkowaniem produktu. Reklamacja nie oznacza powstania problemu jednostkowego, który doraźnie należy wyeliminować. Ponieważ, każde zgłoszenie niezgodności to możliwość tworzenia statystyk na potrzeby usprawnienia produktów.

Program do nadzorowania reklamacji

Tworzenie lustrzanych kopii baz danych to rozwiązanie tworzenia lustrzanych kopii baz danych systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny. Rozszerza ono możliwości synchronizacji za pomocą przekazywania dzienników transakcji. Narzędzia informatyczne jakim jest program do obsługi reklamacji wspiera dział serwisu. Program do nadzorowania reklamacji od SoftwareStudio pomaga w prowadzeniu procesu reklamacyjnego. System do reklamacji pozwala obsługiwać cały proces reklamacyjny. Posiada także elementy wspierające komunikację z klientem za pomocą powiadomień e-mail oraz SMS. W sytuacjach konfliktowych na linii nabywca – organizacja to właśnie konsumenci, w odróżnieniu od klientów instytucjonalnych, są podmiotem znajdującym się w gorszej sytuacji. Zakup kolejnego produktu będzie działaniem sprawniejszym. W konsekwencji jednak zbuduje się zła opinia o produkcie i marce. Dlatego ważne jest stworzenie, przygotowanie procesu, który uspokoi klienta. Dobry proces i odpowiednie oprogramowanie to ważne elementy, które powinny ze sobą koegzystować.

Program do nadzorowania reklamacji

Program do obsługi reklamacji wersja demo

Bezpieczeństwo można by opisać w skrócie za pomocą słów: uwierzytelnienie, autoryzacja i bezpieczna komunikacja. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Reklamacje.net to system obsługi reklamacji i serwisu, który pozwala zarządzać reklamacjami. Pierwszym krokiem jest przyjęcie reklamacji od konsumenta. Następnie odbywa się rozpatrzenie zasadności zgłoszenia reklamacji na poziomie formalnym i merytorycznym. Z powodu braków formalnych następuje odrzucenie reklamacji bez jej rozpatrywania.

Program reklamacyjny e-mail

Program RMA

Program RMA

Podniesienie poziomu zarządzania firmą, przez nieszablonowe rozwiązania optymalizujące wykorzystanie zasobów informacyjnych klienta. Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny. Prosty system do zarządzania zwrotami i reklamacjami, czyli Reklamacje.net od SoftwareStudio. Dzięki naszemu oprogramowaniu możesz w wygodny i bezpieczny sposób zarządzać zwrotami i reklamacjami. Aplikację uruchomisz w swoim sklepie, sieci sklepów z dowolnego miejsca na świecie przez całą dobę. Ponieważ platforma reklamacyjna działa online przez Internet, będą mogli z niej korzystać także Twoi klienci.

Platforma RMA Program RMA Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny

Reklamacja jako źródło informacji o produkcie

Każdy programista aplikacji WWW lub twórca serwisów internetowych zastanawia się nad wyborem środowiska programistycznego. My postawiliśmy na JQuery oraz Vue! Reklamacja coraz częściej traktowana jest jako ważne źródło informacji o produkcie. Dla firmy klient zgłaszający reklamacje jest czymś więcej niż zwykłym konsumentem. Można go traktować jak testera nowych wersji produktów. A sama reklamacja to raport z uwagami co do jego jakości. Za pomocą reklamacji i prezentacji problemów zaistniałych podczas użytkowania wyrobu konsument wskazuje potencjalny kierunek doskonalenia wyrobu. Ponieważ do samej reklamacji dołączane mogą być zdjęcia problemu, oznacza to szybką oceną wady. Może być ona wykonana przez specjalistę zdalnie, bez konieczności przesyłania reklamowanego wyrobu. Biorąc pod uwagę koszty transportu i magazynowania takie rozpatrywanie reklamacji oznacza niższe koszty dla przedsiębiorstwa.

Program do obsługi serwisu i reklamacji

Reklamacje aplikacja

Środowisko chmury prywatnej pozwala dopasować sprzęt i jego moc do potrzeb klientów. W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia urządzenia, należy wypełnić formularz RMA online. Wykorzystaj do tego rozwiązanie, czyli reklamacje aplikacja Internetowa. Zgłoszenie zostanie wstępnie rozpatrzone na podstawie danych zawartych w zgłoszeniu. Nadanie numeru RMA nastąpi w momencie stwierdzenia konieczności przesłania urządzenia do Gwaranta. Zgłoszenie serwisowe (nadany przez aplikacje do reklamacji numer RMA) ważne jest przez pewien okres. W tym czasie serwis oczekuje na dostarczenie przesyłki. Często można spotkać się z sytuacją, gdy przesyłka nieoznaczona numerem RMA nie zostanie przyjęta. Ponieważ reklamacje zapisywane są przez aplikacje, która pilnuje przestrzegania ustalonych procedur. Aplikacja Reklamacje.net dostępna jest w wersji DEMO na stronie Internetowej firmy SoftwareStudio.

RMA aplikacja do nadzorowania reklamacji

Oferujemy usługi w zakresie tworzenia indywidualnego oprogramowania na zamówienie. Dlatego warto nam powierzyć przygotowanie aplikacji na zamówienie! Systemowe rozwiązanie dotyczące reklamacji ma kilka zalet. Przede wszystkim drastycznie skraca i pozwala automatyzować elementy procesu reklamacji. Na przykład aplikacja do nadzorowania reklamacji odpowiedzialna jest za przyjmowanie, weryfikację, lub kierowanie zgłoszeń do odpowiednich działów. W efekcie gromadzone dane i generowane raporty z czasem stają się bogatą skarbnicą wiedzy. Posiadać więc będziesz informacje dotyczące jakości produktów, pojawiających się problemów oraz ilości według kategorii.

Software RMA do reklamacji

Uwierzytelnienie użytkownika wymaga jakiejś formy formy sprawdzania referencji, którymi legitymuje się użytkownik aplikacji systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny. Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny. Czynnikiem uzasadniającym nadanie procesowi postępowania z reklamacjami statusu odpowiadającego procesom głównym jest szersze rozumienie idei reklamacji. Jeżeli wolumen reklamacji rośnie, potrzebny jest dostęp do historii. Każdy formularz reklamacyjny automatycznie tworzy historię. Software do reklamacji udostępnia listę wszystkich zgłoszeń związanych z danym urządzeniem. Wreszcie posiadasz pod ręką dostęp do historii rozwiązań powszechnych problemów.

Platforma RMA zestawienie Software RMA do reklamacji Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny

System do obsługi reklamacji

System do obsługi reklamacji

W ramach oferty systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny zajmujemy się kompleksowym wsparciem informatycznym dla Klientów biznesowych. Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny. Reklamacje.net to platforma utworzona z myślą o wszystkich, którzy bezpośrednio związani są z obsługą reklamacji. Celem systemu do obsługi reklamacji jest dostarczenie pracownikom oraz klientom wiedzy i doświadczeń, które pozwolą na usprawnienie i przyspieszenie procesu obsługi reklamacji, a w szczególności przyczynią się do wzrostu satysfakcji Klientów. Zatem zachowanie dobrych relacji z klientem powinno być priorytetem Twojej firmy. Ponieważ zadowolony klient wraca i dalej korzysta z Twojej oferty. Dbałość o relacje z klientem ma miejsce nie tylko na etapie sprzedaży, jest także niezwykle istotne w budowaniu zaufania dzięki obsłudze posprzedażnej. System do obsługi reklamacji oznacza, że możliwe jest bezkonfliktowe załatwianie spraw i tym samym dbanie o wysoki poziom zadowolenia klienta.

Platforma do obsługi reklamacji
System do obsługi reklamacji Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny

System do reklamacji

Biznes oczekuje pełnej funkcjonalności tradycyjnego oprogramowania klienckiego. W aplikacjach internetowych nie chce rezygnować z funkcjonalności. Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu do reklamacji formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

System do zarządzania reklamacjami

System do zarządzania reklamacjami

Licencjonowanie komercyjne dostępne jest w wersji na użytkownika lub na procesor, bez limitu ilości użytkowników. Zadaniem systemu do obsługi reklamacji jest skuteczne wsparcie procesu reklamacyjnego od momentu jego powstania, aż do momentu zakończenia. System do zarządzania reklamacjami to także zbadanie satysfakcji klienta po zakończeniu całego procesu. Oprogramowanie od SoftwareStudio umożliwia nie tylko rejestrowanie zgłoszeń powstałego problemu. Zapewnia komunikację ze sprzedawcą lub serwisantem. Ponieważ proces reklamacyjny może zawierać dowolną ilość etapów, dlatego zebrane informacje będą służyć firmie do analizy.

Platforma RMA reklamacje przedsprzedażne

System reklamacyjny RMA

Podniesienie poziomu zarządzania firmą, przez nieszablonowe rozwiązania optymalizujące wykorzystanie zasobów informacyjnych klienta. Systemu do reklamacji i protokół reklamacyjny. Wypróbuj system reklamacyjny RMA na naszej witrynie DEMO. Aplikacja zapewnia obsługę procesu reklamacji, a także zwrotów towaru. Możesz w niej przeprowadzić cały proces od przyjęcia zgłoszenia aż do końcowego rozpatrzenia. Ponieważ system reklamacyjny RAM działa w chmurze prywatnej, dlatego doskonale sprawdza się w obsłudze wielu sklepów, punktów handlowych.

obsługa reklamacji online

SoftwareStudio system obsługi reklamacji

10 powodów, aby wdrożyć softwarestudio system obsługi reklamacji ! Zastosowanie interfejsu webowego skutkuje, że program RMA.net jest intuicyjny. Trudno sobie wyobrazić SoftwareStudio system obsługi reklamacji bez wdrożonego programu RMA.net do jego obsługi. Czy widziałeś już demo program do reklamacji ? Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i …
SoftwareStudio program do zarządzania reklamacjami

System RMA online

Przede wszystkim musisz uruchomić system rma online. Na zakończenie artykułu na temat system rma online proszę skontaktuj się z nami. Poznaj system rma online. W jaki sposób reklamacje online mogę wdrożyć w swojej firmie? Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich …
System obsługi reklamacji

Czy program do obsługi reklamacji online pomaga w rozwiązywaniu problemów?

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Reklamacje. Dowiedz się jak wdrożyć program do obsługi reklamacji online w swoim przedsiębiorstwie. Dlaczego program do obsługi reklamacji online? Po pierwsze program do obsługi reklamacji generuje numery RMA Nowoczesny program do obsługi reklamacji, czyli …
program do obsługi reklamacji

Zestawienia reklamacji

Zestawienia reklamacji to niezwykle pomocne narzędzie. Pomagają analizować niezwykle ważne dla przedsiębiorstwa dane dotyczące reklamowanych przez klientów przedmiotów. Dlaczego warto generować zestawienia i jak można to zrobić w oprogramowaniu reklamacyjnym SoftwareStudio?
nowa-reklamacja
nowa-reklamacja-2nowa-reklamacja-2
nowa-reklamacja-3

RMA demo

Oferta oprogramowania reklamacyjnego to nie tylko opis na stronie.
Prezentacja multimedialna nie wystarcza?
W takim razie przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu do reklamacji RMA odpowiada Twoim potrzebom?