Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami, a także serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent, albo też firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Stały wzrost liczby klientów oraz potrzeba zapewnienia im obsługi na najwyższym poziomie wymagają stworzenia rozwiązania idealnie dopasowanego do potrzeb danej firmy. Program Reklamacje.net

Wprowadzenie dokumentów do bazy MS SQL za pomocą systemu Reklamacje i Serwis .net formalizuje i usprawnia ich obieg. Dla firmy ważnym elementem może być również gromadzenie i analizowanie danych dotyczących przyczyn reklamacji i ich proces realizacji. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji, a także serwisu. Kontakty z klientami nie kończą się z chwilą złożenia zamówienia. Kierownik w programie do reklamacji.

Numer RMA
Program Reklamacje.net

Rejestracja reklamacji, czyli protokół reklamacyjny. Moduł Klienta oznacza dostęp 24h dla Twoich Klientów z/lub bez logowania. W ten sposób następuje rejestracja reklamacji. Elastyczne wyszukiwanie zleceń, Klientów czy towarów. Opcje dostępne w trakcie, gdy edytowany jest protokół reklamacyjny. Program obsługuje zdefiniowane własne statusów zleceń i typy.

W związku z tym oferowany program ma za zadanie usprawnić obieg dokumentów w firmie, ze szczególnym naciskiem na system zarządzania reklamacjami i serwisem. Warunkiem długofalowego sukcesu jest umiejętność utrzymania zadowolonego, lojalnego klienta. Służy temu prowadzenie efektywnej opieki posprzedażnej, a także serwisowej. Przed wdrożeniem większość dokumentów dotyczących reklamacji jest przechowywana i procesowana w formie papierowej ewentualnie maili, albo też dokumentów Worda – a nie w bazie danych.

PROGRAM REKLAMACJE .NET, a więc Numer RMA.

Numer-RMA

NUMER RMA, program reklamacje.net

Serwer Raportów
Program Reklamacje.net

Usługi Microsoft #SQL Server 2008 Reporting Services dostarczają kompletną, serwerową platformę, zaprojektowana w celu zaspokajania dowolnych wszelkie potrzeb związanych z raportowaniem – całość rozwiązania składa się na SERWER RAPORTÓW SQL.

Program Reklamacje .net
Program Reklamacje .net

Program Reklamacje.net czyli, numer RMA.

System do obsługi reklamacji

Rola Administrator

Rola przeznaczona dla użytkownika nie będącego bezpośrednim użytkownikiem systemu, ale osobą odpowiedzialną za prawidłową podstawową konfigurację systemu. Jego rola ogranicza się do ustawiania podstawowych parametrów, skorowidzy, numeracji itp. I pełni rolę administracyjną, ale nie użytkową.

Rola Administrator Program Reklamacje.net
Rola Administrator
System do reklamacji

Rola Kierownik

Rola posiadająca szerokie uprawnienia związane z przeglądaniem i zarządzaniem reklamacjami. Posiada dodatkowe opcje związane z zestawieniami wg różnych kryteriów oraz dostęp do raportów SQL server. Raporty definiuje administrator i udostępnia wybranym użytkownikom. Wcześniej jednak raporty należy zainstalować na serwerze raportów bazy SQL server.

Rola Kierownik. Program Reklamacje.net
Rola Kierownik
Reklamacje aplikacja

Rola Przyjęcia

Przeznaczona jest do rejestracji przyjęć reklamacji i zawiera następujące sekcje Zgłoszenie reklamacyjne – wyświetla formularz reklamacyjny; Przyjęcie paczek – wyświetla formularz KREATOR PRZYJĘCIA PACZEK; Przyjęcie RMA – wyświetla formularz przyjęcia na podstawie numeru RMA, analityki lub numeru listu przewozowego.

Rola Przyjęcia. Program Reklamacje.net
Rola Przyjęcia

Pozwala na rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych przez firmy na podstawie adresu mailowego i generowanego hasła. Moduł składa się z trzech sekcji: sprawdzanie statusu zgłoszenia; rejestracja nowej reklamacji przez dystrybutora; zakładanie nowego konta dostępowego.

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego. Program Reklamacje.net
Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego

System zarządzania reklamacjami. Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wyborem i wdrożeniem systemu zarządzania reklamacjami informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wymagań od systemu zarządzania reklamacjami. Konsultanci zbierają na miejscu u klienta informacje o potrzebach związanych z wdrożeniem systemu zarządzania reklamacjami. Opracowują dokumentację stanowiącą projekt systemu. Na podstawie analizy przedwdrożeniowej powstaje system zarządzania reklamacjami.

Szukam programu do nadzorowania reklamacji
Szukam programu do nadzorowania reklamacji
Program do obsługi reklamacji

Zarządzanie reklamacjami w firmie

Obsługa reklamacji jest złożonym procesem. Wymaga sprawnej współpracy różnych działów w firmie. Należą do nich pracownicy zajmujący się obsługą klienta, jak również serwis i inne oddziały. Sprawne zarządzanie reklamacjami w firmie odbywa się wtedy, gdy używane do tego oprogramowanie jest nowoczesne i umożliwia sprawną komunikację wszystkich oddziałów. System do reklamacji pozwala na dodawanie wszystkich informacji ważnych dla reklamacji złożonych przez klientów. Niezwykle istotne jest również dostosowanie funkcjonalności systemu do wewnętrznych procedur reklamacyjnych przestrzeganych w danej firmie.

Zarządzanie reklamacjami w firmie
Program Reklamacje.net
Zarządzanie reklamacjami w firmie
Zarządzanie reklamacjami

Program do reklamacji RMA

Program do reklamacji Reklamacje.net to narzędzie, które można obsługiwać z poziomu przeglądarki internetowej. Dzięki niemu firmy mają stabilną kontrolę nad procesami reklamacyjnymi oraz zarządzają zdalnie wszystkimi etapami rozpatrywania reklamacji. Plusem dostępności oprogramowania w środowisku online jest to, iż klienci mogą samodzielnie tworzyć zgłoszenia reklamacyjne, a zarazem śledzić zmiany w statusie reklamacji za pomocą RMA, czyli automatycznie generowanemu numerowi reklamacji.

Program do reklamacji RMA
Program do reklamacji RMA

System Reklamacje .net

PROGRAM REKLAMACJE .NET,
czyli Numer RMA.

Oprogramowanie do obsługi reklamacji – jakie powinno być?

Oprogramowanie do obsługi reklamacji jest doskonałym narzędziem do zarządzania reklamacjami i kontrolowania wszystkich procesów reklamacyjnych. Odpowiedni system powinien jednak spełniać kilka najistotniejszych wymagań. Oprogramowanie reklamacyjneRodzaje oprogramowania Oprogramowanie do obsługi reklamacji – dane dotyczące reklamacjiKomunikacja z klientem Rodzaje oprogramowania Na rynku istnieje wiele systemów do zarządzania reklamacjami. Wiele z nich to programy, które …

Usterki i uszkodzenia

USTERKI I USZKODZENIA Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać oznaczone ze skorowidza jako typowe uszkodzenie. Uszkodzenie usterka wada towaru reklamacja artykułu spożywcze, żywność, usterki i uszkodzenia Podział zgłoszonych wad na usterki, a także uszkodzenia pozwala na odpowiednie raportowanie i analizowanie danych statystycznych związanych z wykonywanymi ;naprawami. Uzyskuje się w ten sposób dane, a …

Przygotowanie do wdrożenia systemu Reklamacje

Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Ogólny model tworzenia systemów informatycznych powinien składać się z trzech podstawowych etapów: wstępne prace projektowe mające na celu dokonania analizy systemu i zdefiniowanie jego głównych elementów, a następnie dokonania założeń techniczno-ekonomicznych. szczegółowe …

Funkcja podglądu wydruku dokumentu pozwala w łatwy sposób eksportować dokument i zapisać go w formacie dokumentu elektronicznego PDF (odczyt za pomocą programu Acrobat Reader). W górnej części nad podglądem dokumentu dostępna jest funkcja EXPORT, należy wybrać format pliku jako PDF i uruchomić funkcje exportu. Plik zostanie utworzony, a użytkownik może wybrać nazwę pliku i miejsce gdzie zostanie zapisany.

Zarządzanie reklamacjami

Magazyn części, a obsługa reklamacji

Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. System dostarcza informacji dotyczących stanu magazynowego według wielu różnych kryteriów oraz umożliwia sprawną lokalizację każdej partii towaru i każdej pojedynczej przesyłki. W systemie WMS Operator może wygenerować odpowiednią etykietę i oznaczyć nią jednostki towarowe lub w momencie przyjmowania towaru do magazynu przyjąć do systemu informacje zawarte na etykiecie nadanej jej wcześniej przez inny podmiot.

Program do obsługi reklamacji

Proces reklamacji w firmie

RMA to nowoczesny system zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem strony internetowej. Pozwala również śledzić przebieg naprawy ze swojego konta. System RMA przydzieli Ci indywidualny Numer RMA. Będzie on potrzebny do identyfikacji Twojego zgłoszenia serwisowego oraz oznaczenia paczki z uszkodzonym sprzętem. W ten sposób rozpoczyna się proces reklamacji w firmie. Procedura RMA (ang. Return to Manufacturer Assignment) stosowana jest przez dużych dostawców podzespołów i formalizuje proces przyjmowania towarów do serwisu. Jest to element procesu reklamacyjnego, a więc niezbędny jest program do obsługi reklamacji.

zarządzanie

System do reklamacji

System do reklamacji. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server, a także możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, ogranicza się poprzez …
Oprogramowanie reklamacyjne

Oprogramowanie reklamacyjne

Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role oraz prawa dostępu. …
sklep internetowy

Nowoczesny sklep internetowy

NOWOCZESNY SKLEP INTERNETOWY – Sklep internetowy ASP.net Sklep internetowy ASP.net SQL server Internetowe sklepy stają się głównym sposobem kontaktu sklepu z klientem. Zarówno w sensie biznesowym, czyli rozwiązania B2B. Jak i indywidualnym, czyli rozwiązania B2C. Sklepy internetowe stworzone przy pomocy technologii Microsoft ASp.net. Jak również oprogramowania do zarządzania treścią CMS zapewniają wysoką …
kalendarz reklamacyjny

Wysyłanie e-mail

WYSYŁANIE E-MAIL Przesyłanie powiadomień do klientów za pomocą poczty elektronicznej – wiadomości e-mail to najszybszy i skuteczny sposób komunikacji serwisu z klientami. e-mail, wysyłanie powiadomień, poczta elektroniczna, rma iris agd rtv obuwia butów Wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu do współpracowników pozwala na szybkie przekazywanie wiadomości. Związane są one z danym dokumentem …

PROGRAM REKLAMACJE .NET. Program Reklamacje.net

  • Rejestracja reklamacji, czyli protokół reklamacyjny;
  • Moduł Klienta oznacza dostęp 24h dla Twoich Klientów z/lub bez logowania;
  • W ten sposób następuje rejestracja reklamacji;
  • Elastyczne wyszukiwanie zleceń, Klientów czy towarów;
  • Opcje dostępne w trakcie, gdy edytowany jest protokół reklamacyjny;
  • Program obsługuje zdefiniowane własne statusów zleceń i typy;
  • Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny;
  • Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach;
  • Stały wzrost liczby klientów oraz potrzeba zapewnienia im obsługi na najwyższym poziomie wymagają stworzenia rozwiązania idealnie dopasowanego do potrzeb danej firmy;
  • W związku z tym oferowany program ma za zadanie usprawnić obieg dokumentów w firmie, ze szczególnym naciskiem na system zarządzania reklamacjami i serwisem;
  • Warunkiem długofalowego sukcesu jest umiejętność utrzymania zadowolonego, lojalnego klienta;
  • Służy temu prowadzenie efektywnej opieki posprzedażnej i serwisowej;
  • Przed wdrożeniem większość dokumentów dotyczących reklamacji jest przechowywana i procesowana w formie papierowej ewentualnie maili lub dokumentów Worda – a nie w bazie danych;
  • Wprowadzenie dokumentów do bazy MS SQL za pomocą systemu Reklamacje i Serwis formalizuje i usprawnia ich obieg;
  • Dla firmy ważnym elementem może być również gromadzenie i analizowanie danych dotyczących przyczyn reklamacji i ich proces realizacji;
  • Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu;
  • Kontakty z klientami nie kończą się z chwilą złożenia zamówienia;
  • Kierownik w programie do reklamacji;
SoftwareStudio system RMA online
SoftwareStudio system RMA online

Jest wiele powodów, aby wdrożyć softwarestudio system rma online ! Wdrożenie SoftwareStudio system rma online w firmie pozwala na sprawne działanie pracownikom w wielu działach. Napisz do nas, na wypa…

SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji
SoftwareStudio oprogramowanie do reklamacji

Kilka argumentów za tym, aby wdrożyć softwarestudio oprogramowanie do reklamacji ! Licencjonowanie oprogramowania RMA.net jest elastyczne. Oferujemy kilka modeli licencjonowania oprogramowania dla Sof…

Producent programów informatycznych
Prosty program do obsługi reklamacji

Reklamacje dotyczą każdej firmy, która zajmuje się sprzedażą. Im większa firma, tym więcej zgłoszeń reklamacyjnych od klientów. Dlatego tak ważne jest, aby zainwestować w odpowiedni program reklamacyj…