Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub numer seryjny urządzenia. Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji. Istnieje możliwość wykorzystania anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji. Formularz składa się z kilku sekcji: Dane reklamującego: nazwisko i imię, kod i miejscowość, ulica, numer telefonu, adres mailowy. Informacje o reklamowanym towarze: data powstania wady, data zakupu, numer dowodu zakupu, kod artykułu, nazwa artykułu, numer seryjny, opis problemu.

Protokół reklamacyjny

Reklamacje aplikacja, czyli program do obsługi reklamacji. #RMA reklamacje – system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio. To intuicyjne narzędzie, które może być z łatwością obsługiwane przez każdego pracownika, który ma uprawnienia do obsługi reklamacji. Szybki dostęp do najważniejszych funkcji pozwala na sprawne wyszukiwanie konkretnych reklamacji. Można je łatwo edytować, zmieniać ich status oraz załączać dokumenty.

REKLAMACJE PRZEZ INTERNET, a więc Protokół reklamacyjny.

Protokół-reklamacyjny

PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY, reklamacje przez internet

Zarządzanie reklamacjami online

Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces. Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych. Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne. Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania reklamacyjnego – system do obsługi reklamacji.

Reklamacje przez internet
Reklamacje przez internet

Reklamacje przez internet

Reklamacje przez internet czyli, protokół reklamacyjny.

System do obsługi reklamacji

System RMA online

Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji – system RMA – to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Poznaj program do obsługi reklamacji, zobacz DEMO.

System RMA online
System RMA online
System do obsługi reklamacji

Internetowy program do obsługi reklamacji

Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu – system RMA.

Internetowy program do obsługi reklamacji
Internetowy program do obsługi reklamacji
System do obsługi reklamacji

Reklamacje oprogramowanie

Potrzeba odpowiedniego programu do reklamacji pojawia się w większości firm. Szczególnie ważne jest to w przedsiębiorstwach posiadających kilka oddziałów. Wtedy oprogramowanie to nie tylko pilnowanie terminów rozpatrywania reklamacji, ale też sposób na komunikację różnych działów, które mają swoją rolę w całym procesie reklamacyjnym. Dotyczy to zarówno serwisu, jak i działu nadrzędnego, czy pracowników wprowadzających zgłoszenia reklamacyjne. SoftwareStudio proponuje Reklamacje.net (system reklamacji), czyli oprogramowanie zaprojektowane w taki sposób, aby wygodnie i intuicyjnie mogły obsługiwać go osoby z różnych działów. Pozwala na stały dostęp do bieżących zmian danych i wgląd w najistotniejsze informacje na temat przyjętych reklamacji.

Reklamacje oprogramowanie
Reklamacje oprogramowanie
System do obsługi reklamacji

Proces reklamacji w firmie

RMA to nowoczesny system zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem strony internetowej. Pozwala również śledzić przebieg naprawy ze swojego konta. System RMA przydzieli Ci indywidualny numer RMA. Będzie on potrzebny do identyfikacji Twojego zgłoszenia serwisowego oraz oznaczenia paczki z uszkodzonym sprzętem. W ten sposób rozpoczyna się proces reklamacji w firmie. Procedura RMA (ang. Return to Manufacturer Assignment) stosowana jest przez dużych dostawców podzespołów i formalizuje proces przyjmowania towarów do serwisu. Jest to element procesu reklamacyjnego, a więc niezbędny jest program do obsługi reklamacji.

Proces reklamacji w firmie
Proces reklamacji w firmie

Reklamacje przez internet

REKLAMACJE PRZEZ INTERNET,
czyli Protokół reklamacyjny.

System do reklamacji

System do reklamacji. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server, a także możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, ogranicza się poprzez …

Kontakt z SoftwareStudio

KONTAKT – Kontakt z firmą SoftwareStudio Kontakt z SoftwareStudio Szukasz najlepszego oprogramowania reklamacyjnego? Chcesz wybrać swoje pierwsze oprogramowanie reklamacyjne dla swojej firmy, a może masz już doświadczenie z innymi programami i wiesz czego Ci potrzeba? Zachęcamy do kontaktu w celu dowiedzenia  się czegoś więcej o tworzonym przez nas oprogramowaniu. Nasi pracownicy chętnie …

Wdrożenie programu reklamacji

Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu. Reklamacje aplikacja Reklamacje w firmie produkcyjnej, czyli zarządzanie reklamacjami. Rzeczywistość obsługi posprzedażowej pokazuje, że Klient po zakupie produktu kontaktuje się po …
Zarządzanie reklamacjami

Integracja Qguar firmy Quantum

W wielu dużych firmach gospodarka magazynowa prowadzona jest za pomocą specjalistycznego oprogramowania do zarządzania klasy WMS, jednym z nich jest program Qguar firmy Quantum. Program Studio Reklamacje.net może być zintegrowany z bazą ORACLE programy Qguar w celu odczytywania danych związanych z wysyłką towarów czy zwrotami i automatycznym generowaniem reklamacji do takich zwrotów. Program umożliwia odczyt OnLine danych z bazy Qguar (oracle) i prezentowanie danych w programami reklamacje lub wykorzystując aplikację Studio Replikator pozwala na przegrywanie określoncyh danych do bazy Reklamacje. Oprócz dokumentów integracja z programem Qguar obejmuje kartoteki kontrahentów, miejsc dostaw oraz asortymentowe.

Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn. Każde kolejne kliknięcie zmienia warunek sortowania. Dostępne warunki sortowania: – Sortowanie rosnące, – Sortowanie malejące, – Usunięcie warunku sortowania.

Protokół reklamacyjny

Reklamacje i zwroty

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. Tak więc reklamacje i zwroty są prawnie ograniczane do określonych produktów czy usług. Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie sprzedaży każdego sklepu internetowego.

SoftwareStudio reklamacje aplikacja internetowa

SoftwareStudio reklamacje aplikacja internetowa

Dowiedz się więcej na temat softwarestudio reklamacje aplikacja internetowa ! Dzięki zastosowaniu profesjonalnej bazy danych i platformy Microsoft, SoftwareStudio reklamacje aplikacja internetowa idealnie nadaje się do wdrożenia w firmach wielooddziałowych. Tak czy inaczej z naszej oferty możesz korzystać cały rok. Platforma RMA.net pracuje dla Ciebie w chmurze prywatnej. Jak wykorzystać system …
zgłoszenie internetowe

RMA reklamacja przez internet

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA. W ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Należy go umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji …
System obsługi reklamacji

Czy program do obsługi reklamacji online pomaga w rozwiązywaniu problemów?

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Reklamacje. Dowiedz się jak wdrożyć program do obsługi reklamacji online w swoim przedsiębiorstwie. Dlaczego program do obsługi reklamacji online? Po pierwsze program do obsługi reklamacji generuje numery RMA Nowoczesny program do obsługi reklamacji, czyli …
SoftwareStudio program do zarządzania reklamacjami

System RMA online

Przede wszystkim musisz uruchomić system rma online. Na zakończenie artykułu na temat system rma online proszę skontaktuj się z nami. Poznaj system rma online. W jaki sposób reklamacje online mogę wdrożyć w swojej firmie? Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich …

REKLAMACJE PRZEZ INTERNET, protokół reklamacyjny.

  • Reklamacje aplikacja, czyli program do obsługi reklamacji;
  • RMA reklamacje – system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio;
  • To intuicyjne narzędzie, które może być z łatwością obsługiwane przez każdego pracownika, który ma uprawnienia do obsługi reklamacji;
  • Szybki dostęp do najważniejszych funkcji pozwala na sprawne wyszukiwanie konkretnych reklamacji;
  • Można je łatwo edytować, zmieniać ich status oraz załączać dokumenty;
  • Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet;
  • Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub numer seryjny urządzenia;
  • Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji;
  • Istnieje możliwość wykorzystania anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji;
  • Formularz składa się z kilku sekcji: Dane reklamującego: nazwisko i imię, kod i miejscowość, ulica, numer telefonu, adres mailowy;
  • Informacje o reklamowanym towarze: data powstania wady, data zakupu, numer dowodu zakupu, kod artykułu, nazwa artykułu, numer seryjny, opis problemu;