Zarządzanie reklamacjami poprzez system od #SoftwareStudio pozwala koordynować wszystkie działania związane z weryfikacją reklamacji, a często w wyniku tego naprawy przedmiotu zakupionego przez klienta.
Reklamacje aplikacja
Zarządzanie reklamacjami system

Zarządzanie reklamacjami system
Poprzez oprogramowanie wyznacza się konkretne osoby, albo działy, które zarządzają osobnymi procesami dotyczącymi reklamacji, np. weryfikacją opisu wady, czy naprawą serwisową. Pracownicy obsługujący oprogramowanie mogą tworzyć raporty zawierające określone dane dotyczące przyjętych reklamacji.
Usprawnienie procesu reklamacji, czyli zarządzanie reklamacjami. #Reklamacje.net jest systemem obsługi reklamacji on-line. To prosty w obsłudze oraz bogatym w możliwości konfiguracji i personalizacji program. Gwarantuje on usprawnienie procesu reklamacji i prawidłowe zarządzanie reklamacjami. Pozwala on na obsługę wielu oddziałów firmy, umożliwia integracje ze sklepami internetowymi. Obsługuje czytniki kodów kreskowych i kolektory danych.
Zarządzanie reklamacjami online
Program do obsługi reklamacji

Zarządzanie reklamacjami online
Reklamacje przez internet, czyli protokół reklamacyjny.
Program Studio Reklamacje.
net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet.
Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub numer seryjny urządzenia.
Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji.
Istnieje możliwość wykorzystania anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji.
Formularz składa się z kilku sekcji: Dane reklamującego: nazwisko i imię, kod i miejscowość, ulica, numer telefonu, adres mailowy.
Informacje o reklamowanym towarze: data powstania wady, data zakupu, numer dowodu zakupu, kod artykułu, nazwa artykułu, numer seryjny, opis problemu.
Reklamacje oprogramowanie
Program do obsługi reklamacji

Załączniki do serwisu i reklamacji, czyli zarządzanie reklamacjami.
Standardowa funkcja programu Reklamacje.
net przeznaczona jest do kopiowania dowolnych plików i kojarzenia ich z danym dokumentem.
W przeciwieństwie do skanów lub zdjęć, które standardowo powinny być zapisane w formacie pliku graficznego JPG, załącznikiem może być dowolny plik zapisany w komputerze.
Pliki zapisane w ten sposób na serwerze i skojarzone z dokumentem pozwalają na łatwe i szybkie udostępnianie ich wybranym osobom.
Należy pamiętać, że ustawienia serwera mogą ograniczać wielkość plików transferowanych na serwer.
W zależności od szybkości łączy należy przyjąć zasadę, że pojedynczy plik kopiowany jako załącznik powinien być wielkości do 5 MB.
Oprogramowanie reklamacje
System do reklamacji

Zarządzanie reklamacjami online, czyli program do obsługi reklamacji.
Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces.
Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych.
Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne.
Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania reklamacyjnego – system do obsługi reklamacji.
Program do reklamacji RMA
Numer RMA

Program do reklamacji, czyli zarządzanie reklamacjami.
Obsługa reklamacji w systemie Studio Reklamacje to szybkie i sprawne przetwarzanie danych związanych z reklamacjami według ustalonych ścieżek.
Zastosowanie nowoczesnych technologii informatycznych pozwala na automatyczną wymianę danych z systemem ERP (np.
SAP) przez co przyspiesza dostęp do informacji o kliencie, dokumentach sprzedaży (zakupionych przez niego produktach).
Poznaj nasz system do obsługi reklamacji, zapraszamy do DEMO.
Program do reklamacji obuwia

Program do reklamacji obuwia
Firmy zajmujące się sprzedażą obuwia są obciążone wielością reklamacji.
Szczególny problem z ilością zgłoszeń reklamacyjnych mają duże przedsiębiorstwa, posiadające kilka oddziałów, albo zajmujące się sprzedażą hurtową.
Zarządzanie reklamacjami z kilku oddziałów może być problematyczne.
Wymaga przypisania konkretnych pracowników do danych reklamacji oraz kontrolowania terminowości i słuszności wydanych decyzji.
Narzędziem, które znacznie ułatwia i pozwala na segregowanie oraz analizowanie danych jest oprogramowanie Reklamacje.
net od SoftwareStudio.
Zarządzanie reklamacjami w firmie

Zarządzanie reklamacjami w firmie
Obsługa reklamacji jest złożonym procesem.
Wymaga sprawnej współpracy różnych działów w firmie.
Należą do nich pracownicy zajmujący się obsługą klienta, jak również serwis i inne oddziały.
Sprawne zarządzanie reklamacjami w firmie odbywa się wtedy, gdy używane do tego oprogramowanie jest nowoczesne i umożliwia sprawną komunikację wszystkich oddziałów.
System do reklamacji pozwala na dodawanie wszystkich informacji ważnych dla reklamacji złożonych przez klientów.
Niezwykle istotne jest również dostosowanie funkcjonalności systemu do wewnętrznych procedur reklamacyjnych przestrzeganych w danej firmie.
Program RMA
- Zarządzanie reklamacjami
- Program do nadzorowania reklamacji
- Funkcje standardowe
- Wdrożenie
- Obowiązki sprzedawcy
- Zasady reklamacji artykułów spożywczych
- Procedura reklamacyjna
- Gwarancja a niezgodność z umową