Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA. W ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Należy go umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.

Protokół reklamacyjny

Program do reklamacji w sklepie, czyli system reklamacji. Duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych. Z tego względu, iż są to systemy instalowane na urządzeniach. Dlatego współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia bez konieczności instalowania programu. Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio. Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca. Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej.

REKLAMACJA PRZEZ INTERNET, a więc Protokół reklamacyjny.

Zgłoszenie internetowe

Program Studio #Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych oraz dla użytkowników końcowych formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet. Użytkownik wystarczy, że poda na przykład numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub na przykład numer seryjny urządzenia.

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji.

Istnieje możliwość wykorzystanie anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji. Formularz składa się z kilku sekcji:

  • Dane reklamującego: nazwisko i imię,
  • kod i miejscowość, ulica, numer telefonu adres mailowy.

Informacje o reklamowanym towarze:

  • data powstania wady
  • data zakupu
  • numer dowodu zakupu
  • kod artykułu
  • nazwa artykułu
  • numer seryjny
  • opis problemu
  • Podsumowanie: Uwagi
  • żądanie reklamującego odnośnie skorzystania z gwarancji producenta lub niezgodności z umową
  • Wybierając pozycje z list wyboru można wpisać indeks lub nazwę artykułu w pozycji ARTYKUŁ, wcześniej jednak należy obowiązkowo zawsze określić producenta, grupę towarową i cechę.
  • Grupy towarowe i cechy przypisywane są do kartotek towarowych zapisanych w bazie. Lista budowana jest dynamicznie i nie wymaga wcześniejszej deklaracji za pomocą słownika.

Abu dodać artykuł do reklamacji należy kliknąć na przycisk Dodaj. Informacje zapisujemy w bazie danych i wyświetlona w tabelce poniżej. Użytkownik może kontynuować wprowadzanie kolejnego artykułu do reklamacji lub przejść do kroku 3 – podsumowania. W celu zakończenia procedury zgłaszania reklamacji należy kliknąć na przycisk Wyślij zgłoszenie. Zostanie ono zapisane w bazie ze statusem Oczekuje na aktywacje. Na podany adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z linkiem do jej aktywacji.

Wypełnione zgłoszenie wysyłamy na podany w formularzu adres konta mailowego. Specjalna wiadomość w celu weryfikacji użytkownika, który aby aktywować zgłoszenie musi kliknąć na załączony w wiadomości link.

Chcesz, aby reklamacja przez Internet była łatwa ?

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury #RMA. W ramach której zostaje skierowany na podany we wniosku adres kurier w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Informacja o statusie (stanie) reklamacji Formularz internetowy pozwala także użytkownikowi sprawdzenie statusu reklamacji na podstawie unikalnego numery referencyjnego #RMA reklamacji.

Reklamacja przez internet
Reklamacja przez internet

Reklamacja przez Internet

Zgłoszenie reklamacyjne przez Internet czyli, protokół reklamacyjny.

System reklamacyjny

Reklamacja przez internet

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.

Reklamacja przez internet
Reklamacja przez internet
Numer RMA
Numer RMA
Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji
Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji

Reklamacja przez internet

REKLAMACJA PRZEZ INTERNET,
czyli Protokół reklamacyjny.

Prosty program do obsługi reklamacji

Reklamacje dotyczą każdej firmy, która zajmuje się sprzedażą. Im większa firma, tym więcej zgłoszeń reklamacyjnych od klientów. Dlatego tak ważne jest, aby zainwestować w odpowiedni program reklamacyjny. Oprogramowanie od SoftwareStudio oznacza prosty program do obsługi reklamacji. Pracownik może w szybki sposób wyszukać konkretne zlecenie po numerze RMA, albo dzięki innym …

Wrocław software house

Podczas gdy, Twoja firma rozrasta się, ogólnodostępne oprogramowanie przestaje wystarczać. Do rozwoju Twojej firmy potrzebujesz dedykowanego rozwiązania, czyli bezpiecznej aplikacji internetowej. Odpowiedzią jest dla miasta Wrocław jest software house. Dedykowana aplikacja internetowa napisana dla Twojej firmy pomoże Ci w rozwoju biznesu. Podczas tworzenia aplikacji developer / programista zrozumie jak działa …

Usługi IT dla firm Poznań

Aplikacje webowe nazywane też aplikacjami internetowymi to takie programy, do których obsługi potrzebujesz jedynie przeglądarki internetowej. Nieważne czy używasz komputera, tabletu czy smartfona. Dostęp do aplikacji możliwy jest przy użyciu każdego urządzenia z przeglądarką internetową. SoftwareStudio oferuje usługi IT dla firm w mieście Poznań. System dedykowany to taki, który jest …

Firmy wykorzystujące aplikację ERP EXACT mogą wdrożyć integrację z programem Reklamacje.net w przypadku pracy na bazie MS SQL Server lub poprzez wymianę danych OffLine poprzez pliki np. Excel. Wdorżenie inetgracji obejmuje wymianę danych dotyczących kartotek towarowych i kontrahentów.

System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od SoftwareStudio to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez Internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony Protokół reklamacyjny oraz potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta.

Numer RMA

Oprogramowanie Reklamacje.net

Oprogramowanie do zarządzania procesem przyjmowania i rozliczania reklamacji wraz z modułem RMA, oraz serwisem gwarancyjnym. Praca w sieci lokalnej oraz moduł do rejestrowania reklamacji przez Internet zarówno dla partnerów (sieci placówek handlowych, marketów) jak i dla osób indywidualnych.

spedycja

Spedycja

SPEDYCJA Integracja z firmą kurierską pozwala na szybszą i łatwiejszą obsługę związaną z tworzeniem paczek, jak również drukowaniem listów przewozowych. reklamacje, wysyłanie przesyłek, wysyłanie paczek, integracja spedycja wymiana rma iris agd rtv obuwia butów Moduł dedykowany do obsługi magazynu w zakresie spedycji w oparciu o firmy kurierskie. Praca z programem Spedycja .net polega …
program do reklamacji

Programy komputerowe do obsługi reklamacji w firmie – Reklamacje.net

Zarządzanie reklamacjami w każdej nowoczesnej firmie odbywa się z wykorzystaniem oprogramowania komputerowego. Najwygodniejszy jest system, który opiera się na stabilnych rozwiązaniach informatycznych. SoftwareStudio stworzyło Reklamacje.net. To oprogramowanie, które opiera się na bazie danych MS SQL Server. Wszystkie dane klientów są bezpieczne i automatycznie aktualizowane. Odpowiedni program komputerowy do obsługi reklamacji …
magazyn części

Magazyn części

MAGAZYN CZĘŚCI Moduł programu do reklamacji pozwala na prowadzenie ewidencji magazynowej. Z dokładnością do miejsca składowania wraz z numerami seryjnymi czy datami ważności. magazyn części zamiennych rma iris agd rtv wymiana obuwia butów Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. System dostarcza …
ERP system reklamacji

System reklamacji

System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej. Oprogramowanie reklamacyjneReklamacje.net – wyjątkowy system zarządzania reklamacjamiWszystkie dane …

REKLAMACJA PRZEZ INTERNET, protokół reklamacyjny.

  • Program do reklamacji w sklepie, czyli system reklamacji;
  • Przede wszystkim duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych;
  • Współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia za pomocą przeglądarki internetowej (bez konieczności instalowania programu);
  • Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio;
  • Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca;
  • Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej;
  • Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA. W ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru;
  • Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji;