RMA reklamacja przez internet

RMA reklamacja przez internet

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA. W ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Należy go umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.

Protokół reklamacyjny

Program do reklamacji w sklepie, czyli system reklamacji. Duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych. Z tego względu, iż są to systemy instalowane na urządzeniach. Dlatego współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia bez konieczności instalowania programu. Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio. Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca. Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej.

REKLAMACJA PRZEZ INTERNET, a więc Protokół reklamacyjny.

Zgłoszenie internetowe

Program Studio #Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych oraz dla użytkowników końcowych formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet. Użytkownik wystarczy, że poda na przykład numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub na przykład numer seryjny urządzenia.

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji.

Istnieje możliwość wykorzystanie anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji. Formularz składa się z kilku sekcji:

  • Dane reklamującego: nazwisko i imię,
  • kod i miejscowość, ulica, numer telefonu adres mailowy.

Informacje o reklamowanym towarze:

  • data powstania wady
  • data zakupu
  • numer dowodu zakupu
  • kod artykułu
  • nazwa artykułu
  • numer seryjny
  • opis problemu
  • Podsumowanie: Uwagi
  • żądanie reklamującego odnośnie skorzystania z gwarancji producenta lub niezgodności z umową
  • Wybierając pozycje z list wyboru można wpisać indeks lub nazwę artykułu w pozycji ARTYKUŁ, wcześniej jednak należy obowiązkowo zawsze określić producenta, grupę towarową i cechę.
  • Grupy towarowe i cechy przypisywane są do kartotek towarowych zapisanych w bazie. Lista budowana jest dynamicznie i nie wymaga wcześniejszej deklaracji za pomocą słownika.

Abu dodać artykuł do reklamacji należy kliknąć na przycisk Dodaj. Informacje zapisujemy w bazie danych i wyświetlona w tabelce poniżej. Użytkownik może kontynuować wprowadzanie kolejnego artykułu do reklamacji lub przejść do kroku 3 – podsumowania. W celu zakończenia procedury zgłaszania reklamacji należy kliknąć na przycisk Wyślij zgłoszenie. Zostanie ono zapisane w bazie ze statusem Oczekuje na aktywacje. Na podany adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z linkiem do jej aktywacji.

Wypełnione zgłoszenie wysyłamy na podany w formularzu adres konta mailowego. Specjalna wiadomość w celu weryfikacji użytkownika, który aby aktywować zgłoszenie musi kliknąć na załączony w wiadomości link.

Chcesz, aby reklamacja przez Internet była łatwa ?

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury #RMA. W ramach której zostaje skierowany na podany we wniosku adres kurier w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Informacja o statusie (stanie) reklamacji Formularz internetowy pozwala także użytkownikowi sprawdzenie statusu reklamacji na podstawie unikalnego numery referencyjnego #RMA reklamacji.

Reklamacja przez internet
Reklamacja przez internet

Reklamacja przez Internet

Zgłoszenie reklamacyjne przez Internet czyli, protokół reklamacyjny.

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.

Reklamacja przez internet
Reklamacja przez internet
Numer RMA
Numer RMA
Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji
Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji

Reklamacja przez internet

REKLAMACJA PRZEZ INTERNET,
czyli Protokół reklamacyjny.

Reklamacje.net, program do reklamacji obuwia

Firmy zajmujące się sprzedażą obuwia są obciążone wielością reklamacji. Szczególny problem z ilością zgłoszeń reklamacyjnych mają duże przedsiębiorstwa, posiadające kilka oddziałów, albo zajmujące się sprzedażą hurtową. Zarządzanie reklamacjami z kilku oddziałów może być problematyczne. Wymaga przypisania konkretnych pracowników do danych reklamacji oraz kontrolowania terminowości i słuszności wydanych decyzji. Narzędziem, które…

SoftwareStudio system rejestracji zgłoszeń online

Czy zastosowanie softwarestudio system rejestracji zgłoszeń online pozwala usprawnić proces reklamacyjny ? Podstawą dla naszej platformy jest technologia ASP.net, HTML5, CSS3, JQuery. Wykorzystanie arkuszy styli CSS3 pozwala zaprojektować i dostosować wygląd aplikacji RMA.net do indywidualnych oczekiwań pracowników. Kogo interesuje program reklamacyjny ? System do reklamacji od SoftwareStudio wyróżnia się innowacyjnym…

RMA szukam oprogramowania do nadzorowania reklamacji

Dobry program do nadzorowania reklamacji proponowany przez SoftwareStudio umożliwia łatwe dodawanie nowych zgłoszeń oraz bieżący wgląd w ich status. Ponadto jest dostępny poprzez przeglądarkę internetową, co umożliwia wdrożenie programu w każdym oddziale firmy. Pracownicy mogą z łatwością śledzić zmiany, które wprowadzają w zgłoszeniu inne działy. Sortowanie reklamacji ze względu na…

Firmy wykorzystujące aplikację ERP EXACT mogą wdrożyć integrację z programem Reklamacje.net w przypadku pracy na bazie MS SQL Server lub poprzez wymianę danych OffLine poprzez pliki np. Excel. Wdorżenie inetgracji obejmuje wymianę danych dotyczących kartotek towarowych i kontrahentów.

System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od SoftwareStudio to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez Internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony Protokół reklamacyjny oraz potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta.

Numer RMA

Oprogramowanie Reklamacje.net

Oprogramowanie do zarządzania procesem przyjmowania i rozliczania reklamacji wraz z modułem RMA, oraz serwisem gwarancyjnym. Praca w sieci lokalnej oraz moduł do rejestrowania reklamacji przez Internet zarówno dla partnerów (sieci placówek handlowych, marketów) jak i dla osób indywidualnych.

system do reklamacji

Zarządzanie reklamacjami, program do reklamacji w sklepie

Zarządzanie reklamacjami za pomocą odpowiedniego oprogramowania może przynieść wiele istotnych dla przedsiębiorstwa korzyści. Potrzebny jest jednak rzetelny dostawca oprogramowania RMA, czyli software house. Firma, która zapewnia doskonalenie przedsiębiorstwa poprzez przetwarzanie reklamacji z różnych obszarów.
program demo, System do obsługi reklamacji

Demo Sklepu Internetowego

DEMO SKLEPU INTERNETOWEGO Wersja demonstracyjna programu Sklep Internetowy pozwala poznać szereg standardowych funkcjonalności systemu. Większość producentów oprogramowania do prowadzenie sprzedaży internetowej (handlu internetowego) udostępnia wersje DEMO swoich programów, aby użytkownik przed zakupem mógł zapoznać się nie tylko z zakresem funkcjonalnym oprogramowania, ale także ocenić przydatność i łatwość obsługi. Wielu użytkowników…

System obsługi reklamacji

System obsługi reklamacji

System obsługi reklamacji online oferuje wiele korzyści dla firm i klientów. Przede wszystkim pozwala to firmom na szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów reklamacyjnych. System umożliwia firmom przechowywanie wszystkich informacji, w tym danych kontaktowych, numerów reklamacji, statusu, szczegółów produktu i wiele innych. To pomaga firmom zarządzać procesem reklamacyjnym zgodnie z najwyższymi…
system reklamacji Protokół reklamacyjny

Analiza przedwdrożeniowa Reklamacje.net

Analiza przedwdrożeniowa reklamacje. Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wymagań od systemu który ma zostać wdrożony. Konsultanci zbierają na miejscu u klienta informacje o potrzebach związanych z wdrożeniem…

REKLAMACJA PRZEZ INTERNET, protokół reklamacyjny.

  • Program do reklamacji w sklepie, czyli system reklamacji;
  • Przede wszystkim duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych;
  • Współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia za pomocą przeglądarki internetowej (bez konieczności instalowania programu);
  • Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio;
  • Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca;
  • Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej;
  • Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA. W ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru;
  • Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji;

RMA demo

Oferta oprogramowania reklamacyjnego to nie tylko opis na stronie.
Prezentacja multimedialna nie wystarcza?
W takim razie przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu do reklamacji RMA odpowiada Twoim potrzebom?