Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA. W ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Należy go umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.
Protokół reklamacyjny
Program do reklamacji w sklepie, czyli system reklamacji. Duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych. Z tego względu, iż są to systemy instalowane na urządzeniach. Dlatego współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia bez konieczności instalowania programu. Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio. Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca. Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej.
REKLAMACJA PRZEZ INTERNET, a więc Protokół reklamacyjny.
Zgłoszenie internetowe
Program Studio #Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych oraz dla użytkowników końcowych formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet. Użytkownik wystarczy, że poda na przykład numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub na przykład numer seryjny urządzenia.
Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji.
Istnieje możliwość wykorzystanie anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji. Formularz składa się z kilku sekcji:
- Dane reklamującego: nazwisko i imię,
- kod i miejscowość, ulica, numer telefonu adres mailowy.
Informacje o reklamowanym towarze:
- data powstania wady
- data zakupu
- numer dowodu zakupu
- kod artykułu
- nazwa artykułu
- numer seryjny
- opis problemu
- Podsumowanie: Uwagi
- żądanie reklamującego odnośnie skorzystania z gwarancji producenta lub niezgodności z umową
- Wybierając pozycje z list wyboru można wpisać indeks lub nazwę artykułu w pozycji ARTYKUŁ, wcześniej jednak należy obowiązkowo zawsze określić producenta, grupę towarową i cechę.
- Grupy towarowe i cechy przypisywane są do kartotek towarowych zapisanych w bazie. Lista budowana jest dynamicznie i nie wymaga wcześniejszej deklaracji za pomocą słownika.
Abu dodać artykuł do reklamacji należy kliknąć na przycisk Dodaj. Informacje zapisujemy w bazie danych i wyświetlona w tabelce poniżej. Użytkownik może kontynuować wprowadzanie kolejnego artykułu do reklamacji lub przejść do kroku 3 – podsumowania. W celu zakończenia procedury zgłaszania reklamacji należy kliknąć na przycisk Wyślij zgłoszenie. Zostanie ono zapisane w bazie ze statusem Oczekuje na aktywacje. Na podany adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z linkiem do jej aktywacji.
Wypełnione zgłoszenie wysyłamy na podany w formularzu adres konta mailowego. Specjalna wiadomość w celu weryfikacji użytkownika, który aby aktywować zgłoszenie musi kliknąć na załączony w wiadomości link.
Chcesz, aby reklamacja przez Internet była łatwa ?
Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury #RMA. W ramach której zostaje skierowany na podany we wniosku adres kurier w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA. Informacja o statusie (stanie) reklamacji Formularz internetowy pozwala także użytkownikowi sprawdzenie statusu reklamacji na podstawie unikalnego numery referencyjnego #RMA reklamacji.

Reklamacja przez Internet
Zgłoszenie reklamacyjne przez Internet czyli, protokół reklamacyjny.
Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.



Reklamacja przez internet
REKLAMACJA PRZEZ INTERNET,
czyli Protokół reklamacyjny.
Reklamacje.net, program do reklamacji obuwia
Firmy zajmujące się sprzedażą obuwia są obciążone wielością reklamacji. Szczególny problem z ilością zgłoszeń reklamacyjnych mają duże przedsiębiorstwa, posiadające kilka oddziałów, albo zajmujące się sprzedażą hurtową. Zarządzanie reklamacjami z kilku oddziałów może być problematyczne. Wymaga przypisania konkretnych pracowników do danych reklamacji oraz kontrolowania terminowości i słuszności wydanych decyzji. Narzędziem, które…
SoftwareStudio system rejestracji zgłoszeń online
Czy zastosowanie softwarestudio system rejestracji zgłoszeń online pozwala usprawnić proces reklamacyjny ? Podstawą dla naszej platformy jest technologia ASP.net, HTML5, CSS3, JQuery. Wykorzystanie arkuszy styli CSS3 pozwala zaprojektować i dostosować wygląd aplikacji RMA.net do indywidualnych oczekiwań pracowników. Kogo interesuje program reklamacyjny ? System do reklamacji od SoftwareStudio wyróżnia się innowacyjnym…
RMA szukam oprogramowania do nadzorowania reklamacji
Dobry program do nadzorowania reklamacji proponowany przez SoftwareStudio umożliwia łatwe dodawanie nowych zgłoszeń oraz bieżący wgląd w ich status. Ponadto jest dostępny poprzez przeglądarkę internetową, co umożliwia wdrożenie programu w każdym oddziale firmy. Pracownicy mogą z łatwością śledzić zmiany, które wprowadzają w zgłoszeniu inne działy. Sortowanie reklamacji ze względu na…
Integracja EXACT
Firmy wykorzystujące aplikację ERP EXACT mogą wdrożyć integrację z programem Reklamacje.net w przypadku pracy na bazie MS SQL Server lub poprzez wymianę danych OffLine poprzez pliki np. Excel. Wdorżenie inetgracji obejmuje wymianę danych dotyczących kartotek towarowych i kontrahentów.
System RMA
System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od SoftwareStudio to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez Internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony Protokół reklamacyjny oraz potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta.
Oprogramowanie Reklamacje.net
Oprogramowanie do zarządzania procesem przyjmowania i rozliczania reklamacji wraz z modułem RMA, oraz serwisem gwarancyjnym. Praca w sieci lokalnej oraz moduł do rejestrowania reklamacji przez Internet zarówno dla partnerów (sieci placówek handlowych, marketów) jak i dla osób indywidualnych.
Zarządzanie reklamacjami, program do reklamacji w sklepie
Demo Sklepu Internetowego
DEMO SKLEPU INTERNETOWEGO Wersja demonstracyjna programu Sklep Internetowy pozwala poznać szereg standardowych funkcjonalności systemu. Większość producentów oprogramowania do prowadzenie sprzedaży internetowej (handlu internetowego) udostępnia wersje DEMO swoich programów, aby użytkownik przed zakupem mógł zapoznać się nie tylko z zakresem funkcjonalnym oprogramowania, ale także ocenić przydatność i łatwość obsługi. Wielu użytkowników…
System obsługi reklamacji
Analiza przedwdrożeniowa Reklamacje.net
Analiza przedwdrożeniowa reklamacje. Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wymagań od systemu który ma zostać wdrożony. Konsultanci zbierają na miejscu u klienta informacje o potrzebach związanych z wdrożeniem…
REKLAMACJA PRZEZ INTERNET, protokół reklamacyjny.
- Program do reklamacji w sklepie, czyli system reklamacji;
- Przede wszystkim duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych;
- Współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia za pomocą przeglądarki internetowej (bez konieczności instalowania programu);
- Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio;
- Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca;
- Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej;
- Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA. W ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru;
- Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji;
PROGRAM DO REKLAMACJI:
- Reklamacje przez internet
Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub numer seryjny urządzenia. Internetowy... - Reklamacje.net, program do obsługi reklamacji przez internet
Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu.... - Reklamacje przez Internet
Rozwiązanie webowe umożliwia szczegółową rejestrację zgłoszenia reklamacji przez klienta oraz przyjęcia do serwisu sprzętu. Przy zarejestrowaniu zgłoszenia serwisowego nadawany jest automatycznie numer RMA. Służy on do szybkiej i precyzyjnej ewidencji statusów przebiegu reklamacji. Program RMA online oznacza brak konieczności instalacji systemu na komputerach. Do jego obsługi wystarczy nowoczesna przeglądarka Internetowa...