Alfabetyczny spis treści

Spis treści Alfabetyczny spis treści


Strony RMA.net

system do obsługi reklamacji

Administracja programem

Administrator systemu Studio Reklamacje posiada specjalne uprawnienia do wprowadzania zmian konfiguracyjnych programu z poziomu interfejsu aplikacji. ADMINISTRATOR PROGRAMU REKLAMACJE Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie, definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień. Z tego poziomu użytkownik ma dostęp do podstawowych parametrów programu reklamacje, dostępne …

Analiza przedwdrożeniowa

Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Usługa ta polega na udokumentowaniu potrzeb użytkowników i wymagań od systemu który ma zostać wdrożony. Konsultanci zbierają na miejscu u klienta informacje o potrzebach związanych z wdrożeniem nowego systemu i opracowują …
platforma do reklamacji

Autosugestia

Program Reklamacje może proponować warunek filtrowania na podstawie danych zawartych w aktywnej komórce tabeli. Opcję autosugestii filtrowania wyświetla się z menu kontekstowego – prawy przycisk myszki.
oprogramowanie rma

Eksport danych

Funkcja eksportu danych jest aktywna w kartotekach oraz raportach. Eksport danych jest uruchamiany przez przycisk  w dolnym pasku ekranu. Program dysponuje funkcją eksportu danych do pliku w wybranym formacie. Po wybraniu polecenia wyświetlana jest lista parametrów eksportu danych. W parametrach wyboru zakresu eksportowanych danych domyślnie aktywny jest parametr EKSPORT TABELI GŁÓWNEJ. W …
zarządzanie reklamacjami

Filtrowanie

Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania (wiersz podświetlony na poniższym rysunku). W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania operacji. Wprowadzenie warunku filtrowania wymaga edycji pola, dla którego filtrowanie będzie wykonywane. Pole edytowane jest przez kliknięcie. Deklaracja warunków filtrowania …
Human resources recruitment

Formularz zgłoszenia reklamacyjnego

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego pozwala na rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych przez firmy na podstawie adresu mailowego i generowanego hasła. Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem …

Funkcje standardowe

Reklamacyjne oprogramowanie RMA posiada szereg standardowych funkcji. Ich poznanie w jednym miejscu ułatwia korzystanie z całego systemu RMA. [pagelist_ext depth=”2″ show_image=”0″  number=”15″ child_of=”156″ sort_column=”post_title”] Dowiedz się więcej na temat program do reklamacji ! Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje …

Galeria programu Reklamacje

Strona z galerią zrzutów ekranu programu reklamacyjnego RMA pozwala szybko zapoznać się z jego wyglądem i funkcjonalnością. Zapraszamy więc do oglądania. Reakcja na reklamacje Zwykle reakcja na reklamacje oznacza rejestrację i dokumentowanie reklamacji. Jest to robione za pomocą stosowanych formularzy reklamacyjnych. Kolejnym zwykle występującym elementem reakcji jest komunikacja z Klientem. W zależności …
platforma RMA

Grupowanie

Operacje dotyczące grupowania wykonywane są przez wybór poleceń: Grupuj wg tej kolumny,Cofnij grupowanie,Pokaz panel grupowania. Grupowanie wykonywane jest przez wybór polecenia GRUPUJ WG TEJ KOLUMNY dla kolumny, dla której wyświetlono parametry personalizacji. W tabeli można wykonywać grupowanie złożone tzn. uruchomić grupowanie według więcej niż jednej kolumny. Poniżej przedstawiono grupowanie dla kolumny NAZWA i …
system rma

Gwarancja a niezgodność z umową

Przy zakupie wielu towarów trwałego użytku bardzo często wraz z towarem konsument otrzymuje dodatkowo dokument gwarancyjny. Ustawa o sprzedaży konsumenckiej wyłącza w odniesieniu do sprzedaży konsumenckiej gwarancję kodeksową wprowadzając w jej miejsce gwarancję komercjalną. Gwarancja komercjalna obejmuje zapewnienia gwaranta jakości towaru konsumpcyjnego zawarte w dokumencie gwarancyjnym lub w reklamie. Jej …

Instrukcja

Przedstawiona dokumentacja dotyczy komercyjnych systemów oferowanego pod nazwą handlową Studio Reklamacje.net dla wersji 32 lub 64 bitowej z interfejsem WWW (obsługa przez przeglądarkę internetową). Przedstawione przykłady zastosowań zostały przygotowane na podstawie materiałów z wdrożonych systemów, a zawarte w nich informacje są przykładowe dla zilustrowania procesów, ich zbieżność z danymi rzeczywistymi …

Konfiguracja programu

Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu. Zwykle około 80 proc. ze zgłoszeń reklamacyjnych wypełniają sami zainteresowani, czyli firmy zewnętrzne mające podpisane umowy za pomocą formularza internetowego, …
system reklamacyjny

Licencje na program Reklamacje

SoftwareStudio oferuje swoim klientom kilka modeli licencjonowania oprogramowania. Program Reklamacje.net może być licencjonowany w różny sposób, zaczynając od licencji edukacyjnej, poprzez licencje komercyjne na użytkownika czy procesor, aż po licencje developerskie pozwalające na modyfikację kodu źródłowego programu. Kogo interesuje program do rejestracji reklamacji ? Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia …

Najnowsze wpisy

Co nowego w programie do reklamacji ? Program do reklamacji – tagi Historia zmian Program do obsługi reklamacji – kategorie
System-RMA

Numer RMA

Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Niezbędnym elementem w procesie reklamacyjnym jest numer RMA. Organizacja procesu obsługi reklamacji może stanowić element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Obsługa reklamacji wiąże zwykle się z przyjęciem zgłoszenia i wygenerowaniem numeru RMA. …
robot with hud

Obowiązki sprzedawcy

Sprzedawca odpowiada za zgodność towaru z umową przez okres 2 lat. Ponadto sprzedawca jest zobowiązany do: zapewnienia w miejscu sprzedaży odpowiednich warunków techniczno-organizacyjnych umożliwiających wybór towaru,sprawdzenie jego kompletności, jakości oraz funkcjonowania głównych mechanizmów i podstawowych podzespołów,ustosunkowania się do zgłaszanej mu reklamacji w czasie 14 dni od daty jej otrzymania, jeżeli zaś …

Personalizacja programu

Personalizacja, czyli dostosowanie programu do własnych potrzeb i wymagań: Budowa oparta o szablony dająca możliwość rozbudowy systemu o dodatkową funkcjonalność gwarantująca jego stałe dostosowanie do zmieniających się potrzeb przedsiębiorstwa.Personalizacja układu Menu dla poszczególnych grup użytkowników (ról) – za pomocą szablonu konfiguracyjnego XML.Możliwość wyboru układu menu: standardowe MENU, Office 2007, Outlook.Dostosowanie układu formatek …

Procedura reklamacyjna

Reklamując wadliwy produkt, sporządza się protokół reklamacyjny. Jest on na ogół wypełniany w sklepie przez sprzedawcę, konsumenta prosi się tylko o podanie określonych danych. Jest to dowód złożenia reklamacji, a informacje w niej zawarte będą podstawą do rozstrzygnięcia, czy klient ma rację, domagając się np. wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy. …
Businessperson Analyzing Gantt Chart On Digital Tablet

Proces reklamacji

Oprogramowanie reklamacyjneZarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom firmy wykorzystując nowoczesny system Studio Reklamacje.net. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu.Rejestracja reklamacji przez klientaRejestracja reklamacji przez punkt handlowy – sklepRejestracja reklamacji przez dilera lub serwisRejestracji reklamacji przez dział …

Program Demo

Udostępniamy Państwu przykłady konfiguracji aplikacji internetowych w wersjach DemoOnLine Nasze aplikacje dedykowane są na platformę Microsoft Windows oraz przeglądarkę Internet Explorer (zalecana wersja 7.0 lub nowsza). Nasze programy wykorzystują nowoczesne technologie informatyczne. Wersja Framework to instalowany na komputerze program Windows stanowiący uzupełnienie aplikacji ASP.net Program Demo Reklamacje Warto wdrożyć formularz RMA do obsługi …

Program do nadzorowania reklamacji

Program do obsługi reklamacji OPROGRAMOWANIE REKLAMACYJNE OPROGRAMOWANIE REKLAMACYJNE Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS #SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony …

Program do obsługi reklamacji

Numer RMA System RMA online System RMA online Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji – system #RMA – …

Program do reklamacji

Numer RMA Oferujemy program do reklamacji RMA Program do reklamacji RMA Platforma reklamacyjna #Reklamacje.net to narzędzie, które można obsługiwać z poziomu przeglądarki internetowej. Dzięki niemu firmy mają stabilną kontrolę nad procesami reklamacyjnymi oraz zarządzają zdalnie wszystkimi etapami rozpatrywania reklamacji. Plusem dostępności oprogramowania w środowisku online jest to, iż klienci mogą samodzielnie tworzyć zgłoszenia …
Office job

Protokół reklamacyjny

Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu do opcji wydruku etykiety z kodem kreskowym, który umożliwi wyszukiwanie towaru na dalszych etapach procesu reklamacji za pomocą urządzeń skanujących kod kreskowy. Podczas wprowadzania dokumentu reklamacji (protokół reklamacyjny) program …

Reklamacje aplikacja

Obsługa procesów reklamacyjnych to jedno z najważniejszych działań każdej firmy. Odpowiednie przeprowadzanie wszystkich etapów dotyczących zgłoszeń reklamacyjnych (reklamacje aplikacja) wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa i sposób, w jaki jest ona postrzegana przez klientów. System do reklamacji SoftwareStudio reklamacje, czyli reklamacje aplikacja SoftwareStudio reklamacje Klient zadowolony z przebiegu procesu reklamacyjnego nie będzie miał oporów przed …
Human resources recruitment

Reklamacje Internetowe

Reklamacje Internetowe są ważnym elementem funkcjonowania nowoczesnej firmy, a w szczególności firmy prowadzącej sprzedaż detaliczną oraz Internetową. Wykorzystanie formularza reklamacyjnego dostępnego przez Internet pozwala na zarejestrowanie reklamacji Internetowej. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną …
reklamacje przez internet

Reklamacje przez Internet

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA). Zapisany formularz posiada status niezatwierdzony i czeka na zatwierdzenie przez osobę …
oprogramowanie rma

Sortowanie danych

Większość danych wyświetlana jest za pomocą specjalnych tabel w formie zestawień, które pozwalają na dowolne określenie warunku sortowania. Parametry sortowania dostępne w ramach personalizacji ustawień to: Sortuj od A do Z,Sortuj od Z do A. Wybór pierwszego polecenia wyświetli dane w porządku rosnącym. Polecenie SORTUJ OD Z DO A wyświetli dane tabeli w …

Studio Reklamacje

System reklamacyjny RMA System RMA System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od Software to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez Internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół reklamacyjny oraz potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta. Oprogramowanie reklamacyjne Kiedy możesz oprogramowanie reklamacyjne wdrożyć u …
oprogramowanie RMA

Studio Reklamacje.net

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji Studio Reklamacje.net pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań związanych z procesem reklamacyjnym. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa …
reklamacje aplikacja

System do obsługi reklamacji

Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne. Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania reklamacyjnego – system do obsługi reklamacji. Oprogramowanie reklamacyjneProgram do obsługi reklamacjiZarządzanie reklamacjami onlineSystem do obsługi reklamacjiAdministrator w programie do reklamacjiUżytkownicy systemu …
System RMA

System do reklamacji

Numer RMA, czyli system #RMA. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA). Protokół reklamacyjny Zarządzanie reklamacjami w firmie Zarządzanie reklamacjami w firmie Obsługa reklamacji jest …

System reklamacji

Reklamacje dotyczą każdej firmy, która zajmuje się sprzedażą. Im większa firma, tym więcej zgłoszeń reklamacyjnych od klientów. Dlatego tak ważne jest, aby zainwestować w odpowiedni program reklamacyjny. System do obsługi reklamacji Program reklamacje Program reklamacje Oprogramowanie od #SoftwareStudio pomaga w terminowym, a także dokładnym zarządzaniem reklamacjami. Pracownik może w szybki sposób wyszukać konkretne …
Program do obsługi reklamacji

System RMA

Punkty serwisowe są kluczowymi miejscami w przebiegu procesów reklamacyjnych. Stanowią ich integralną część i dlatego problematyczne jest stosowanie osobnego oprogramowania do weryfikowania napraw i komentarzy przesyłanych przez serwis. Oferowany przez SoftwareStudio System RMA jest niezbędnym elementem procesu reklamacyjnego. Program do obsługi reklamacji System obsługi reklamacji i serwisu RMA.net to system obsługi reklamacji i …

Ukrywanie kolumn

Z menu kontekstowego możemy wybrać opcję pozwalającą nam na wyłączenie/ włączenie kolumn tabeli. Po wyłączeniu (ukryciu kolumny) rejestr nie wyświetla już kolumny Nazwisko i Imię
platforma reklamacyjna

Wdrożenie

Wdrożenie oprogramowana reklamacyjnego i serwisu napraw gwarancyjnych wymaga dostosowania aplikacji w zależności do zastosowania. Technologia Microsoft ASP.net oraz program Studio Reklamacje działające na bazie plików konfiguracyjnych (ASPX, XML) pozwoliły na przygotowanie predefiniowanych szablonów związanych z wybraną branżą w której jest wykorzystywany program. Reklamacje w branży elektronicznej to zupełnie co innego niż …
firma programistyczna poznań

Wdrożenie programu

Wdrożenie programu Reklamacje wymaga dostosowania aplikacji w zależności do zastosowania. Technologia Microsoft ASP.net oraz program Studio Reklamacje działające na bazie plików konfiguracyjnych (ASPX, XML) pozwoliły na przygotowanie predefiniowanych szablonów związanych z wybraną branżą w której jest wykorzystywany program. Aplikacja Studio Reklamacje umożliwia sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji i koordynację działań mających na …

Wstęp

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga …
Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

Celem procedury (zarządzanie reklamacjami) jest zapewnienie, że postępowanie z odwołaniami, skargami i reklamacjami będzie prowadzone w sposób pozwalający na prawidłowe rozpoznanie przyczyn powstania zgłoszonych przez składającego odwołanie, skargę bądź reklamację nieprawidłowości oraz ustalenie miejsc ich powstania. Ponadto zapewnia, że gwarant rzetelnie i sumiennie rozpatrzy zgłoszone odwołanie, skargę lub reklamację. Wysokie wymagania …

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami poprzez system od #SoftwareStudio pozwala koordynować wszystkie działania związane z weryfikacją reklamacji, a często w wyniku tego naprawy przedmiotu zakupionego przez klienta. Reklamacje aplikacja Zarządzanie reklamacjami system Zarządzanie reklamacjami system Poprzez oprogramowanie wyznacza się konkretne osoby, albo działy, które zarządzają osobnymi procesami dotyczącymi reklamacji, np. weryfikacją opisu wady, czy naprawą serwisową. …
system do reklamacji

Zasady reklamacji artykułów spożywczych

Konsumenci są raczej świadomi swoich praw jeśli chodzi o reklamacje butów czy sprzętu RTV i AGD. Na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej sprzedawca odpowiada wobec kupującego także w przypadku gdy towar żywnościowy jest niezgodny z umową, a jednocześnie niezgodność ta istniała w …
Zestawienie reklamacji

Zestawienie reklamacji

Reklamacje wg statusu Użytkownik programu reklamacyjnego może przeglądać listy reklamacji wg przydzielonego statusu. Lista statusów wynika ze zdefiniowanego skorowidza przez administratora systemu i w zależności od potrzeb może być zmieniona. Funkcjonalność taką zapewnia system do obsługi reklamacji. Zestawienia reklamacji Wyświetlana jest lista wszystkich reklamacji od odbiorców hurtowych z ostatnich 30 dni, zakres …
zgłoszenie internetowe

Zgłoszenie internetowe

Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników. Użytkowników zalogowanych np. partnerów, dystrybutorów, markety lub dla użytkowników końcowych – konsumentów. Formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub numer seryjny urządzenia. …
administrator

Zgłoszenie reklamacji online

Wdrożenie systemu informatycznego opartego na zgłoszeniu reklamacji online wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu. Program do reklamacji Studio Reklamacje.net Studio Reklamacje.net Jeżeli można udowodnić, że produkt jest zgodny, masz pełne prawo do odrzucenia reklamacji. Aby zrobić to skutecznie, należy za każdym razem …
platforma reklamacyjna

Zmiana kolejności kolumn

W celu zmiany kolejności kolumn należy zaznaczyć kolumnę i przenieść ją na nowe miejsce, po zmianie kolumn tabela wyświetla nowy układ – kolejność kolumn.
system reklamacyjny

Zmiana szerokości kolumn

Użytkownik może zmieniać szerokość poprzez: Przesunięcie krawędzie kolumny za pomocą myszkiWybranie funkcji automatycznie dopasowującej szerokość kolumny, aby wyświetlić dane Ponadto istnieje możliwość skorzystania z funkcji automatycznego dopasowania (dostosowania) szerokości kolumny do jej zawartości.

RMA demo

Oferta oprogramowania reklamacyjnego to nie tylko opis na stronie.
Prezentacja multimedialna nie wystarcza?
W takim razie przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu do reklamacji RMA odpowiada Twoim potrzebom?