Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne. Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania reklamacyjnego – system do obsługi reklamacji.

Table Of Contents

Program do obsługi reklamacji

Zarządzanie reklamacjami online

Zarządzanie reklamacjami online Program do obsługi reklamacji

Zarządzanie reklamacjami online

Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces. Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych.

Program do obsługi reklamacji

Reklamacje przez internet, czyli protokół reklamacyjny. Program Studio #Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub numer seryjny urządzenia. Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji. Istnieje możliwość wykorzystania anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji. Formularz składa się z kilku sekcji: Dane reklamującego: nazwisko i imię, kod i miejscowość, ulica, numer telefonu, adres mailowy. Informacje o reklamowanym towarze: data powstania wady, data zakupu, numer dowodu zakupu, kod artykułu, nazwa artykułu, numer seryjny, opis problemu.

System do obsługi reklamacji

System RMA

System RMA System do obsługi reklamacji

System do obsługi reklamacji

SoftwareStudio RMA, czyli program do obsługi reklamacji.

RMA system do zarządzania reklamacjami od SoftwareStudio to intuicyjne oprogramowanie z przeznaczeniem do obsługi reklamacji przez wiele działów.

Każdy z nich może mieć inne uprawnienia i wprowadzać różne dane do systemu.

SoftwareStudio stworzyło oprogramowanie zgodne z ogólnymi procedurami reklamacyjnymi, może być ono dopasowane do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa sprzedażowego.

Jest obsługiwany poprzez przeglądarkę internetową, a więc wszystkie działy mające udział w procesie reklamacyjnym nie muszą posiadać konkretnego rodzaju sprzętu do obsługi systemu.

Administrator w programie do reklamacji

Reklamacje aplikacja

Reklamacje aplikacja Administrator w programie do reklamacji

Administrator w programie do reklamacji

Zarządzanie reklamacjami online, czyli program do obsługi reklamacji.

Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces.

Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych.

Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne.

Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania reklamacyjnego – system do obsługi reklamacji.

Użytkownicy systemu RMA

Numer RMA

Numer RMA Użytkownicy systemu RMA

Użytkownicy systemu RMA

System informowania klientów o statusie reklamacji, czyli system do obsługi reklamacji.

Każdy klient ceni sobie wysoką jakość obsługi klienta.

We współczesnym świecie to nie jest tylko poziom bezpośredniej obsługi w oddziale czy sklepie, ale też różne formy komunikowania się w sprawie zgłoszeń reklamacyjnych.

Przede wszystkim ważne jest, aby klient miał stały dostęp do ważnych informacji dotyczących jego zgłoszenia reklamacyjnego.

Dlatego też Reklamacje.

net (system do obsługi reklamacji) pozwala na samodzielne dodawanie przez klienta zgłoszenia reklamacyjnego.

Jednak to nie wszystko, po potwierdzeniu zgłoszenia poprzez email klient otrzymuje numer reklamacji (RMA), dzięki któremu może zapoznawać się z aktualnym statusem reklamacji na bieżąco.

Poza tym udogodnieniem klient może otrzymywać powiadomienia poprzez wybrany przez siebie kanał komunikacji (SMS, email).

Oprogramowanie reklamacje

System do reklamacji

System do reklamacji Oprogramowanie reklamacje

Oprogramowanie reklamacje

Zarządzanie reklamacjami online, czyli program do obsługi reklamacji.

Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces.

Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych.

Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne.

Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania reklamacyjnego – system do obsługi reklamacji.

Proces obsługi reklamacji

System do obsługi reklamacji

System do obsługi reklamacji Proces obsługi reklamacji

Proces obsługi reklamacji

System do obsługi reklamacji umożliwia przechowywanie załączników w formie dokumentacji elektronicznej.

Mogą to być dokumenty PDF, ale także dokumentacja fotograficzna – zdjęcia w formacie JPEG.

Załączniki to także elektroniczne archiwum ekspertyz dodawanych do reklamacji.

program reklamacje ukrywanie kolumny

Ukrywanie kolumn

Z menu kontekstowego możemy wybrać opcję pozwalającą nam na wyłączenie/ włączenie kolumn tabeli. Po wyłączeniu (ukryciu kolumny) rejestr nie wyświetla już kolumny Nazwisko i Imię
system do reklamacji

Zasady reklamacji artykułów spożywczych

Konsumenci są raczej świadomi swoich praw jeśli chodzi o reklamacje butów czy sprzętu RTV i AGD. Na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej sprzedawca odpowiada wobec kupującego także w przypadku gdy towar żywnościowy jest niezgodny z umową, a jednocześnie niezgodność ta istniała w…

Reklamacje aplikacja

Reklamacje aplikacja

Reklamacje aplikacja

RMA reklamacje – system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio.

To intuicyjne narzędzie, które może być z łatwością obsługiwane przez każdego pracownika, który ma uprawnienia do obsługi reklamacji.

Szybki dostęp do najważniejszych funkcji pozwala na sprawne wyszukiwanie konkretnych reklamacji.

Można je łatwo edytować, zmieniać ich status oraz załączać dokumenty.

Program do obsługi serwisu i reklamacji

Program do obsługi serwisu i reklamacji

Program do obsługi serwisu i reklamacji

Przedsiębiorstwa, które zajmują się sprzedażą towarów potrzebują profesjonalnego oprogramowania, które umożliwia obsługę reklamacji.

SoftwareStudio stworzyło program Reklamacje.

net, które można obsługiwać w wygody sposób za pomocą przeglądarki internetowej.

To nie tylko sprawna komunikacja pomiędzy serwisem i działem rozpatrującym reklamacje, ale też system przydatny klientom.

Mogą oni samodzielnie tworzyć zgłoszenia reklamacyjne poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej.

Te dane automatycznie zapisują się w oprogramowaniu i są dostępne dla pracowników.

System do obsługi reklamacji jako internetowa platforma dostępna jest cały czas dla klientów.

Program do reklamacji w sklepie

Program do reklamacji w sklepie

Program do reklamacji w sklepie

Duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych.

Z tego względu, iż są to systemy instalowane na urządzeniach.

Współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia za pomocą przeglądarki internetowej (bez konieczności instalowania programu).

Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio.

Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca.

Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej.

Program RMA


program do obsługi reklamacji

Usterki i uszkodzenia

USTERKI I USZKODZENIA Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać oznaczone ze skorowidza jako typowe uszkodzenie. Uszkodzenie usterka wada towaru reklamacja artykułu spożywcze, żywność, usterki i uszkodzenia Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Zgłoszenie internetowe ZGŁOSZENIE INTERNETOWE Formularz zgłoszenia internetowego pozwala użytkownikom końcowym, czyli EndUser na zgłoszenie reklamacji przez internet. internetowe zgłoszenie…
Zarządzanie reklamacjami

System zarządzania reklamacjami

System zarządzania reklamacjami Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu zarządzania reklamacjami informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: System reklamacyjny dla branży odzieżowej Odpowiednie oprogramowanie dotyczące zarządzania reklamacjami jest bardzo ważną pomocą w prowadzeniu przedsiębiorstwa. To znaczne ułatwienie dla…