Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie, definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień. Z tego poziomu użytkownik ma dostęp do podstawowych parametrów programu reklamacje, dostępne są jednak jeszcze inne metody związane z konfiguracją systemu, te jednak wymagają specjalnych uprawnień administratora i polegają na zmianie plików konfiguracyjnych bądź ustawień w tabelach bazy SQL. Administrator systemu to narzędzie ułatwiające dostęp dla zaawansowanego użytkownika programu, ale nie dla programisty.
Numer RMA
Oprogramowanie reklamacje, czyli system do reklamacji. Reklamacje najbezpieczniej i najsprawniej obsługuje się poprzez oprogramowanie, które spełnia wymagania wszystkich firm, którym zależy na automatyzacji zarządzania reklamacji. Program do reklamacji #SoftwareStudio opiera się na technologiach HTML5, CSS3, JQuery. Dzięki temu możliwe jest stabilne działanie systemu. Pracownicy mogą nim zarządzać z każdego urządzenia poprzez przeglądarkę internetową. Może to być tablet, telefon, laptop, komputer stacjonarny. Możliwe jest dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb danej firmy. Zarówno pod kątem funkcjonalności, jak i rozkładu graficznego poszczególnych elementów.
ADMINISTRATOR SYSTEMU REKLAMACYJNEGO, a więc Numer RMA.

NUMER RMA, administrator systemu reklamacyjnego

Administrator systemu reklamacyjnego
Administrator systemu reklamacyjnego czyli, numer RMA.
Z poziomu modułu administratora można zakładać nowych użytkowników systemu oraz nadawać im określone prawa do wykonywania określonych zdań – kompetencje. Zdefiniowanie nowego użytkownika polega na wprowadzeniu do tabeli informacji o LOGINIE użytkownika, jego imieniu i nazwisku oraz przypisania tego użytkownika do określonej roli. Większość uprawnień w systemie jest określona z dokładnością do roli w jakiej dany użytkownik pracuje. Ponadto użytkownicy mogą mieć przypisane konto analityczne, adres mailowy oraz kod oddziału w jakim pracuje.

Skorowidze w systemie do obsługi reklamacji i niezgodności
Skorowidze są to proste tabele, które definiuje administrator programu, za pomocą których użytkownicy dopisując dane do bazy wybierają pozycje z określonej listy pozycji wynikających ze skorowidza. Definiowanie skorowidza pozwala zapanować oraz ujednolicić system rejestracji zdarzeń. Przykładowe skorowidze to: wydziały, miejsca składowania, stanowiska kosztowe MPK, status, działania korygujące.

Parametry nadzorowanie niezgodności i reklamacji
Opcja parametry pozwalają zdefiniować podstawowe parametry wsystemowe, są to dane firmy (nazwa, dane adresowe, etlefon, NIP itp). Parametry, które powinny być zabezpieczone rpzed łatwym dostępem np. dane konta mailowego, połaczenie z bazą SQL definiuje się w pliku web.config.

Opcja numeracja dokumentów pozwala za pomocą tabeli definiować kody rodzajów dokumentów wykorzystywanych w systemie, ich daty wazności oraz formaty.

Dziennik
Dziennik zdarzeń to automatycznie powstający rejestr zdarzeń które program ewidencjonuje podczas jego wykorzystywania. Każda istotne zdarzenia w programie jest rejestrowane i zapamiętywane, tak aby administrator mógł sprawdzić KTO, KIEDY i CO robił w programie. Ponadto zapisy w dzienniku są wykorzystywane podczas analizowania kiedy wykonywano daną czynność przez danego pracownika np. przyjęcia, wydanie, naprawa itp.

Administrator systemu reklamacyjnego
Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie, definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień. Z tego poziomu uzytkonik ma dostęp do podstawowych paratmetrów programu reklamacje, dostępne są jednak jeszcze inne metody związane z konfgiuracją systemu, te jednak wymagają specjalnych uprawnień administratora i polegają na zmianie plików konfiguraycjnych bądź ustawień w tabelach bazy SQL. Administrator systemu to narzędzie ułatwiające dostęp dla zaawansowanego użytkownika pragramu, ale nie dla programisty.

Administrator systemu reklamacyjnego
ADMINISTRATOR SYSTEMU REKLAMACYJNEGO,
czyli Numer RMA.
Drukowanie dokumentów
Baza danych
Administrator
ADMINISTRATOR Administrator systemu Studio Reklamacje posiada specjalne uprawnienia do wprowadzania zmian konfiguracyjnych programu z poziomu interfejsu aplikacji. Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie. A także definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień. Z tego poziomu użytkownik ma dostęp do podstawowych parametrów programu…
Prosty program do obsługi reklamacji
System do reklamacji od SoftwareStudio
Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. System do reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej. Zarządzanie reklamacjami Skorowidze w programie do…
Naprawa towaru
SoftwareStudio program do zarządzania reklamacjami
Parametry nadzorowanie niezgodności i reklamacji
Opcja parametry pozwalają zdefiniować podstawowe parametry wsystemowe, są to dane firmy (nazwa, dane adresowe, etlefon, NIP itp). Parametry, które powinny być zabezpieczone rpzed łatwym dostępem np. dane konta mailowego, połaczenie z bazą SQL definiuje się w pliku web.config.
Integracja SAGE Symfonia SQL lub Betrive
Program Reklamacje można integrować z bazą danych programu SAGE Symfonia w zakresie kartotek kontrahentów i towarowych oraz dokumentów magazynowych zarówno w wersji działającej na bazie MS SQL Server jak i Betrive. W przypadku starszej wersji programu Symfonia działającej na bazie Betrive Integracja wykorzystuje aplikacje Studio Replikator pozwalajacą na kopiowanie określonych danych do bazy MS SQL Server na potrzeby aplikacji reklamacje.
Program Studio Reklamacje
Studio Reklamacje.net to profesjonalne oprogramowanie od SoftwareStudio przeznaczone dla firm handlowych, sklepów internetowych oraz stacjonarnych, a także wszystkich przedsiębiorstw zajmujących się sprzedażą. Program nie tylko usprawnia wszystkie etapy reklamacyjne, ale też pozwala na ekspresowy i stabilny obieg dokumentacji reklamacyjnej. Na podstawie generowanych przez pracowników raportów można analizować dane, dzięki czemu możliwe jest usprawnianie świadczonych usług, pozytywne zmiany dotyczące sprzedawanych towarów i rozwój w zakresie obsługi klienta.
Proces reklamacji w firmie
RMA to nowoczesny system zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem strony internetowej. Pozwala również śledzić przebieg naprawy ze swojego konta. System RMA przydzieli Ci indywidualny Numer RMA. Będzie on potrzebny do identyfikacji Twojego zgłoszenia serwisowego oraz oznaczenia paczki z uszkodzonym sprzętem. W ten sposób rozpoczyna się proces reklamacji w firmie. Procedura RMA (ang. Return to Manufacturer Assignment) stosowana jest przez dużych dostawców podzespołów i formalizuje proces przyjmowania towarów do serwisu. jest to element procesu reklamacyjnego, a więc niezbędny jest program do obsługi reklamacji.
Administrator systemu reklamacyjnego – Reklamacje.net
Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie, definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień. Z tego poziomu użytkownik ma dostęp do podstawowych parametrów programu reklamacje, dostępne są jednak jeszcze inne metody związane z konfiguracją systemu, te jednak wymagają specjalnych uprawnień administratora i polegają…
Oprogramowanie Reklamacje.net
Kilka argumentów za tym, aby wdrożyć protokół reklamacyjny !
System RMA online
ADMINISTRATOR SYSTEMU REKLAMACYJNEGO, numer rma.
- Oprogramowanie reklamacje, czyli system do reklamacji;
- Reklamacje najbezpieczniej i najsprawniej obsługuje się poprzez oprogramowanie, które spełnia wymagania wszystkich firm, którym zależy na automatyzacji zarządzania reklamacji;
- Program do reklamacji SoftwareStudio opiera się na technologiach HTML5, CSS3, JQuery;
- Dzięki temu możliwe jest stabilne działanie systemu;
- Pracownicy mogą nim zarządzać z każdego urządzenia poprzez przeglądarkę internetową;
- Może to być tablet, telefon, laptop, komputer stacjonarny;
- Możliwe jest dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb danej firmy;
- Zarówno pod kątem funkcjonalności, jak i rozkładu graficznego poszczególnych elementów;
- Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie, definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień;
- Z tego poziomu uzytkonik ma dostęp do podstawowych paratmetrów programu reklamacje, dostępne są jednak jeszcze inne metody związane z konfgiuracją systemu, te jednak wymagają specjalnych uprawnień administratora i polegają na zmianie plików konfiguraycjnych bądź ustawień w tabelach bazy SQL;
- Administrator systemu to narzędzie ułatwiające dostęp dla zaawansowanego użytkownika pragramu, ale nie dla programisty;
PROGRAM DO REKLAMACJI:
- Administrator
ADMINISTRATOR Administrator systemu Studio Reklamacje posiada specjalne uprawnienia do wprowadzania zmian konfiguracyjnych programu z poziomu interfejsu aplikacji.... - Elementy systemu REKLAMACJE
Elementy systemu REKLAMACJE czyli, program do obsługi reklamacji. W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala – pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę. Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami... - Przygotowanie do wdrożenia systemu Reklamacje
Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji.... - Prace wdrożeniowe modułu reklamacyjnego – Reklamacje.net
W życiu każdej firmy przychodzi taki dzień w którym pojawia się zgłoszenie od klienta o niezgodności. W pierwszej kolejności należy zweryfikować czy to zgłoszenie jest w ogóle reklamacją. Czasami zdarza się, że klient, inaczej interpretuje wymagania i poddaje w wątpliwość produkt zgodny. Prace wdrożeniowe programu reklamacyjnego RMA obejmują konfigurację i...