Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie, definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień. Z tego poziomu użytkownik ma dostęp do podstawowych parametrów programu reklamacje, dostępne są jednak jeszcze inne metody związane z konfiguracją systemu, te jednak wymagają specjalnych uprawnień administratora i polegają na zmianie plików konfiguracyjnych bądź ustawień w tabelach bazy SQL. Administrator systemu to narzędzie ułatwiające dostęp dla zaawansowanego użytkownika programu, ale nie dla programisty.
Numer RMA
Oprogramowanie reklamacje, czyli system do reklamacji. Reklamacje najbezpieczniej i najsprawniej obsługuje się poprzez oprogramowanie, które spełnia wymagania wszystkich firm, którym zależy na automatyzacji zarządzania reklamacji. Program do reklamacji #SoftwareStudio opiera się na technologiach HTML5, CSS3, JQuery. Dzięki temu możliwe jest stabilne działanie systemu. Pracownicy mogą nim zarządzać z każdego urządzenia poprzez przeglądarkę internetową. Może to być tablet, telefon, laptop, komputer stacjonarny. Możliwe jest dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb danej firmy. Zarówno pod kątem funkcjonalności, jak i rozkładu graficznego poszczególnych elementów.
ADMINISTRATOR SYSTEMU REKLAMACYJNEGO, a więc Numer RMA.
NUMER RMA, administrator systemu reklamacyjnego
Administrator systemu reklamacyjnego
Administrator systemu reklamacyjnego
Administrator systemu reklamacyjnego czyli, numer RMA.
Z poziomu modułu administratora można zakładać nowych użytkowników systemu oraz nadawać im określone prawa do wykonywania określonych zdań – kompetencje. Zdefiniowanie nowego użytkownika polega na wprowadzeniu do tabeli informacji o LOGINIE użytkownika, jego imieniu i nazwisku oraz przypisania tego użytkownika do określonej roli. Większość uprawnień w systemie jest określona z dokładnością do roli w jakiej dany użytkownik pracuje. Ponadto użytkownicy mogą mieć przypisane konto analityczne, adres mailowy oraz kod oddziału w jakim pracuje.
Skorowidze są to proste tabele, które definiuje administrator programu, za pomocą których użytkownicy dopisując dane do bazy wybierają pozycje z określonej listy pozycji wynikających ze skorowidza. Definiowanie skorowidza pozwala zapanować oraz ujednolicić system rejestracji zdarzeń. Przykładowe skorowidze to: wydziały, miejsca składowania, stanowiska kosztowe MPK, status, działania korygujące.
Skorowidze w systemie do obsługi reklamacji i niezgodności
Opcja parametry pozwalają zdefiniować podstawowe parametry wsystemowe, są to dane firmy (nazwa, dane adresowe, etlefon, NIP itp). Parametry, które powinny być zabezpieczone rpzed łatwym dostępem np. dane konta mailowego, połaczenie z bazą SQL definiuje się w pliku web.config.
Dziennik zdarzeń to automatycznie powstający rejestr zdarzeń które program ewidencjonuje podczas jego wykorzystywania. Każda istotne zdarzenia w programie jest rejestrowane i zapamiętywane, tak aby administrator mógł sprawdzić KTO, KIEDY i CO robił w programie. Ponadto zapisy w dzienniku są wykorzystywane podczas analizowania kiedy wykonywano daną czynność przez danego pracownika np. przyjęcia, wydanie, naprawa itp.
Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie, definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień. Z tego poziomu uzytkonik ma dostęp do podstawowych paratmetrów programu reklamacje, dostępne są jednak jeszcze inne metody związane z konfgiuracją systemu, te jednak wymagają specjalnych uprawnień administratora i polegają na zmianie plików konfiguraycjnych bądź ustawień w tabelach bazy SQL. Administrator systemu to narzędzie ułatwiające dostęp dla zaawansowanego użytkownika pragramu, ale nie dla programisty.
W SoftwareStudio zajmujemy się tworzeniem zintegrowanych systemów informatycznych dla naszych klientów biznesowych. W tym czasie rozwijaliśmy nasze własne produkty skierowane do logistyki, handlu oraz przemysłu. Opracowaliśmy własną platformę www wraz z zestawem narzędzi informatycznych. Jest Więcej…
Zarządzanie reklamacjami w każdej nowoczesnej firmie odbywa się z wykorzystaniem oprogramowania komputerowego. Najwygodniejszy jest system, który opiera się na stabilnych rozwiązaniach informatycznych. SoftwareStudio stworzyło Reklamacje.net. To oprogramowanie, które opiera się na bazie danych MS SQL Więcej…
System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i Więcej…
USTERKI I USZKODZENIA Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać oznaczone ze skorowidza jako typowe uszkodzenie. Uszkodzenie usterka wada towaru reklamacja artykułu spożywcze, żywność, usterki i uszkodzenia Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Zgłoszenie internetowe ZGŁOSZENIE INTERNETOWE Więcej…
RAPORTY Program Reklamacje wykorzystuje do raportowania, a zarazem analizowania zapisanych w bazie SQL danych rozwiązanie Microsoft Reporting Services raporty SQL, reporting services, report builder, microsoft Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Zgłoszenie internetowe ZGŁOSZENIE INTERNETOWE Formularz zgłoszenia Więcej…
CZĘŚCI ZAMIENNE Magazyn części zamiennych może działać jako moduł w ramach systemu serwis programu reklamacje. części zamienne, program reklamacje, serwis gwarancyjny, naprawy, rtv, agd Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Magazyn części MAGAZYN CZĘŚCI Moduł programu do Więcej…
Opcja Parametry pozwalają zdefiniować podstawowe Parametry systemowe, są to dane firmy (nazwa, dane adresowe, telefon, NIP itp). Parametry, które powinny być zabezpieczone przed łatwym dostępem np. dane konta mailowego, połączenie z bazą SQL definiuje się Więcej…
Opcja parametry pozwalają zdefiniować podstawowe parametry wsystemowe, są to dane firmy (nazwa, dane adresowe, etlefon, NIP itp). Parametry, które powinny być zabezpieczone rpzed łatwym dostępem np. dane konta mailowego, połaczenie z bazą SQL definiuje się w pliku web.config.
Program Reklamacje można integrować z bazą danych programu SAGE Symfonia w zakresie kartotek kontrahentów i towarowych oraz dokumentów magazynowych zarówno w wersji działającej na bazie MS SQL Server jak i Betrive. W przypadku starszej wersji programu Symfonia działającej na bazie Betrive Integracja wykorzystuje aplikacje Studio Replikator pozwalajacą na kopiowanie określonych danych do bazy MS SQL Server na potrzeby aplikacji reklamacje.
Studio Reklamacje.net to profesjonalne oprogramowanie od SoftwareStudio przeznaczone dla firm handlowych, sklepów internetowych oraz stacjonarnych, a także wszystkich przedsiębiorstw zajmujących się sprzedażą. Program nie tylko usprawnia wszystkie etapy reklamacyjne, ale też pozwala na ekspresowy i stabilny obieg dokumentacji reklamacyjnej. Na podstawie generowanych przez pracowników raportów można analizować dane, dzięki czemu możliwe jest usprawnianie świadczonych usług, pozytywne zmiany dotyczące sprzedawanych towarów i rozwój w zakresie obsługi klienta.
RMA to nowoczesny system zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem strony internetowej. Pozwala również śledzić przebieg naprawy ze swojego konta. System RMA przydzieli Ci indywidualny Numer RMA. Będzie on potrzebny do identyfikacji Twojego zgłoszenia serwisowego oraz oznaczenia paczki z uszkodzonym sprzętem. W ten sposób rozpoczyna się proces reklamacji w firmie. Procedura RMA (ang. Return to Manufacturer Assignment) stosowana jest przez dużych dostawców podzespołów i formalizuje proces przyjmowania towarów do serwisu. jest to element procesu reklamacyjnego, a więc niezbędny jest program do obsługi reklamacji.
MAGAZYN WYSOKIEGO SKŁADU – Program reklamacyjny Magazyn wysokiego składu potrzebuje oprogramowanie charakteryzujące się inną funkcjonalność niż standardowy księgowy program magazynowy. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Firma programistyczna poznań FIRMA PROGRAMISTYCZNA Z POZNANIA. SoftwareStudio z Poznania to Więcej…
PRZEGLĄDY NARZĘDZI Moduł kontroli sygnalizuje użytkownikowi, które narzędzia są przeznaczone do legalizacji (informuje o zbliżającym się terminie wykonania badań), pracownik kontroli posiada pełną wiedzę na temat ile narzędzi jest przygotowanych do przeprowadzenia pomiarów kontrolnych, pozwala Więcej…
Aplikacja do reklamacji od SoftwareStudio została zaprojektowana z myślą o firmach, które korzystają z różnego tupu urządzeń do pracy, a także co jakiś czas decydują się na ich zmianę. Można z niej korzystać zarówno poprzez Więcej…
Oprogramowanie do obsługi reklamacji od SoftwareStudio posiada zarówno niezbędne opcje do obsługi reklamacji, jak i takie, których nie proponują inne systemy. Dodatkowe funkcje programu reklamacyjnego Reklamacje.NET służą analizom danych oraz zarządzaniem reklamacjami złożonymi przez klientów Więcej…
ADMINISTRATOR SYSTEMU REKLAMACYJNEGO, numer rma.
Oprogramowanie reklamacje, czyli system do reklamacji;
Reklamacje najbezpieczniej i najsprawniej obsługuje się poprzez oprogramowanie, które spełnia wymagania wszystkich firm, którym zależy na automatyzacji zarządzania reklamacji;
Program do reklamacji SoftwareStudio opiera się na technologiach HTML5, CSS3, JQuery;
Dzięki temu możliwe jest stabilne działanie systemu;
Pracownicy mogą nim zarządzać z każdego urządzenia poprzez przeglądarkę internetową;
Może to być tablet, telefon, laptop, komputer stacjonarny;
Możliwe jest dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb danej firmy;
Zarówno pod kątem funkcjonalności, jak i rozkładu graficznego poszczególnych elementów;
Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie, definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień;
Z tego poziomu uzytkonik ma dostęp do podstawowych paratmetrów programu reklamacje, dostępne są jednak jeszcze inne metody związane z konfgiuracją systemu, te jednak wymagają specjalnych uprawnień administratora i polegają na zmianie plików konfiguraycjnych bądź ustawień w tabelach bazy SQL;
Administrator systemu to narzędzie ułatwiające dostęp dla zaawansowanego użytkownika pragramu, ale nie dla programisty;
Prace wdrożeniowe modułu reklamacyjnego – Reklamacje.net W życiu każdej firmy przychodzi taki dzień w którym pojawia się zgłoszenie od klienta o niezgodności. W pierwszej kolejności należy zweryfikować czy to zgłoszenie jest w ogóle reklamacją. Czasami zdarza się, że klient, inaczej interpretuje wymagania i poddaje w wątpliwość produkt zgodny. Prace wdrożeniowe programu reklamacyjnego...
Instalacja systemu RMA Programy oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. wykorzystują technologie i rozwiązania Microsoft, dlatego powinny być spełnione wymagania i zalecenia podawane przez firmę Microsoft dla aplikacji IIS Server + SQL Server.Aplikacje działające w technologii ASP.NET firmy SoftwareStudio opierają się w dużej mierze o rozwiązania firmy Microsoft, co...
Administrator ADMINISTRATOR Administrator systemu Studio Reklamacje posiada specjalne uprawnienia do wprowadzania zmian konfiguracyjnych programu z poziomu interfejsu aplikacji....
Zarządzanie reklamacjami, parametry programu reklamacyjnego Opcja Parametry pozwalają zdefiniować podstawowe Parametry systemowe, są to dane firmy (nazwa, dane adresowe, telefon, NIP itp). Parametry, które powinny być zabezpieczone przed łatwym dostępem np. dane konta mailowego, połączenie z bazą SQL definiuje się w pliku web.config...
Oprogramowanie reklamacyjne (RMA software) pozwala zautomatyzować obsługę serwisu. Korzyści płynące z wdrożenia systemu do serwisu przekonały już wielu przedsiębiorców. Czy czytałeś na temat rma software ?
Zarządzanie procesami w ramach aplikacji pozwala współpracować wszystkim pracownikom firmy poprzez ujednolicony system obsługi reklamacji. Oprogramowanie nie ogranicza zdefiniowanych procesów, które mogą być implementowane w ramach systemu obsługi reklamacji.
Zarządzanie reklamacjami nie jest łatwe. Rozwijające się technologie informatyczne sprzyjają firmom dążącym do lepszej obsługi klientów. Dzięki RMA system możliwa jest sprawna realizacja zleceń naprawy oraz wysoki poziomu usług gwarancyjnych. Tak więc RMA system to Więcej…