Aplikacja do reklamacji od SoftwareStudio została zaprojektowana z myślą o firmach, które korzystają z różnego tupu urządzeń do pracy, a także co jakiś czas decydują się na ich zmianę. Można z niej korzystać zarówno poprzez tablet, komputer, jak i telefon. Bez znaczenia jest także oprogramowanie systemowe. Program reklamacyjny może działać zarówno na IOS, jak i na Androidzie, czy Windows.

Oprogramowanie zostało wzbogacone o funkcje analizy danych. Pozwalają one weryfikować zbiorowo reklamacje pod kątem różnych informacji, generować zestawienia oraz raporty, których wyniki świadczą o skuteczności działań reklamacyjnych danej firmy. Program (system obsługi reklamacji) opiera się na bazie danych MS SQL Server, co umożliwia szybki dostęp i stabilność systemu.

Systemrma

Program do reklamacji w sklepie, czyli system reklamacji. Duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych. Z tego względu, iż są to systemy instalowane na urządzeniach. Współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia za pomocą przeglądarki internetowej (bez konieczności instalowania programu).

Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio. Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca. Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej.

APLIKACJA DO REKLAMACJI, a więc Systemrma.

Systemrma

SYSTEMRMA, aplikacja do reklamacji

Elementy systemu REKLAMACJE

W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala – pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę. Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami gwarancyjnymi. Program wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego (wypełniania protokołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np. kontrolę powtarzalności napraw.

Aplikacja do reklamacji
Aplikacja do reklamacji

Aplikacja do reklamacji

Aplikacja do reklamacji czyli, systemrma.

Reklamacje aplikacja

SoftwareStudio reklamacje

Obsługa procesów reklamacyjnych to jedno z najważniejszych działań każdej firmy. Odpowiednie przeprowadzanie wszystkich etapów dotyczących zgłoszeń reklamacyjnych wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa i sposób, w jaki jest ona postrzegana przez klientów. Klient zadowolony z przebiegu procesu reklamacyjnego nie będzie miał oporów przed kolejnymi zakupami, ponieważ będzie świadomy profesjonalizmu i wsparcia ze strony danej firmy. Precyzyjne, szybkie i zgodne z procedurami zarządzanie reklamacjami jest znacznie łatwiejsze dzięki profesjonalnemu oprogramowaniu. Jest nim Reklamacje.net od SoftwareStudio, które wspiera każdy etap związany z rozpatrywaniem zgłoszeń reklamacyjnych, a także pomaga w analizie danych.

SoftwareStudio reklamacje
SoftwareStudio reklamacje

Każdy klient ceni sobie wysoką jakość obsługi klienta. We współczesnym świecie to nie jest tylko poziom bezpośredniej obsługi w oddziale czy sklepie, ale też różne formy komunikowania się w sprawie zgłoszeń reklamacyjnych. Przede wszystkim ważne jest, aby klient miał stały dostęp do ważnych informacji dotyczących jego zgłoszenia reklamacyjnego. Dlatego też Reklamacje.net (system do obsługi reklamacji) pozwala na samodzielne dodawanie przez klienta zgłoszenia reklamacyjnego. Jednak to nie wszystko, po potwierdzeniu zgłoszenia poprzez email klient otrzymuje numer reklamacji (RMA), dzięki któremu może zapoznawać się z aktualnym statusem reklamacji na bieżąco. Poza tym udogodnieniem klient może otrzymywać powiadomienia poprzez wybrany przez siebie kanał komunikacji (SMS, email).

System informowania klientów o statusie reklamacji
System informowania klientów o statusie reklamacji

Aplikacja do reklamacji od SoftwareStudio została zaprojektowana z myślą o firmach, które korzystają z różnego tupu urządzeń do pracy, a także co jakiś czas decydują się na ich zmianę. Można z niej korzystać zarówno poprzez tablet, komputer, jak i telefon. Bez znaczenia jest także oprogramowanie systemowe. Program reklamacyjny może działać zarówno na IOS, jak i na Androidzie, czy Windows. Oprogramowanie zostało wzbogacone o funkcje analizy danych. Pozwalają one weryfikować zbiorowo reklamacje pod kątem różnych informacji, generować zestawienia oraz raporty, których wyniki świadczą o skuteczności działań reklamacyjnych danej firmy. Program (system obsługi reklamacji) opiera się na bazie danych MS SQL Server, co umożliwia szybki dostęp i stabilność systemu.

Aplikacja do reklamacji
Aplikacja do reklamacji

Punkty serwisowe są kluczowymi miejscami w przebiegu procesów reklamacyjnych. Stanowią ich integralną część i dlatego problematyczne jest stosowanie osobnego oprogramowania do weryfikowania napraw i komentarzy przesyłanych przez serwis. System od SoftwareStudio jest idealnym oprogramowaniem, które pozwala na swobodną komunikację różnych działów mających wpływ na procesy reklamacyjne. Pracownicy mogą dodawać i edytować informacje poprzez oprogramowanie dostępne dla nich przez Internet. To właśnie programy obsługiwane Online, które przechowują dane w chmurze są przyszłością. SoftwareStudio proponuje innowacyjne rozwiązania dotyczące obsługi reklamacji, które można dopasować do profilu każdego przedsiębiorstwa. Jest wiec odpowiedzią na pytanie: szukam programu do nadzorowania reklamacji.

System obsługi reklamacji i serwisu
System obsługi reklamacji i serwisu
Program do obsługi reklamacji

Program do reklamacji w sklepie

Duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych. Z tego względu, iż są to systemy instalowane na urządzeniach. Współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia za pomocą przeglądarki internetowej (bez konieczności instalowania programu). Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio. Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca. Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej.

Program do reklamacji w sklepie
Program do reklamacji w sklepie
Program do obsługi reklamacji

Reklamacje w firmie produkcyjnej

Rzeczywistość obsługi posprzedażowej pokazuje, że Klient po zakupie produktu kontaktuje się po to aby rozwiązać jakiś problem. Potrzebuje pomocy w obsłudze lub konserwacji produktu. Reklamacje w firmie produkcyjnej mają na celu zarządzania jakością i dostarczenie produktu zgodnego z oczekiwaniami. Zdarzają się jednak przypadki, gdy klient dostaje wyrób odbiegający od oczekiwań. W takim przypadku firma produkcyjna musi być przygotowana na zarządzanie reklamacjami.

Reklamacje w firmie produkcyjnej
Reklamacje w firmie produkcyjnej

Aplikacja do reklamacji

APLIKACJA DO REKLAMACJI,
czyli Systemrma.

Usługi informatyczne Poznań

Usługi informatyczne Poznań jakie znajdują się w ofercie SoftwareStudio to pełen zakres wsparcia w zarządzaniu systemami tele informatycznymi, bazami danych oraz sieciami w przedsiębiorstwach. Zlecając nam programowanie aplikacji dedykowanej zapewnimy Ci profesjonalną obsługę realizacji oraz wsparcie posprzedażowe. Nasze usługi programistyczne dzięki wieloletniemu doświadczeniu sprostają największym wyzwaniom stawianych przez naszych Klientów. …

Licencjonowanie oprogramowania

LICENCJONOWANIE Licencjonowanie oprogramowania SoftwareStudio oferuje swoim klientom kilka modeli licencjonowanie oprogramowania. Program Reklamacje.net może być licencjonowany w różny sposób, zaczynając od licencji edukacyjnej, poprzez licencje komercyjne na użytkownika czy też procesor, aż po licencje developerskie pozwalające na modyfikację kodu źródłowego programu. Licencjonowanie oprogramowania edukacyjnego ma na celu zapoznanie uczniów i studentów z …

Reklamacje w branży spożywczej

Większość pracodawców i pracowników nie lubi reklamacji. Reklamacje w branży spożywczej czasami są nieuzasadnione i sprawiają dużo kłopotów. Celem zarządzania jakością jest dostarczenie zgodnego produktu do klienta. Niestety świat nie jest idealny i zdarzają się przypadki, iż klient dostaje wyrób odbiegający od wymagań. W takim przypadku przedsiębiorstwo zobowiązane …

Obsługa reklamacji – Reklamacje.net

RMA system od SoftwareStudio to oprogramowanie do obsługi reklamacji. Jest to rozwiązanie wygodne zarówno dla pracowników zajmujących się ich rozpatrywaniem czy edycją, ale też dla klientów. Prosty dostęp internetowy pozwala zarządzać reklamacjami zgodnie z nadanymi uprawnieniami. Nasz program do obsługi reklamacji to platforma webowa. Dostęp zapewnia dowolna przeglądarka lub smartphone. Program …

Numer RMA w systemie reklamacyjnym

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet i nadanie numeru RMA (Return Merchandise Authorization) W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA). Zapisany formularz posiada …

Zgłoszenia reklamacyjne

ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNE Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego lub wskazany pracownik rejestruje dane z otrzymanego zgłoszenia w formularzu, tworząc nowe zgłoszenie reklamacyjne. Oprogramowanie reklamacyjne Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego Wzbogacone o opis procesu obsługi reklamacji skierowane zostaje ono do osoby odbierającej reklamacje. Opracowanie …

Reklamacje Internetowe

Reklamacje Internetowe są ważnym elementem funkcjonowania nowoczesnej firmy, a w szczególności firmy prowadzącej sprzedaż detaliczną oraz Internetową. Wykorzystanie formularza reklamacyjnego dostępnego przez Internet pozwala na zarejestrowanie reklamacji Internetowej. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji. Także ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający …
Program do obsługi reklamacji

Elementy systemu REKLAMACJE

W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala – pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę. Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami gwarancyjnymi. Program wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego (wypełniania protokołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np. kontrolę powtarzalności napraw.

Zarządzanie reklamacjami

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego

Pozwala na rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych przez firmy na podstawie adresu mailowego i generowanego hasła. Moduł składa się z trzech sekcji: sprawdzanie statusu zgłoszenia; rejestracja nowej reklamacji przez dystrybutora; zakładanie nowego konta dostępowego.

Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowić element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta.

Systemrma

Aplikacja do reklamacji

Aplikacja do reklamacji od SoftwareStudio została zaprojektowana z myślą o firmach, które korzystają z różnego tupu urządzeń do pracy, a także co jakiś czas decydują się na ich zmianę. Można z niej korzystać zarówno poprzez tablet, komputer, jak i telefon. Bez znaczenia jest także oprogramowanie systemowe. Program reklamacyjny może działać zarówno na IOS, jak i na Androidzie, czy Windows. Oprogramowanie zostało wzbogacone o funkcje analizy danych. Pozwalają one weryfikować zbiorowo reklamacje pod kątem różnych informacji, generować zestawienia oraz raporty, których wyniki świadczą o skuteczności działań reklamacyjnych danej firmy. Program (system obsługi reklamacji) opiera się na bazie danych MS SQL Server, co umożliwia szybki dostęp i stabilność systemu.

Producent programów informatycznych

Producent programów informatycznych

W SoftwareStudio zajmujemy się tworzeniem zintegrowanych systemów informatycznych dla naszych klientów biznesowych. W tym czasie rozwijaliśmy nasze własne produkty skierowane do logistyki, handlu oraz przemysłu. Opracowaliśmy własną platformę www wraz z zestawem narzędzi informatycznych. Jest podstawą do tworzenia dedykowanego oprogramowania dla firm. Dlatego SoftwareStudio to producent programów informatycznych dla biznesu. …
Businesswoman Writing Schedule In Calendar Diary

Reklamacje przez internet

REKLAMACJE PRZEZ INTERNET Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet. Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacje przez internet należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego. Zawiera on niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego, czyli numer referencyjny lub numer RMA. Zapisany …
System RMA

Zarządzanie reklamacjami, analiza reklamacji

Reklamacje.net od SoftwareStudio oferuje możliwość kompleksowej obsługi procesu reklamacyjnego zarówno w chmurze prywatnej jak i na własnych serwerach. Oprogramowanie reklamacyjne dostarcza wiele transakcji przydatnych w procesie reklamacyjnym. Dzięki Internetowym rozwiązaniom oprogramowanie reklamacyjne umożliwia szybkie przyjęcie reklamacji i sprawne jej rozpatrzenie. Historia zapisanych zdarzeń pozwala kontrolować powtarzalność zgłoszeń oraz częstotliwość występowania. …
zarządzanie

System do reklamacji

System do reklamacji. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server, a także możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, ogranicza się poprzez …

APLIKACJA DO REKLAMACJI, systemrma.

  • Program do reklamacji w sklepie, czyli system reklamacji;
  • Duża część programów do reklamacji w sklepach ma zastosowanie wyłącznie przy sklepach stacjonarnych;
  • Z tego względu, iż są to systemy instalowane na urządzeniach;
  • Współcześnie najlepszym rozwiązaniem dla sklepów stacjonarnych, jak i internetowych jest oprogramowanie, które można obsługiwać z każdego urządzenia za pomocą przeglądarki internetowej (bez konieczności instalowania programu);
  • Zapewnia to system do obsługi reklamacji od SoftwareStudio;
  • Dzięki temu można zarządzać reklamacjami z każdego urządzenia i miejsca;
  • Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej;
  • Aplikacja do reklamacji od SoftwareStudio została zaprojektowana z myślą o firmach, które korzystają z różnego tupu urządzeń do pracy, a także co jakiś czas decydują się na ich zmianę;
  • Można z niej korzystać zarówno poprzez tablet, komputer, jak i telefon;
  • Bez znaczenia jest także oprogramowanie systemowe;
  • Program reklamacyjny może działać zarówno na IOS, jak i na Androidzie, czy Windows;
  • Oprogramowanie zostało wzbogacone o funkcje analizy danych;
  • Pozwalają one weryfikować zbiorowo reklamacje pod kątem różnych informacji, generować zestawienia oraz raporty, których wyniki świadczą o skuteczności działań reklamacyjnych danej firmy;
  • Program (system obsługi reklamacji) opiera się na bazie danych MS SQL Server, co umożliwia szybki dostęp i stabilność systemu;

Program RMA