Poznań

SoftwareStudio Poznań

Miastem w którym zaczynaliśmy programowanie to Poznań. W efekcie powstała platforma do obsługi reklamacji.

Świadome działania firmy związane z obsługą reklamacyjną powodują, że klient jest bardziej lojalnym konsumentem. Ponieważ przed sytuacją wystąpienia reklamacji klienta najczęściej nie łączą więzy emocjonalne z producentem czy sprzedawcą. Użytkuje produkt i oczekuje braku awarii. W sytuacji, gdy w procesie reklamacji, klient staje się częścią procesu, ważnym ogniwem, nawiązuje się relacja. Właściwe jej wykorzystanie będzie skutkować większą lojalnością klienta. Nie zmarnuj tej szansy!

W przeciwnym razie klient może stać się zagorzałym antagonistą naszej marki. Aby zaangażować klienta w proces reklamacyjny, udostępnij mu platformę do składania reklamacji. Będzie mógł swobodnie i w łatwy sposób rejestrować swoje uwagi i zastrzeżenia. Poprzez platformę reklamacyjną będziesz mógł się także z nim komunikować.

Odpowiedzialny za proces reklamacji np. pełnomocnik do spraw jakości, w pierwszym kroku weryfikuje czy odwołanie, skarga lub reklamacja wpłynęła w terminie. Weryfikuje ona poprawność danych dotyczących odwołania, skargi lub reklamacji. W przypadku stwierdzenia, że dane przedstawione przez składającego reklamację są niewystarczające do rozpatrzenia sprawy występuje pisemnie do składającego z prośbą o uzupełnienie. Jeżeli dane na reklamacji są poprawne, to konsument otrzymuje potwierdzenie przyjęcia reklamacji.

Usługi informatyczne Poznań
system RMA

Usługi informatyczne Poznań

Wybierając usługi informatyczne w Poznaniu, stawiasz na rozwój i innowacje. Nasza firma dostarcza kompleksowe rozwiązania IT, które wspierają biznesy na każdym etapie ich wzrostu. Dzięki nam, zyskujesz nie tylko niezawodne wsparcie techniczne, ale również partnera w budowaniu przewagi konkurencyjnej.

Software House Poznań
system RMA

Software House Poznań

Wybierz Software House Poznań dla zaawansowanych rozwiązań IT i profesjonalnego zarządzania reklamacjami. Zbuduj przewagę technologiczną swojej firmy. Gdy masz problem z organizacją procesu reklamacyjnego lub szybkim przyjmowaniem zgłoszeń i przekazywaniem ich do realizacji to oznacza że potrzebujesz nowoczesnego rozwiązania. Monitorowanie przebiegu procesu reklamacyjnego zapewni Ci software do nadzorowania reklamacji. Program zajmie się informowaniem klientów o postępach w procesie reklamacyjnym. Wdrożenie aplikacji pozwala na monitorowanie częstotliwości występowania zgłoszeń dotyczących poszczególnych produktów i klientów.

Usługi IT dla firm Poznań
system RMA

Usługi IT dla firm Poznań

Rozwijasz firmę i szukasz wsparcia IT? SoftwareStudio to Twój niezawodny partner. Specjalizujemy się w kompleksowych usługach informatycznych. Nasza oferta obejmuje szeroki zakres rozwiązań. Dostarczamy oprogramowanie na miarę potrzeb Twojego biznesu. Rozumiemy wyzwania, przed którymi stoisz. Dlatego proponujemy tylko sprawdzone rozwiązania.

Studio Reklamacje.net
system RMA

Studio Reklamacje.net

Zarządzanie procesem reklamacji jest kluczowe dla każdej firmy. Dlatego też aplikacja Studio Reklamacje staje się niezastąpionym narzędziem. Umożliwia ona szybką i efektywną obsługę zwrotów i reklamacji produktów.

Obsługa reklamacji - Reklamacje.net od SoftwareStudio, znane jako Studio RMA.net, jest wygodne i efektywne. Służy pracownikom oraz klientom.
system RMA

Obsługa reklamacji – Reklamacje.net

Wybór odpowiedniego narzędzia do obsługi reklamacji to istotne zadanie. Możesz zastanawiać się, czy lepszy będzie program ERP, czy dedykowana platforma. Każde z tych rozwiązań ma swoje zalety i wady. Jednak ważne jest, aby zrozumieć, co dla twojej firmy jest kluczowe.

Jeżeli już korzystasz z systemu ERP, zintegrowanie go z modułem do obsługi reklamacji wydaje się sensowne. W ten sposób wszystkie informacje są zgromadzone w jednym miejscu. To ułatwia zarządzanie i analizę danych. Ale trzeba pamiętać, że moduły w ERP mogą być mniej elastyczne. Mogą nie oferować wszystkich funkcji, które są ci potrzebne.

Programy komputerowe do obsługi reklamacji w firmie kiedy wystarczy pakiet MS Office, Excel, a kiedy trzeba wdrożyć dedykowane rozwiązanie?
system RMA

Programy komputerowe do obsługi reklamacji w firmie – Reklamacje.net

Kiedy firma rośnie, rośnie też liczba reklamacji. Wtedy MS Office może nie być wystarczający. Tutaj dedykowane rozwiązania jak Studio RMA.net wchodzą w grę. Zapewniają one automatyzację i usprawniają procesy. Co więcej, są znacznie bardziej elastyczne i dostosowane do specyficznych potrzeb. Odpowiedni program również wpływa na komunikację w zespole. W przypadku MS Office, brak jest funkcji do współpracy w czasie rzeczywistym. Dedykowane rozwiązania natomiast to umożliwiają. Ułatwiają też zarządzanie dużą ilością danych i dokumentów.

Oprogramowanie Reklamacje.net to sposób komunikowania się klienta z przedsiębiorstwem w celu poinformowania go o niewłaściwej jakości wyrobów
system RMA

Oprogramowanie Reklamacje.net

Reklamacja jest sposobem komunikowania się klienta z przedsiębiorstwem w celu poinformowania go o niewłaściwej jakości wyrobów ewentualnie usługi. Reklamacje są często składane w sposób bezzasadny, w sytuacjach, gdy jakość oferowanych wyrobów i usług jest właściwa. Zadaniem przeprowadzania procesu reklamacyjnego jest stwierdzenie zasadności bądź nie takiego zgłoszenia. Niewłaściwa ocena skutkuje naprawą lub wymianą produktu, czyli dodatkowymi kosztami po stronie sprzedawcy lub gwaranta.

Chcesz sprawdzić demo?

Prawdziwe demo online programu do reklamacji więcej warte jest niż tysiące słów. Więcej niż setki zdjęć czy prezentacji multimedialnych. Sprawdź jak działa nasza wersja demo systemu RMA.
Demo