Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo-produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjnym. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net, System RMA) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.

System reklamacyjny

System #RMA online, czyli numer #RMA. Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji.

Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji – system #RMA – to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Poznaj program do obsługi reklamacji, zobacz DEMO.

STUDIO REKLAMACJE, a więc System reklamacyjny.

System-reklamacyjny

SYSTEM REKLAMACYJNY, studio reklamacje

Zarządzanie reklamacjami online

Zarządzanie reklamacjami to niełatwy proces. Wymaga nadzorowania terminów, kontroli obiegu dokumentów oraz trzymania się wszystkich wytycznych. Współcześnie zarządzanie reklamacjami bez odpowiedniego oprogramowania reklamacyjnego wydaje się wręcz niemożliwe, albo niezwykle czasochłonne. Dlatego zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże firmy coraz częściej decydują się na wykupienie profesjonalnego oprogramowania reklamacyjnego – system do obsługi reklamacji.

Studio Reklamacje
Studio Reklamacje

Studio Reklamacje

Studio Reklamacje czyli, system reklamacyjny.

Protokół reklamacyjny

Integracja Qguar firmy Quantum

W wielu dużych firmach gospodarka magazynowa prowadzona jest za pomocą specjalistycznego oprogramowania do zarządzania klasy WMS, jednym z nich jest program Qguar firmy Quantum. Program Studio Reklamacje.net może być zintegrowany z bazą ORACLE programy Qguar w celu odczytywania danych związanych z wysyłką towarów czy zwrotami i automatycznym generowaniem reklamacji do takich zwrotów. Program umożliwia odczyt OnLine danych z bazy Qguar (oracle) i prezentowanie danych w programami reklamacje lub wykorzystując aplikację Studio Replikator pozwala na przegrywanie określoncyh danych do bazy Reklamacje. Oprócz dokumentów integracja z programem Qguar obejmuje kartoteki kontrahentów, miejsc dostaw oraz asortymentowe.

Integracja Qguar firmy Quantum
Integracja Qguar firmy Quantum
Zarządzanie reklamacjami

Zgłoszenia Reklamacyjne

Pozwala na rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych przez firmy na podstawie adresu mailowego i generowanego hasła. Moduł składa się z 3 sekcji: sprawdzanie statusu zgłoszenia; rejestracja nowej reklamacji przez dystrybutora; zakładanie nowego konta dostępowego.

Zgłoszenia Reklamacyjne
Zgłoszenia Reklamacyjne
System do obsługi reklamacji

Studio Reklamacje.net

Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu. Jeżeli można udowodnić, że produkt jest zgodny, masz pełne prawo do odrzucenia reklamacji. Aby zrobić to skutecznie, należy za każdym razem przedstawić dokładne wymaganie, które dopuszcza produkt w przedstawianym stanie.

Studio Reklamacje.net
Studio Reklamacje.net
System do obsługi reklamacji

Studio Reklamacje

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo-produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjnym. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net, System RMA) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.

Studio Reklamacje
Studio Reklamacje

Studio Reklamacje

STUDIO REKLAMACJE,
czyli System reklamacyjny.

Integracja Spedycja czyli, zarządzanie reklamacjami.


Integracja-Spedycja

Technik w programie do reklamacji, czyli program do obsługi reklamacji. Rola przeznaczona dla pracowników serwisu zajmujących się naprawami. W ramach tej roli pracownicy przyjmują reklamacje z działu (więcej).

Studio-Reklamacje-czyli,-system-reklamacyjny.

Oprogramowanie STUDIO REKLAMACJE.net może współpracować z aplikacją Studio Spedycja.net w zakresie przygotowywania i wysyłania przesyłek kurierskich. Mimo, że program Spedycja.net działa na osobnej bazie Microsoft SQL server to dane są międ (więcej).

Program do reklamacji obuwia czyli, zarządzanie reklamacjami.


Program-do-reklamacji-obuwia

System IT do obsługi reklamacji w retail, czyli system reklamacyjny. Branża retail jest bardzo dynamiczna, szybko się rozwija, ale jest także związana z dużym ryzykiem. Jedną z najważniejszych kwestii (więcej).

Studio-Reklamacje-czyli,-system-reklamacyjny.

Firmy zajmujące się sprzedażą obuwia są obciążone wielością reklamacji. Szczególny problem z ilością zgłoszeń reklamacyjnych mają duże przedsiębiorstwa, posiadające kilka oddziałów, albo zajmujące się sprzedażą hurtową. Zarządzanie reklamac (więcej).

Niezgodność towaru z umową oprogramowanie czyli, reklamacje aplikacja.


Niezgodność-towaru-z-umową-oprogramowanie

Program online reklamacje, czyli numer rma. Zarządzanie procesami w ramach aplikacji Studio Reklamacje.net pozwala współpracować wszystkim pracownikom firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza dan (więcej).

Studio-Reklamacje-czyli,-system-reklamacyjny.

Każda firma spotyka się ze zgłoszeniami klientów dotyczącymi niezgodności towaru z umową. Tego typu problemy zdarzają się w każdym przedsiębiorstwie, wynikają często z pomyłek w nadawaniu przesyłek. Szczególnie ważne jest to, aby profesjona (więcej).

Program do reklamacji

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w programie do reklamacji. Program do reklamacji skieruje na podany we wniosku adres kuriera w celu odebrania reklamowanego towaru. Zobacz wersję DEMOProgram Więcej…

System-RMA

Nawet w przypadku, gdy oferowane produkty oraz usługi są doskonałe, a obsługa klienta stoi na niezwykle wysokim poziomie, może dojść do zgłoszenia reklamacji. Potrzebny jest wówczas wdrożony systemrma. Jego celem jest utrzymanie dobrych relacji oraz Więcej…

Naprawa towaru

NAPRAWA TOWARU Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Usterki i uszkodzenia USTERKI I USZKODZENIA Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać Więcej…

Rola partnera pozwala przeglądać reklamacje użytkownikom z przypisanym kontem partnera – ograniczone są zapisy dla pozycji wg analityki danego kontrahenta i towaru.

Zarządzanie reklamacjami

Integracja programu z systemem SAP R3

Integracja jest bardzo ważnym elementem systemu ERP. Głównym celem ERP jest integracja danych i procesów ze wszystkich obszarów organizacji i ujednolicenie ich w celu łatwego dostępu i przepływu pracy. Program Studio Reklamacje.NET można zintegrować z systemem SAP R3 ERP poprzez wymianę kluczowych informacji na zasadzie OnLine lub OffLine. Wymiana danych w zakresie kartotek towarowych, kontrahentów oraz dokumentów magazynowych pozwala na współpracę programu z system ERP SAP R3.

Zarządzanie reklamacjami

Program Studio Reklamacje

Studio Reklamacje.net to profesjonalne oprogramowanie od SoftwareStudio przeznaczone dla firm handlowych, sklepów internetowych oraz stacjonarnych, a także wszystkich przedsiębiorstw zajmujących się sprzedażą. Program nie tylko usprawnia wszystkie etapy reklamacyjne, ale też pozwala na ekspresowy i stabilny obieg dokumentacji reklamacyjnej. Na podstawie generowanych przez pracowników raportów można analizować dane, dzięki czemu możliwe jest usprawnianie świadczonych usług, pozytywne zmiany dotyczące sprzedawanych towarów i rozwój w zakresie obsługi klienta.

dokumenty

Prace wdrożeniowe modułu reklamacyjnego – Reklamacje.net

W życiu każdej firmy przychodzi taki dzień w którym pojawia się zgłoszenie od klienta o niezgodności. W pierwszej kolejności należy zweryfikować czy to zgłoszenie jest w ogóle reklamacją. Czasami zdarza się, że klient, inaczej interpretuje Więcej…
rozpatrywanie reklamacji, System RMA

System RMA

System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od Software to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół Więcej…
program do obsługi reklamacji

Zestawienia reklamacji

Zestawienia reklamacji to niezwykle pomocne narzędzie. Pomagają analizować niezwykle ważne dla przedsiębiorstwa dane dotyczące reklamowanych przez klientów przedmiotów. Dlaczego warto generować zestawienia i jak można to zrobić w oprogramowaniu reklamacyjnym SoftwareStudio?
RMA system

RMA system

Zarządzanie reklamacjami nie jest łatwe. Rozwijające się technologie informatyczne sprzyjają firmom dążącym do lepszej obsługi klientów. Dzięki RMA system możliwa jest sprawna realizacja zleceń naprawy oraz wysoki poziomu usług gwarancyjnych. Tak więc RMA system to Więcej…

STUDIO REKLAMACJE, system reklamacyjny.

  • System RMA online, czyli numer RMA;
  • Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie;
  • Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji;
  • Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji – system RMA – to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie;
  • Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo-produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjnym;
  • Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach;
  • Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu;