Administrator

Spis treści Administrator

administrator

ADMINISTRATOR

Administrator systemu Studio Reklamacje posiada specjalne uprawnienia do wprowadzania zmian konfiguracyjnych programu z poziomu interfejsu aplikacji.

Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie. A także definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień.

Z tego poziomu użytkownik ma dostęp do podstawowych parametrów programu reklamacje. Dostępne są jednak jeszcze inne metody związane z konfiguracją systemu, a te jednak wymagają specjalnych uprawnień administratora. Polegają na zmianie plików konfiguracyjnych bądź ustawień w tabelach bazy SQL.

Administrator systemu to narzędzie ułatwiające dostęp dla zaawansowanego użytkownika programu, ale nie dla programisty.


Dziennik

Dziennik zdarzeń to automatycznie powstający rejestr zdarzeń które program ewidencjonuje podczas jego wykorzystwyania. Każda istotne zdarzenia w programie jest rejestrowane i zapamietywane. Tak aby administrator mógł sprawdzić KTO, KIEDY i CO robił w programie. Ponadto zapisy w dizenniku są wykorzystywane podczas analizowania kiedy wykonwyano daną czynność przez danego pracownika np. przyjęcia, wydanie, naprawa itp.


Parametry

Opcja parametry pozwalają zdefiniować podstawowe parametry systemowe, czyli są to dane firmy (nazwa, dane adresowe, etlefon, NIP itp). Parametry, które powinny być zabezpieczone przed łatwym dostępem np. dane konta mailowego, połaczenie z bazą SQL definiuje się w pliku web.config


Skorowidze

Skorowidze są to proste tabele, które to definiuje administrator programu. Za pomocą których użytkownicy dopisując dane do bazy wybierają pozycje z określonej listy pozycji wynikających ze skorowidza. Definiowanie skorowidzy pozwala zapanować a także ujednolicić system rejestracji zdarzeń. Przykładowe skorowidze to: wydziały, miejsca składowania, stanowiska kosztowe MPK, status, działania korygujące.


Użytkownicy

Z poziomu modułu administratora można zakładać nowych użytkowników systemu oraz nadawać im określone prawa do wykonywania określonych zdań – kompetencje. Zdefiniowanie nowego użytkownika polega na wprowadzeniu do tabeli informacji o LOGINIE użytkownika. Jego imieniu i nazwisku, jak również przypisania tego użytkownika do określonej roli. Większość uprawnień w systemie jest określona z dokładnością do roli w jakiej dany użytkownik pracuje. Ponadto każdy użytkownik może mieć przypisane konto analityczne, adres mailowy, ale również kod oddziału w jakim pracuje.


Numeracja

Opcja numeracja dokumentów pozwala za pomocą tabeli definiować kody rodzajów dokumentów wykorzystywanych w systemie, ich daty ważności, a także formaty


RMA

Numer RMA

NUMER RMA Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez Internet powoduje automatyczne nadanie numeru RMA reklamacji – Return Merchandise Authorization. Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet i nadany numer RMA (Return Merchandise Authorization) W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane…

system reklamacyjny

Reklamacje w branży spożywczej

Większość pracodawców i pracowników nie lubi reklamacji. Reklamacje w branży spożywczej czasami są nieuzasadnione i sprawiają dużo kłopotów. Celem zarządzania jakością jest dostarczenie zgodnego produktu do klienta. Niestety świat nie jest idealny i zdarzają się przypadki, iż klient dostaje wyrób odbiegający od wymagań. W takim przypadku przedsiębiorstwo zobowiązane jest do…

proces reklamacyjny

Program Reklamacje.net

Program Reklamacje.net. Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę…

sklep internetowy

Nowoczesny sklep internetowy

NOWOCZESNY SKLEP INTERNETOWY – Sklep internetowy ASP. System do reklamacji od SoftwareStudio wyróżnia się innowacyjnym i intuicyjnym interfejsem. Internetowe sklepy stają się głównym sposobem kontaktu sklepu z klientem. Zarówno w sensie biznesowym, czyli rozwiązania B2B. Jak i indywidualnym, czyli rozwiązania B2C. Sklepy internetowe stworzone przy pomocy technologii Microsoft ASp.net. Jak…

RMA demo

Oferta oprogramowania reklamacyjnego to nie tylko opis na stronie.
Prezentacja multimedialna nie wystarcza?
W takim razie przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu do reklamacji RMA odpowiada Twoim potrzebom?