System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od Software to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół reklamacyjny oraz potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta.


Nadawanie numeru RMA

Po utworzeniu zgłoszenia otrzymuje ono numer RMA. Jest to unikalny, automatycznie generowany numer zgłoszenia internetowego. Po tym numerze referencyjnym można wyszukać daną reklamację. Jeśli robi to klient – ma dostęp do statusu oraz niektórych informacji. Pracownik może wprowadzać zmiany oraz nadzorować wszystkie procesy związane z reklamacją.

System RMA pozwala na dokładną analizę zgłoszeń reklamacyjnych

Odpowiednie oprogramowanie reklamacyjne to system RMA. Aplikacja SoftwareStudio która jest przejrzysta i pozwala na łatwy dostęp do informacji osobom zaangażowanym we wszystkie etapy dotyczące obsługi reklamacji. Możliwy jest więc nie tylko wgląd w reklamacje bieżące, ale też zakończone. To pozwala analizować dane dotyczące najczęstszych awarii czy problemów z konkretnymi przedmiotami.

Całodobowa możliwość składania wniosków reklamacyjnych

Klient może wypełnić wniosek reklamacyjny o każdej porze dnia i nocy. Przyczyną tak wygodnego rozwiązania jest to, że oprogramowanie reklamacje.net działa w środowisku internetowym. Można je obsługiwać poprzez przeglądarkę internetową. Takie rozwiązanie to znaczna poprawa wizerunku firmy. Klienci darzą większym zaufaniem marki i producentów, którzy wprowadzają rozwiązania znacznie usprawniające wiele procesów, w tym składanie wniosków reklamacyjnych.

System RMA od SoftwareStudio – bieżący wgląd do najważniejszych informacji

Dzięki Reklamacje.net klient nie musi już dzwonić na infolinię czy też wysyłać e-maili z zapytaniem o status zgłoszenia reklamacyjnego. Każdy klient posiadający numer RMA może samodzielnie monitorować, a zarazem sprawdzać jaki jest status jego zgłoszenia. Wystarczy dostęp do Internetu. System RMA jest łatwy w obsłudze, więc bez problemu będzie go obsługiwał każdy klient, który ma podstawowe umiejętności dotyczące obsługi komputera. Dla firmy to nie tylko ocieplenie wizerunku, ale też generowanie oszczędności finansowych i czasowych poprzez zmniejszenie kosztów obsługi klienta.

System do zarządzania reklamacjami RMA

Zapewnij zadowolenie klientów poprzez dostępny online system do zarządzania reklamacjami RMA. Prawidłowa obsługa procesu reklamacji powoduje zadowolenie i utrzymanie klienta. Ponieważ w bazie danych możesz gromadzić wiele ważnych informacji, a to znacznie poprawia kluczowe procesy obsługi posprzedażowej.

Oferowane rozwiązanie SoftwareStudio to system zarządzania reklamacjami RMA, który będzie nadzorował cały proces reklamacji. Dzięki niemu możesz zapewnić najwyższy standard obsługi swoich klientów.

System reklamacyjny RMA

Wypróbuj system reklamacyjny RMA na naszej witrynie DEMO. Aplikacja zapewnia obsługę procesu reklamacji, a także zwrotów towaru. Możesz w niej przeprowadzić cały proces od przyjęcia zgłoszenia aż do końcowego rozpatrzenia. Ponieważ system reklamacyjny RAM działa w chmurze prywatnej, dlatego doskonale sprawdza się w obsłudze wielu sklepów, punktów handlowych.

Program RMA

Prosty system do zarządzania zwrotami i reklamacjami, czyli Reklamacje.net od SoftwareStudio. Dzięki naszemu oprogramowaniu możesz w wygodny i bezpieczny sposób zarządzać zwrotami i reklamacjami. Aplikację uruchomisz w swoim sklepie, sieci sklepów z dowolnego miejsca na świecie przez całą dobę. Ponieważ platforma reklamacyjna działa online przez Internet, będą mogli z niej korzystać także Twoi klienci.

Formularz RMA

Małe i średnie firmy, które sprzedają Twoje produkty mogą nie mieć potrzebnych zasobów do obsługi masowych zwrotów za wadliwe towary. W rezultacie zatrudnienie zewnętrznego dostawcy logistyki, który dysponuje technologią umożliwiającą bezproblemową obsługę procesów RMA, staje się kluczowe. Zatrzymaj klientów dzięki płynnej obsłudze zwrotów. Rozwiej obawy swojego klienta, gdy przygotujesz szczegóły na temat otrzymania produktu z powrotem.

Udostępnij klientom formularz RMA za pomocą portalu SoftwareStudio. Aplikacja Reklamacje.net dostarczy spersonalizowaną stronę internetową, aby klienci mogli zorganizować zwrot towaru. Dostosuj swoją stronę www, która będzie przyjazna dla urządzeń mobilnych. W efekcie klienci będą mogli przesyłać i śledzić zwroty bezpośrednio ze swoich telefonów komórkowych (smartfon).