Punkty serwisowe są kluczowymi miejscami w przebiegu procesów reklamacyjnych. Stanowią ich integralną część i dlatego problematyczne jest stosowanie osobnego oprogramowania do weryfikowania napraw i komentarzy przesyłanych przez serwis.
Program do obsługi reklamacji
System obsługi reklamacji i serwisu

System obsługi reklamacji i serwisu
System od #SoftwareStudio jest idealnym oprogramowaniem, które pozwala na swobodną komunikację różnych działów mających wpływ na procesy reklamacyjne. Pracownicy mogą dodawać i edytować informacje poprzez oprogramowanie dostępne dla nich przez Internet. To właśnie programy obsługiwane Online, które przechowują dane w chmurze są przyszłością. #SoftwareStudio proponuje innowacyjne rozwiązania dotyczące obsługi reklamacji, które można dopasować do profilu każdego przedsiębiorstwa. Jest wiec odpowiedzią na pytanie: szukam programu do nadzorowania reklamacji.
System #RMA online, czyli numer #RMA. Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji – system #RMA – to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Poznaj program do obsługi reklamacji, zobacz DEMO.
System RMA
Zarządzanie reklamacjami

System obsługi reklamacji i serwisu, czyli program do obsługi reklamacji.
Punkty serwisowe są kluczowymi miejscami w przebiegu procesów reklamacyjnych.
Stanowią ich integralną część i dlatego problematyczne jest stosowanie osobnego oprogramowania do weryfikowania napraw i komentarzy przesyłanych przez serwis.
System od SoftwareStudio jest idealnym oprogramowaniem, które pozwala na swobodną komunikację różnych działów mających wpływ na procesy reklamacyjne.
Pracownicy mogą dodawać i edytować informacje poprzez oprogramowanie dostępne dla nich przez Internet.
To właśnie programy obsługiwane Online, które przechowują dane w chmurze są przyszłością.
SoftwareStudio proponuje innowacyjne rozwiązania dotyczące obsługi reklamacji, które można dopasować do profilu każdego przedsiębiorstwa.
Jest wiec odpowiedzią na pytanie: szukam programu do nadzorowania reklamacji.
Polityka bezpieczeństwa systemu reklamacji
Numer RMA

Polityka bezpieczeństwa systemu reklamacji
Wysyłanie e-mail w systemie RMA, czyli system RMA.
Wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu do współpracowników pozwala na szybkie przekazywanie wiadomości związanych z danym dokumentem zarejestrowanym w programie Studio Reklamacje.
Pracownicy serwisu korzystając z aplikacji mogą w łatwy i szybki sposób przesłać wiadomości do innych pracowników oraz klientów korzystając ze standardowej funkcji maili.
Wysyłanie wiadomości mailowych jest możliwe po odpowiednim skonfigurowaniu konta poczty elektronicznej za pomocą którego wiadomości są rozsyłane.
Przed wysłaniem wiadomości wyświetlany jest formularz w którym osoba wysyłająca wiadomość mailową może wprowadzić lub zmienić tytuł wiadomości e-mail, wybrać adresatów oraz wprowadzić treść wiadomości.
Kliknięcie na przycisk wyślij, powoduje rozesłanie wiadomości do wszystkich osób z wybranej listy.
Lista może zawierać nazwy i adresy pracowników z bazy oraz z bazy kontrahentów programu dla handlowców CRM.
Wysyłanie wiadomości mailowych z aplikacji internetowej pozwala pracownikom na swobodę działania bez konieczności dostępu do swojej skrzynki mailowej.
Studio Reklamacje

Studio Reklamacje
Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo-produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjnym.
Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach.
Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.
net, System RMA) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.
Program RMA
- Zarządzanie reklamacjami
- Program do nadzorowania reklamacji
- Funkcje standardowe
- Wdrożenie
- Obowiązki sprzedawcy
- Zasady reklamacji artykułów spożywczych
- Procedura reklamacyjna
- Gwarancja a niezgodność z umową