Oprogramowanie do obsługi reklamacji od SoftwareStudio posiada zarówno niezbędne opcje do obsługi reklamacji, jak i takie, których nie proponują inne systemy. Dodatkowe funkcje programu reklamacyjnego Reklamacje.NET służą analizom danych oraz zarządzaniem reklamacjami złożonymi przez klientów Online.
Funkcje programu reklamacyjnego Reklamacje.NET
Górny panel oprogramowania zawiera podstawowe i najistotniejsze opcje. Należą do nich: dopisz (dodawanie nowej reklamacji), RMA, przyjęte nowe, w realizacji serwis, rozpatrzone, zamknięte, wszystkie – tabela, szukaj. Poza tymi opcjami na ekranie głównym wyświetla się graficzne przedstawienie większej liczby funkcji. Panel ekranu głównego, a także górny mogą być dowolnie spersonalizowane przez programistów SoftwareStudio.

Dodawanie nowej reklamacji
Można dodać nowe zgłoszenie reklamacyjne poprzez użycie przycisku “dodaj”. Następnie pojawia się panel z danymi do uzupełnienia. W zależności od wewnętrznej polityki firmy w sprawie rozpatrywania reklamacji, niektóre pola do wypełnienia (funkcje programu reklamacyjnego Reklamacje.NET) można sprecyzować, dodać, czy też usunąć.
Pierwszy etap dodawania nowej reklamacji
Początkowe pola dopisywania nowej reklamacji polegają na uzupełnieniu podstawowych danych dotyczących osoby/firmy składającej zgłoszenie. Są to: nazwa firmy, imię i nazwisko, dane adresowe, ale też kanał komunikacji. Oprogramowanie reklamacyjne umożliwia wybór wysyłki powiadomień z systemu przez SMS albo e-mail.

Funkcje programu do reklamacji – kolejne etapy dopisywania reklamacji
Pozostałe dwa etapy dodawania zgłoszenia reklamacyjnego składają się na pola dotyczące: reklamowanego produktu oraz szczegółowych danych dotyczących zgłoszenia.
Informacje o produkcie podzielone są na kilka najistotniejszych elementów. Jest to “asortyment” – wybór produktu z bazy asortymentu, a także “numer seryjny” produktu, jak również “uwagi” (dodatkowe uwagi pracownika).
Ostatni etap to wpisanie: numeru dokumentu zapisu, data zakupu oraz powstania wady, przyczyny reklamacji, opis wady, żądanie reklamującego. Pole “żądanie reklamującego” to rozwijana lista, z których można wybrać jedno z ustalonych przez firmę żądań. Poniżej umieszczone zostały także informacje dotyczące regulacji prawnych wynikających z ustaw Kodeksu Cywilnego.

- Aplikacja reklamacje
- Oprogramowanie reklamacyjne
- Program do obsługi reklamacji
- Program do reklamacji
- Program reklamacje
- Reklamacje.net
- System reklamacji
- System RMA
Program RMA
[pagelist child_of="79"]
PROGRAM DO REKLAMACJI:
- Wygodny sposób na dodawanie zgłoszeń reklamacyjnych
Za pomocą formularza www oraz wykorzystując mobilne urządzenia np. telefon z dostępem do Internetu dokonasz szczegółowej rejestracji reklamacji. Program RMA on-line umożliwia prowadzenie rejestru napraw, sprzętu klientów oraz rozliczeń pomiędzy serwisem, a klientami. Przebieg naprawy można koordynować poprzez dodawanie notatek (różne typy) oraz ustawianie statusu i postępu naprawy.... - Zarządzanie reklamacjami, parametry programu reklamacyjnego
Opcja parametry programu reklamacyjnego pozwalają zdefiniować podstawowe parametry systemowe. Są to dane firmy (nazwa, dane adresowe, telefon, NIP itp). Parametry, które powinny być zabezpieczone przed łatwym dostępem np. dane konta mailowego, połączenie z bazą SQL definiuje się w pliku web.config... - Wdrożenie programu reklamacji
Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu.... - Szukam programu do nadzorowania reklamacji – RMA.net
RMA, czyli Return Merchandise Authorization (autoryzacja zwrotu towaru) jest używana do identyfikacji produktów reklamowanych przez klientów. Proces reklamacji obejmuje najpierw wygenerowanie numeru RMA w sklepie internetowym albo u handlowca. Numer RMA pozwala sklepowi lub producentowi śledzić każdy krok procesu reklamacyjnego. Sporadyczne reklamacje będą traktowane przez konsumentów jako wypadek przy pracy....