Porządek wszystkich reklamacji w systemie Reklamacje.NET jest zapewniony poprzez przydzielenie do nich odpowiednich statusów (statusy reklamacji).
Statusy reklamacji mogą edytować pracownicy posiadający odpowiednie uprawnienia w systemie Reklamacje.NET. W zależności od codziennych obowiązków konkretnego pracownika działu, w którym pracuje można przyporządkować mu konkretne uprawnienia.
Statusy reklamacji

Dodane w programie zgłoszenia reklamacyjne mogą mieć przypisane różne statusy. Pierwszym z nich jest “Przyjęte nowe”. Takie statusy reklamacji są otrzymywane przez nowe zgłoszenia, również te, które są dodane przez klienta poprzez internetowy formularz zgłoszeniowy. Kolejny status to “w realizacji, serwis”. Przypisuje się go zgłoszeniom reklamacyjnym, które dotyczą produktów, znajdujących się w serwisie, albo rozpatrywanych.
Statusy reklamacji. Rozpatrzone oraz zamknięte
Pozornie wydawać się może, iż te statusy oznaczają to samo. Jednak rozróżnienie na reklamacje “rozpatrzone”, a także “zamknięte” jest niezwykle istotne. Reklamacje rozpatrzone to takie, wobec których podjęto już decyzję reklamacyjną i albo jest ona odmowna, albo też w sytuacji, kiedy produkt jest już naprawiony/wymieniony na nowy i jest w drodze do klienta. Jednak wciąż można zmienić i edytować wiele elementów reklamacyjnych. Status “zamknięte” mają te zgłoszenia, które się już rozpatrzyło i zaakceptowało przez klienta.
Kategorie reklamacji
Program Reklamacje.NET od SoftwareStudio pozwala na przeglądanie ich według różnych kryteriów. Dzięki temu można sprawnie dotrzeć do ważnych informacji, analizować je, czy też uzyskać konkretne dane dotyczące czasu rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych.
Wszystkie zgłoszenia można segregować według: numeru RMA (indywidualny numer nadawany automatycznie), numeru dokumentu, daty przyjęcia, terminu rozpatrzenia, kodu artykułu. A także: nazwy artykułu, kontrahenta, danych klienta, daty zakupu, daty zapisu, oddziału, numeru referencyjnego.
Poza tworzeniem zestawień reklamacji o konkretnych statusach można także generować dokumenty dotyczące wszystkich zgłoszeń. Każde z nich można przesyłać poprzez SMS, albo też email, a także wydrukować.
Program RMA
[pagelist child_of="79"]
PROGRAM DO REKLAMACJI:
- System do obsługi reklamacji
Każda firma ma świadomość tego, iż część klientów będzie składała zgłoszenia reklamacyjne. Ich obsługa i monitorowanie nie są łatwe. Wymaga to kontroli terminów, ale też dbania o poprawny obieg dokumentów. Znacznym ułatwieniem jest korzystanie z rozwiązania, jakim jest system do obsługi reklamacji. Pozwala on na szybki dostęp do wszystkich danych dotyczących reklamacji o różnym statusie […]... - System do reklamacji
System do reklamacji. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server, a także możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, ogranicza się poprzez role, jak również prawa dostępu.... - System reklamacji
System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej.... - System reklamacyjny dla branży odzieżowej
Odpowiednie oprogramowanie dotyczące zarządzania reklamacjami jest bardzo ważną pomocą w prowadzeniu przedsiębiorstwa. To znaczne ułatwienie dla firm z każdej dziedziny. Jednak szczególnie istotnym narzędziem jest system reklamacyjny dla branży odzieżowej.... - System zarządzania reklamacjami
System zarządzania reklamacjami Każde poważne przedsięwzięcie wymaga dobrego przygotowania, zaplanowania działań, dlatego przed wybraniem i wdrożeniem systemu zarządzania reklamacjami informatycznego proponujemy wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej....