Oprogramowanie do obsługi reklamacji jest doskonałym narzędziem do zarządzania reklamacjami i kontrolowania wszystkich procesów reklamacyjnych. Odpowiedni system powinien jednak spełniać kilka najistotniejszych wymagań.
Rodzaje oprogramowania
Na rynku istnieje wiele systemów do zarządzania reklamacjami. Wiele z nich to programy, które trzeba zainstalować na komputerze, aby móc z nich korzystać. Ponadto mnóstwo tego typu systemów wymaga specjalnego przeszkolenia z obsługi.
To dwa utrudnienia, dlatego najlepiej jest decydować się na oprogramowanie do obsługi reklamacji, które można obsługiwać z poziomu przeglądarki internetowej. To rozwiązanie spełniające wymagania współczesnego rynku.
Pracownicy odpowiedzialni za różne etapy reklamacyjne, jak również serwis i inne działy mające udział w procesie, mogą sprawdzać informacje dotyczące danego zgłoszenia, a także je zmieniać.

Oprogramowanie do obsługi reklamacji – dane dotyczące reklamacji
Bardzo ważne jest to, aby system przechowywał wszystkie najważniejsze informacji dotyczące zgłoszeń reklamacyjnych. Dlatego oprogramowanie do obsługi reklamacji powinno być intuicyjne i umożliwiać sortowanie danych według różnych kategorii. Umożliwia to oprogramowanie od SoftwareStudio.
Poza tym, iż informacje o kliencie, produkcie, rodzaju zgłaszanej wady są czytelne, uporządkowane i łatwe do przeglądania według wybranych kryteriów, program przechowuje dane w sposób bezpieczny.
Komunikacja z klientem
Podczas procesu reklamacyjnego największym problemem może być komunikacja z klientem. Sama konieczność wypełniania dokumentów i zawożenia produktu do jednego z punktów jest dla klientów problematyczna.
Natomiast konieczność dzwonienia na infolinie w celu dowiedzenia się tego, na jakim etapie jest reklamacja może być dla klienta czasochłonne i uciążliwe. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest wprowadzenie oprogramowania, które nie tylko pozwala szybko weryfikować etap reklamacyjny przez klienta, ale też umożliwia samodzielne składanie zgłoszeń reklamacyjnych przez klienta.
Oprogramowanie Reklamacje.NET działa w systemie online. Klienci mogą samodzielnie rejestrować zgłoszenia reklamacyjne, wydrukować etykietę i wysłać reklamowany przedmiot pocztą/kurierem. Po rejestracji reklamacji nadawany jest numer RMA, czyli automatycznie generowany numer reklamacyjny. Dzięki temu klient może w każdej chwili wyszukać swoje zgłoszenie poprzez wpisanie numeru do odpowiedniej kolumny.
- Aplikacja reklamacje
- Oprogramowanie reklamacyjne
- Program do obsługi reklamacji
- Program do reklamacji
- Program reklamacje
- Reklamacje.net
- System reklamacji
- System RMA
Program RMA
[pagelist child_of="79"]
PROGRAM DO REKLAMACJI:
- Szukam programu do nadzorowania reklamacji. Jak wybrać najlepsze oprogramowanie?
Gdy masz problem z organizacją procesu reklamacyjnego lub szybkim przyjmowaniem zgłoszeń i przekazywaniem ich do realizacji to oznacza że potrzebujesz nowoczesnego rozwiązania. Monitorowanie przebiegu procesu reklamacyjnego zapewni Ci software do nadzorowania reklamacji. Program zajmie się informowaniem klientów o postępach w procesie reklamacyjnym. Wdrożenie aplikacji pozwala na monitorowanie częstotliwości występowania zgłoszeń... - Program do obsługi reklamacji
Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Platforma RMA.net to system obsługi reklamacji oraz serwisu, który pozwala zarządzać reklamacjami.... - Oprogramowanie reklamacyjne
Złożenie reklamacji w sklepie internetowym (oprogramowanie reklamacyjne) lub aplikacji na smartfonie jest z reguły znacznie prostsze i szybsze niż składanie jej przez tradycyjną metodę. Wiele sklepów internetowych oferuje klientom wiele opcji dotyczących reklamacji, w tym możliwość wysłania reklamacji przez stronę internetową lub aplikację na smartfon.... - Reklamacje.net, system obsługi reklamacji
Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z...