program do obsługi reklamacji, program rma

Program RMA

Panel RMA automatycznie generuje etykietę z numerem zgłoszenia i niezbędnymi danymi. Dlatego sugerujemy drukować tę etykietę i przykleić ją na paczkę z reklamacją. Numer RMA musi być widoczny dla obsługi serwisu. Etykietę może wydrukować program RMA dopiero po zatwierdzeniu zgłoszenia. Informacja o zmianie statusu reklamacji zostanie dostarczona na wcześniej podany adres e-mail.

(więcej…)
System RMA online

System RMA on-line

Skuteczniejsza realizacja reklamacji do dostawców jest możliwa dzięki włączeniu dostawców do procesu reklamacyjnego. Zapewnia to RMA on-line od SoftwareStudio. Dostęp do bazy danych systemu RMA on-line powinien być łatwy oraz intuicyjny. Dlatego wybór odpowiedniego oprogramowania powinno zająć trochę czasu. Ponieważ System RMA on-line pozwala na wyszukiwanie informacji z wykorzystaniem dowolnych kryteriów, tak więc masz możliwość filtrowania danych. Zawsze szybko oraz łatwo odszukasz informacje, które Cię interesują.

System-RMA

System-RMA

Nawet w przypadku, gdy oferowane produkty oraz usługi są doskonałe, a obsługa klienta stoi na niezwykle wysokim poziomie, może dojść do zgłoszenia reklamacji. Potrzebny jest wówczas wdrożony systemrma. Jego celem jest utrzymanie dobrych relacji oraz spełnienie oczekiwań klienta. Jednocześnie może on pomóc uniknięcia potencjalnych strat dla Twojego przedsiębiorstwa. Obsługa reklamacji poprzez system-RMA polega na błyskawicznym rozpatrywaniu reklamacji, jej ocenieniu – zarówno pod kątem formalnym, jak oraz prawnym. System-RMA.

(więcej…)
rozpatrywanie reklamacji, System RMA

System RMA

System RMA umożliwia obsługę zgłoszeń reklamacyjnych. Można dzięki niemu je rejestrować. Reklamacje.net od Software to wyjątkowy system RMA, ponieważ pozwala na rejestrację i obsługę zgłoszeń przez internet, w środowisku OnLine. Każde zgłoszenie ma wystawiony protokół reklamacyjny oraz potwierdzenie złożenia reklamacji dla klienta.

(więcej…)
program do reklamacji

System reklamacji SoftwareStudio

System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej.

(więcej…)