WYSYŁANIE E-MAIL
Przesyłanie powiadomień do klientów za pomocą poczty elektronicznej – wiadomości e-mail to najszybszy i skuteczny sposób komunikacji serwisu z klientami.
e-mail, wysyłanie powiadomień, poczta elektroniczna, rma iris agd rtv obuwia butów
Wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu do współpracowników pozwala na szybkie przekazywanie wiadomości. Związane są one z danym dokumentem zarejestrowanym w programie Studio Reklamacje. Pracownicy serwisu korzystając z aplikacji mogą w łatwy i szybki sposób przesłać wiadomości do innych pracowników. A także klientów korzystając ze standardowej funkcji maili.
Wysyłanie wiadomości mailowych jest możliwe po odpowiednim skonfigurowaniu konta poczty elektronicznej za pomocą którego wiadomości rozsyła się. Przed wysłaniem wiadomości wyświetla się formularz, w którym osoba wysyłająca wiadomość mailową może wprowadzić lub zmienić tytuł wiadomości e-mail. Następnie wybrać adresatów oraz wprowadzić treść wiadomości. Kliknięcie na przycisk wyślij, powoduje rozesłanie wiadomości do wszystkich osób z wybranej listy. Lista może zawierać nazwy i adresy pracowników z bazy, jak również z bazy kontrahentów programu dla handlowców crm. Wysyłanie wiadomości mailowych z aplikacji internetowej pozwala pracownikom na swobodę działania, a odbywa się to bez konieczności dostępu do swojej skrzynki mailowej.
Automatyczne wysyłanie maili
Program może w określonym momencie wysyłać automatycznie powiadomienia dla klientów o statusie reklamacji. Jeżeli serwis zatwierdzi przyjęcie urządzenia do naprawy, czyli rejestracja przyjęcia do magazynu depozytu, to wysyłany jest mail potwierdzający przyjęcie urządzenia do naprawy. Po wykonaniu czynności serwisowych, czyli naprawy automatycznie wysyła się mail. Zawiera on powiadomienie o statusie, natomiast po nadaniu numeru listu przewozowego wysyła się powiadomienie o wykonanej spedycji.