Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji

Spis treści Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji

system reklamacji

Program może w określonym momencie wysyłać automatycznie powiadomienia do klientów o statusie reklamacji. Jeżeli serwis zatwierdzi przyjęcie urządzenia do naprawy (automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji) to wysyłany jest mail potwierdzający przyjęcie urządzenia do naprawy.

Po wykonaniu czynności serwisowych – naprawy – automatycznie jest wysyłany mail. Następuje automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji z powiadomieniem o statusie, a po nadaniu numeru listu przewozowego wysyłane jest powiadomienie o wykonanej spedycji.

Oprogramowanie reklamacyjne
  1. Program do obsługi reklamacji
  2. Integracja systemu RMA z ERP
  3. Dlaczego automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji?
  4. Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacj
  5. Jak często potrzebne jest automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji
  6. Obsługa reklamacji posprzedażnej
  7. Reklamacje aplikacja natywna
  8. Reklamacje produktów online
  9. System-RMA po niemiecku
  10. Program do obsługi reklamacji.

Program do obsługi reklamacji

Wsparcie procesu reklamacyjnego, czyli Program do obsługi reklamacji. Aplikacja umożliwia sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji i koordynację działań mających na celu usunięcie skutków powstania wady. Osoby wyznaczone do przeprowadzenia konkretnych działań rejestrują postępy prac. Program posiada funkcje budowania raportów i analizowania wprowadzonych danych.

Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowić element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości.

Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez Internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta.

Masz pewność, że AUTOMATYCZNE WYSYŁANIE MAILI DOTYCZĄCYCH REKLAMACJI.

Program-do-obsługi-reklamacji

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI, automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacj

Integracja systemu RMA z ERP

Integracja odnosi się do organizacji systemów komputerowych – informatycznych i polega na zespoleniu tych systemów tak, aby mogły one korzystać nawzajem ze swoich zasobów, takich jak pliki lub urządzenia. W miarę zwiększania się złożoności systemów integracja systemów nabiera coraz większego znaczenia.

W ramach usług związanych z integracją systemu Reklamacje istnieje kilka wariantów realizacji: wymiana danych za pomocą plików replikacja danych między bazami danych a odczyt danych bezpośrednio z bazy ERP poprzez zdefiniowane widoki tabel SOAP lub WSDK.

Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacj
Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacj

Dlaczego automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji?

Potrzebne jest automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji czyli, program do obsługi reklamacji.

Zapisz do PDF
Zapisz do PDF
System do obsługi reklamacji

Zapisz do Excel

Funkcja podglądu wydruku dokumentu pozwala w łatwy sposób eksportować dokument i zapisać go w formacie dokumentu XLS (odczyt za pomocą programu Microsoft Excel). W górnej części nad podglądem dokumentu dostępna jest funkcja EXPORT, należy wybrać format pliku jako Excel XLS i uruchomić funkcje exportu. Plik zostanie utworzony, a użytkownik może wybrać nazwę pliku i miejsce gdzie zostanie zapisany.

Zapisz do Excel
Zapisz do Excel
System do obsługi reklamacji

Reklamacja przez internet

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany kurier na podany we wniosku adres w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.

Reklamacja przez internet
Reklamacja przez internet
Program do obsługi reklamacji

Numer RMA

W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub Numer RMA). Numer ten może być także przypisywany (automatycznie nadawany) przez pracowników serwisu centralnego akceptującego dane zgłoszenie. Akceptacja zgłoszenia skutkuje nadaniem numeru RMA, zgłaszający jest informowany o tym fakcie mailowo, otrzymuje powiadomienie z informacją jaki to numer otrzymało jego zgłoszenie. Otrzymany Numer RMA zgłaszający powinien umieścić w sposób widoczny i czytelny na przesyłce przekazywanej do serwisu gwarancyjnego.

Numer RMA
Numer RMA

Program może w określonym momencie wysyłać automatycznie powiadomienia do klientów o statusie reklamacji. Jeżeli serwis zatwierdzi przyjęcie urządzenia do naprawy (rejestracja przyjęcia do magazynu depozytu) to wysyłany jest mail potwierdzający przyjęcie urządzenia do naprawy. Po wykonaniu czynności serwisowych – naprawy – automatycznie jest wysyłany mail z powiadomieniem o statusie, a po nadaniu numeru listu przewozowego wysyłane jest powiadomienie o wykonanej spedycji.

Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji
Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji

Automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacj

Program do obsługi reklamacji czyli, numer RMA.


Zarządzanie reklamacjami Reklamacje.net

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy systemu RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

SQL express czyli, program do obsługi reklamacji.


Zarządzanie reklamacjami

Filtrowanie, czyli program do obsługi reklamacji. Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.

Zarządzanie reklamacjami

Poza edycjami czysto komercyjnymi Microsoft udostępnia również edycje darmowe do dowolnego zastosowania (w tym komercyjnego). Edycje te mają różnorodne ograniczenia i tak np. do wersji 2000 (8.0) włącznie nie były m.in. udostępniane graficzne narzędzia do zarządzania bazami danych oraz były ograniczenia co do możliwej ilości połączeń do bazy. Począwszy od wersji 2005 (9.0) można pobrać wersję z graficznymi narzędziami i nie ma już limitu połączeń. Narzędzia posiadają jednak ograniczone możliwości w stosunku do pełnej wersji, a nawet jedna z istotnych usług dostępnych wcześniej w darmowych wersjach, nie jest już dostępna. Nie można już przez to wykonywać zautomatyzowanych zadań np. archiwizacji baz danych o zadanej godzinie. Dodatkowo ograniczona została również wydajność samego serwera SQL (ograniczono wykorzystywaną pamięć RAM). /p> p>Program Studio Reklamacje.net może wykorzystywać jako platformę bazodanową SQL server w wersji express, ale użytkownik winien pamiętać o ograniczeniach wydajnościowych bezpłatnej wersji. Jeżeli program Reklamacje ma być wykorzystywany przez wielu użytkowników to należy rozważyć zakup wersji SQL standard.

REKLAMACJE ONLINE czyli, zarządzanie reklamacjami.


Zarządzanie reklamacjami

Program do obsługi reklamacji, czyli numer rma. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy systemu RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami.

Zarządzanie reklamacjami

Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie. Znajduje ono zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Jest to platforma reklamacyjna dostępna online przez Internet.

Rozwiązanie do reklamacji – zarządzanie reklamacjami

Całodobowa możliwość składania wniosków reklamacyjnych oprogramowanie RMA. Klient może wypełnić wniosek reklamacyjny o każdej porze dnia, jak również nocy. Przyczyną tak wygodnego rozwiązania jest to, że oprogramowanie Reklamacje.net działa w środowisku internetowym. Można je obsługiwać poprzez przeglądarkę internetową. Rozwiązanie do reklamacji – RMA system. Takie rozwiązanie to znaczna poprawa wizerunku firmy. …

Usługi IT dla firm Poznań

Aplikacje webowe nazywane też aplikacjami internetowymi to takie programy, do których obsługi potrzebujesz jedynie przeglądarki internetowej. Nieważne czy używasz komputera, tabletu czy smartfona. Dostęp do aplikacji możliwy jest przy użyciu każdego urządzenia z przeglądarką internetową. SoftwareStudio oferuje usługi IT dla firm w mieście Poznań. System dedykowany to taki, który jest …

Raporty

RAPORTY Program Reklamacje wykorzystuje do raportowania, a zarazem analizowania zapisanych w bazie SQL danych rozwiązanie Microsoft Reporting Services raporty SQL, reporting services, report builder, microsoft Pracownicy by móc szybko i sprawnie podejmować decyzje potrzebują szybkiego dostępu do danych biznesowych, a te dane rejestrowane są za pomocą różnych programów. Posiadający wszechstronne umiejętności, a zarazem …
Zarządzanie reklamacjami

Integracja TMS firmy Interlan – baza FireBird

Oprogramowanie interLAN SPEED posiada pełen zestaw modułów i funkcjonalności niezbędnych dla każdego spedytora w firmie transportowo-spedycyjnej. Program pozwala na zorganizowanie całego procesu obsługi Klienta. Podstawowym obiektem w systemie są zlecenia. Oprogramowanie TMS firmy Interlan standardowo pracuje na bazie FireBird do której SoftwareStudio wykorzystuje rozwiązania integracyjne polegające na bezpośrednim połączeniu do bazy SQL FireBird i odczyt danych OnLine lub z wykorzystaniem aplikacji StudioReplikacje.net do przegrywania danych do bazy MS SQL porgramu reklamacje. Integracja polega na odczytywaniu danych związanych ze spedycją towarów do klientów (numery listów przewozowych, kierunki, miejsca dostaw) wraz z powiażanymi dokumentami magazynowmi WMS.

System reklamacyjny

Branża obuwnicza

Reklamacja obuwia odbywa się bez ewidencji danych dotyczących numerów seryjnych czy terminów przydatności do spożycia, za to pozwala na rejestrację numerów partii produkcyjnej producenta. W przypadku reklamacji obuwia zastosowanie mają przepisy zawarte w USTAWIE Z DNIA 27 LIPCA 2002r. O SZCZEGÓLNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻY KONSUMENCKIEJ ORAZ O ZMIANIE KODEKSU CYWILNEGO. / Dz. U. Nr 141 z 5 września 2002r.,poz 1176. Obuwie można reklamować do dwóch lat od daty zakupu, jednakże od momentu wykrycia wady do dwóch miesięcy. Warunkiem niezbędnym a zarazem koniecznym do złożenia reklamacji jest posiadanie paragonu fiskalnego potwierdzającego datę i miejsce zakupu oraz kwotę.

Jak często potrzebne jest automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji

A gdyby Dobry system do zarządzania reklamacjami mógł przyśpieszyć obsługę klientów?

Integracja odnosi się do organizacji systemów komputerowych i polega na zespoleniu tych systemów tak, aby mogły one korzystać nawzajem ze swoich zasobów, takich jak pliki lub urządzenia. Zadaniem systemu do obsługi reklamacji jest skuteczne wsparcie procesu reklamacyjnego od momentu jego powstania, aż do momentu zakończenia. System do zarządzania reklamacjami to także zbadanie satysfakcji klienta po zakończeniu całego procesu. Oprogramowanie od SoftwareStudio umożliwia nie tylko rejestrowanie zgłoszeń powstałego problemu. Zapewnia komunikację ze sprzedawcą lub serwisantem. Ponieważ proces reklamacyjny może zawierać dowolną ilość etapów, dlatego zebrane informacje będą służyć firmie do analizy.

Program RMA harmonogram prac

Za pomocą Moduł RMA możesz uprawniać procesy reklamacyjne.

Internet ma charakter publiczny i niekontrolowany. Programiści piszący aplikacje w latach 90tych, a w szczególności aplikację DOSowe, generalnie nie stosowali żadnych funkcji zabezpieczających. Sprecyzujemy, tak więc automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji jest niezbędny w Twojej firmie. Zapewnij zadowolenie klientów dzięki wysokiemu standardowi obsługi posprzedażnej. Możesz to osiągnąć, dzięki modułowi RMA. Aplikacja od SoftwareStudio działa na webowej platformie. Ponieważ moduł RMA oznacza prawidłową obsługę procesów reklamacyjnych, dlatego nie tylko spowoduje to zadowolenie, ale także jego utrzymanie. Sprawna obsługa procesu reklamacji to ważne zadanie działu handlowego. Pojawianie się zgłoszeń reklamacyjnych jest nieuniknione, dlatego ważne jest aby ich nie marginalizować i skutecznie nimi zarządzać.

Obsługa reklamacji posprzedażnej

Obsługa reklamacji posprzedażnej

Bezpieczeństwo można by opisać w skrócie za pomocą słów: uwierzytelnienie, autoryzacja i bezpieczna komunikacja. Terminowość w przypadku reklamacji jest kluczowa, dlatego tak ważna jest właściwa obsługa reklamacji. W systemie Reklamacje.net masz wyróżnione zgłoszenia z bliskim terminem realizacji. Otrzymujesz automatyczne powiadomienia o eskalacji zgłoszeń przez e-mail, telefon z systemem Android, iOS oraz na pulpicie swojego komputera. Z systemu do reklamacji będą korzystać Twoi pracownicy, dlatego potrzebujesz najlepszego oprogramowania. Ale czy także Twoi klienci nie zasługują do dostęp do danych ? Oni także powinni korzystać na wdrożeniu systemu do obsługi reklamacji. Spodziewaj się, że co dzisiaj jest luksusem, za chwile będzie standardowym wymaganiem (oczekiwaniem) klientów. Z pewnością będą do tego używać telefonów komórkowych z systemem Android oraz iPhonów. Wyjdź im naprzeciw i bądź gotowy!

Oferta systemu reklamacje

Termin “chmura obliczeniowa” związany jest z pojęciem wirtualizacji. Model Cloud Computing historycznie wiąże się z przetwarzaniem w sieci. Wiele systemów udostępnia usługi korzystając z podłączonych zasobów. Kolejnym przydatnym narzędziem w firmie jest RMA. Daje ono Twoim klientom możliwość rozpoczęcia procesu zwrotu na podstawie uprzednio zdefiniowanego zestawu reguł. W zarządzaniu reklamacjami pomoże dobry software house. SoftwareStudio od 2008 roku oferuje aplikacje do reklamacji. Proces RMA umożliwia kontrolę nad konfiguracją licznych elementów. Zdefiniowanie powodów zwrotu towaru oraz opcji rozwiązania problemu. Cały proces reklamacyjny, zwrotu towaru i/lub pieniędzy staje się zautomatyzowany. Ponieważ oferowany system reklamacji od software house obejmuje wysyłanie do klienta szczegółowej instrukcji zwrotu.

Oprogramowanie RMA online

Usługa SQL Service Broker udostępnia innowacyjną strukturę aplikacji, dystrybuowaną asynchronicznie i stworzoną dla nowego poziomu skalowalności. Dlatego automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji warto poznać możliwości! Dlaczego warto zautomatyzować obsługę serwisu? Ocena zasadności zgłoszenia reklamacyjnego wymaga niekiedy wysłania pracownika do klienta. Nie sposób przecież transportować maszyny i urządzenia do serwisu, albo rozpatrywać reklamacje zamontowanych okien, instalacji grzewczych czy kostki brukowej. Pracownik, który składa wizytę u klienta reprezentuje przecież Twoją firmę. Dlatego potrzebuje on do pracy narzędzia – oprogramowanie RMA online. Czy i jak poradzi sobie z problemami wpływa na obraz firmy i opinię o jakości obsługi posprzedażnej.

Wiesz, że masz powody, aby wdrożyć Program RMA on-line w swojej firmie.

Oferujemy usługi w zakresie tworzenia indywidualnego oprogramowania na zamówienie. Program Reklamacje.net to aplikacja przeznaczona do wspomagania prowadzenia zgłoszeń reklamacyjnych. Ponieważ program RMA dostępny jest on-line, dlatego nadaje on innego wymiaru pracy serwisów. Masz możliwość ewidencji zgłoszeń reklamacyjnych oraz spisywania protokołów naprawy bezpośrednio u klienta. Za pomocą formularza www oraz wykorzystując mobilne urządzenia np. telefon z dostępem do Internetu dokonasz szczegółowej rejestracji reklamacji. Program RMA on-line umożliwia prowadzenie rejestru napraw, sprzętu klientów oraz rozliczeń pomiędzy serwisem, a klientami. Przebieg naprawy można koordynować poprzez dodawanie notatek (różne typy) oraz ustawianie statusu i postępu naprawy.

Platforma reklamacyjna

Reklamacje aplikacja natywna

Reklamacje aplikacja natywna

Programiści SoftwareStudio Sp. z o.o. na bieżąco wdrażają najnowsze rozwiązania Microsoft (programy Windows), w tym język C# oraz T-SQL. W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia urządzenia, należy wypełnić formularz RMA online. Wykorzystaj do tego rozwiązanie, czyli reklamacje aplikacja Internetowa. Zgłoszenie zostanie wstępnie rozpatrzone na podstawie danych zawartych w zgłoszeniu. Nadanie numeru RMA nastąpi w momencie stwierdzenia konieczności przesłania urządzenia do Gwaranta. Zgłoszenie serwisowe (nadany przez aplikacje do reklamacji numer RMA) ważne jest przez pewien okres. W tym czasie serwis oczekuje na dostarczenie przesyłki. Często można spotkać się z sytuacją, gdy przesyłka nieoznaczona numerem RMA nie zostanie przyjęta. Ponieważ reklamacje zapisywane są przez aplikacje, która pilnuje przestrzegania ustalonych procedur. Aplikacja Reklamacje.net dostępna jest w wersji DEMO na stronie Internetowej firmy SoftwareStudio.

Czy zapoznałeś się z Reklamacje online ?

Dzięki ASP dynamiczne treści internetowe mogli tworzyć również programiści znający wyłącznie HTML i jakiś język skryptowy. Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Na podstawie zapisów w Rejestrze odwołań, skarg i reklamacji pełnomocnik do spraw jakości sporządza okresowe sprawozdania dla zarządu. W przypadku, gdy jest to uzasadnione uzupełnia je o analizę i określa plan działań zapobiegawczych i naprawczych. Brane są także pod uwagę zapisy zgodnie z procedurą “Działania korygujące i zapobiegawcze”.

Reklamacje produktów online

Reklamacje produktów online

SQL Server jest potężnym narzędziem do zarządzania danymi przedsiębiorstwa. Wiodące na rynku narzędzie wspierające zarządzanie danymi firmowymi. Efektywność programistyczną oraz business intelligence oferuje pełną funkcjonalność, jakiej mogą oczekiwać klienci od korporacyjnego systemu przetwarzania danych. Więcej informacji o automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji znajdziesz klikając na link. Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie, które znajduje zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Na podstawie zapisów w Rejestrze odwołań, skarg i reklamacji pełnomocnik do spraw jakości sporządza okresowe sprawozdania dla zarządu. W przypadku, gdy jest to uzasadnione uzupełnia je o analizę i określa plan działań zapobiegawczych i naprawczych. Brane są także pod uwagę zapisy zgodnie z procedurą “Działania korygujące i zapobiegawcze”.

Czy potrzebujesz RMA software do nadzorowania reklamacji ?

Spółka SoftwareStudio od lat doskonali rozwiązania internetowe w oparciu o najnowsze rozwiązania. W efekcie oferuje rozwiązania działające efektywnie, stabilnie i szybko. Gdy masz problem z organizacją procesu reklamacyjnego lub szybkim przyjmowaniem zgłoszeń i przekazywaniem ich do realizacji to oznacza że potrzebujesz nowoczesnego rozwiązania. Monitorowanie przebiegu procesu reklamacyjnego zapewni Ci software do nadzorowania reklamacji. Program RMA zajmie się informowaniem klientów o postępach w procesie reklamacyjnym. Wdrożenie aplikacji pozwala na monitorowanie częstotliwości występowania zgłoszeń dotyczących poszczególnych produktów i klientów.

Platforma reklamacyjna SoftwareStudio

Tak, Software RMA do prowadzenia reklamacji ułatwia obsługę reklamacji.

Problem pojawia się wtedy, gdy organizacja potrzebuje zarówno elastyczności jak i szybkości, jakie umożliwia dostęp online do danych i aplikacji. Czy Twój system reklamacyjny posiada panel www dla klienta? Możliwość zgłaszania reklamacji przez Internet to w sytuacji pracy zdalnej oraz sprzedaży Internetowej konieczność. Tak więc software do prowadzenia reklamacji musi być wykonany w technologii webowej. Aplikacja RMA pozwala na dostęp przez przeglądarkę Internetową. W praktyce często dochodzi do sytuacji, w której klient nie znając swoich uprawnień w zakresie reklamacji, nie składa jej. Ponosi w związku z tym dodatkowe koszty. Są to wydatki na kolejny zakup, tym razem pozbawionego wadliwych cech nowego produktu.

Software RMA do zarządzania reklamacjami

Ulepszenia języka T-SQL, czyli nowy typ zapytań. Dlatego mamy możliwość wykorzystania funkcjonalności error handling zapewnia programistom większą elastyczność oraz kontrolę w tworzeniu zapytań do SQL Server. Postępowanie z reklamacjami nie jest celem samym w sobie funkcjonowania organizacji. Dlatego potrzebujesz rozwiązania systemowego. Dobry software do zarządzania reklamacjami zapewnia dostęp do najważniejszych informacji całą dobę. Taki software, który jest intuicyjny w obsłudze. Jednocześnie może być spersonalizowany według indywidualnych potrzeb. Wreszcie software do zarządzania reklamacjami musi być dostępny z urządzeń mobilnych – telefonów.

Platforma reklamacyjna SoftwareStudio

System reklamacyjny RMA online

W środowisku .NET można tworzyć oprogramowanie działające po stronie serwera internetowego (IIS). Dlatego właśnie opracowaliśmy automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji. Wypróbuj system reklamacyjny RMA na naszej witrynie DEMO. Aplikacja zapewnia obsługę procesu reklamacji, a także zwrotów towaru. Możesz w niej przeprowadzić cały proces od przyjęcia zgłoszenia aż do końcowego rozpatrzenia. Ponieważ system reklamacyjny RAM działa w chmurze prywatnej, dlatego doskonale sprawdza się w obsłudze wielu sklepów, punktów handlowych.

Program do obsługi reklamacji wersja demo

System-RMA po niemiecku

System-RMA po niemiecku

W trakcie wdrożenia rozbudowanych systemów automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji często wymagana jest integracja z innymi dedykowanymi rozwiązaniami. Wiele jest powodów, aby automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji wdrożyć we własnej firmie. Nawet w przypadku, gdy oferowane produkty i usługi są doskonałe, a obsługa klienta stoi na niezwykle wysokim poziomie, może dojść do zgłoszenia reklamacji. Potrzebny jest wówczas wdrożony system RMA. Jego celem jest utrzymanie dobrych relacji i spełnienie oczekiwań klienta. Jednocześnie może on pomóc uniknięcia potencjalnych strat dla Twojego przedsiębiorstwa. Obsługa reklamacji poprzez system-RMA polega na błyskawicznym rozpatrywaniu reklamacji, jej ocenieniu – zarówno pod kątem formalnym, jak i prawnym.

Masz wiele powodów do użycia Wdrożenie zarządzania reklamacjami w firmie w swojej organizacji.

Uwierzytelnienie Integrated Windows oznacza iż uwierzytelnienie jest ściśle związane z kontem, które jest aktualnie w użyciu. Realizacja wymagań normy PN-ISO 10002:2006 pozwala na spełnienie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących postępowania z reklamacjami. Ponieważ wiele parametrów i właściwości decydujących o jakości wyrobu uwidacznia się w czasie jego użytkowania, dlatego musisz być gotowy na zgłoszenia reklamacyjne. Wrażenie niezadowolenia z parametrów użytkowych nabytego wyrobu może wystąpić u nabywcy w dowolnym momencie. Bądź więc gotowy na takie wyzwanie!

Czy zapoznałeś się z Webowy system do prowadzenia RMA ?

Ponieważ potrafimy zrozumieć oczekiwania biznesu, dlatego realizujemy usługi analizy przedwdrożeniowej. Już wiesz, że musisz uruchomić automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji u siebie w firmie. Czy często zastanawiasz się w jaki sposób system do obsługi reklamacji może pomóc mojej firmie? System do prowadzenia RMA oznacza, że przyjmiesz reklamację w dowolny sposób. Taki , który będzie wygodny dla klienta (telefonicznie, emailem, formularz www). Dzięki platformie reklamacyjnej zintegrujesz całą korespondencję oraz dokumenty w jeden wątek. Opcje załączników pozwalają na przechowywanie skanów, zdjęć, filmów czy opisów dźwiękowych itp.

Jak Zadowolenie klienta z rozpatrzenia reklamacji pomaga utrzymać dobre relacje z klientami?

Aplikacje automatyczne wysyłanie maili dotyczących reklamacji w wersjach internetowych wymagają zupełnie innego podejścia do kwestii bezpieczeństwa. Zadowolenie Klienta, czyli percepcja dotycząca stopnia, w jakim jego wymagania zostały spełnione. Skargi i reklamacje klienta są powszechnym wskaźnikiem niskiego zadowolenia klienta. Jednakże brak ich niekoniecznie oznacza wysoki poziom zadowolenia klienta. Nawet w sytuacji, gdy wymagania klienta zostały z nim uzgodnione i są spełnione, nie oznacza to, że zostanie zapewniony wysoki poziom jego zadowolenia. Kto zajmuje się zadowoleniem klienta w sytuacji prowadzenia sporu? Zwykle jest to wyznaczona osoba na stanowisku pełnomocnika ds. jakości.

Oprogramowanie Reklamacje.net

Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu. Jeżeli można udowodnić, że produkt jest zgodny, masz pełne prawo do odrzucenia reklamacji. Aby zrobić to skutecznie, należy za każdym razem przedstawić dokładne …
RMA system

RMA system

Zarządzanie reklamacjami nie jest łatwe. Rozwijające się technologie informatyczne sprzyjają firmom dążącym do lepszej obsługi klientów. Dzięki RMA system możliwa jest sprawna realizacja zleceń naprawy oraz wysoki poziomu usług gwarancyjnych. Tak więc RMA to rozpatrywanie reklamacji, prowadzenie procesu analizy, opiniowania, zapisów wniosków oraz uwag/ spostrzeżeń.
program do obsługi reklamacji, program rma

Program RMA

Panel RMA automatycznie generuje etykietę z numerem zgłoszenia i niezbędnymi danymi. Dlatego sugerujemy drukować tę etykietę i przykleić ją na paczkę z reklamacją. Numer RMA musi być widoczny dla obsługi serwisu. Etykietę może wydrukować program RMA dopiero po zatwierdzeniu zgłoszenia. Informacja o zmianie statusu reklamacji zostanie dostarczona na wcześniej podany …
dokumenty

Prace wdrożeniowe modułu RMA

W zakres prac wdrożeniowych powinny wchodzić: przygotowanie do wdrożenia polegające na zainstalowaniu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz prace marketingowe mające na celu zapoznanie kadry zarządzającej z ogólnymi możliwościami systemu, kierunkami ewentualnej jego rozbudowy i zasad współpracy z innymi systemami. Z pośród osób odpowiedzialnych za eksploatację systemu musi przynajmniej jedna …

Program do obsługi reklamacji.

  • Wsparcie procesu reklamacyjnego, czyli program do obsługi reklamacji;
  • Aplikacja umożliwia sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji i koordynację działań mających na celu usunięcie skutków powstania wady;
  • Osoby wyznaczone do przeprowadzenia konkretnych działań rejestrują postępy prac;
  • Program posiada funkcje budowania raportów i analizowania wprowadzonych danych;
  • Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowić element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości;
  • Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez Internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta;
  • Program może w określonym momencie wysyłać automatycznie powiadomienia do klientów o statusie reklamacji;
  • Jeżeli serwis zatwierdzi przyjęcie urządzenia do naprawy (rejestracja przyjęcia do magazynu depozytu) to wysyłany jest mail potwierdzający przyjęcie urządzenia do naprawy;
  • Po wykonaniu czynności serwisowych – naprawy – automatycznie jest wysyłany mail z powiadomieniem o statusie, a po nadaniu numeru listu przewozowego wysyłane jest powiadomienie o wykonanej spedycji;

RMA demo

Oferta oprogramowania reklamacyjnego to nie tylko opis na stronie.
Prezentacja multimedialna nie wystarcza?
W takim razie przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu do reklamacji RMA odpowiada Twoim potrzebom?