CZĘŚCI ZAMIENNE

Magazyn części zamiennych może działać jako moduł w ramach systemu serwis programu reklamacje.

części zamienne, program reklamacje, serwis gwarancyjny, naprawy, rtv, agd

Magazyn części zamiennych pozwala na ewidencję przyjęć i wydań części (artykułów) wykorzystywanych do wykonywania napraw. W pracy serwisu jednak często zdarza się że naprawy wykonuje się nie tylko z dostępnych części zamiennych dostarczanych przez gwaranta. Ale także z części uzyskiwanych w wyniku demontażu sprawnego urządzenia. Zdemontowane części z wyrobu gotowego można ewidencjonować przyjmując je na stan magazynu części zamiennych. Stamtąd mogą być wydawane do konkretnych zleceń napraw.

Magazyn części zamiennych składa się z rejestrów dokumentów przyjęć artykułów do magazynu oraz dokumentów wydań. Ponadto na podstawie dokumentów automatycznie prowadzi się zapisy w kartotece magazynowej części zamiennych.

RMA

Jak szybko wdrożyć rma software do obsługi RMA?

Oprogramowanie reklamacyjne (RMA software) pozwala zautomatyzować obsługę serwisu. Korzyści płynące z wdrożenia systemu do serwisu przekonały już wielu przedsiębiorców. Czy czytałeś na temat rma software ?

Kilka argumentów za tym, aby wdrożyć protokół reklamacyjny !

Im więcej pojawia się zgłoszeń reklamacyjnych tym trudniej zachować odpowiedni poziom ich obsługi klienta. W takim wypadku konieczne staje się wdrożenie systemu reklamacyjnego. Czy na protokół reklamacyjny otrzymałeś już ofertę ?? Zobacz wersję DEMOProgram Reklamacje: Więcej…

Program do obsługi reklamacji

Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do obsługi reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy. Reklamacje.net to system obsługi reklamacji oraz serwisu, który pozwala zarządzać reklamacjami. Program do obsługi reklamacji. Zobacz Więcej…